Для зміни разміру шрифта натисніть на одну із трьох літер "A", розміщених над посиланням "Підказка".
Для зміни масштабу сторінки засобами браузера використовуйте:
25 Лютого 2020, 13:07
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
20.02.2020 |
|
№ 36 |
Про внесення змін до розпорядження
районної державної адміністрації
від 29.08.2016 № 267
Відповідно до статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», у зв’язку із реформуванням місцевих органів виконавчої влади та кадровими змінами:
внести до розпорядження райдержадміністрації від 29.08.2016 № 267 «Про затвердження Положення про експертну комісію районної державної адміністрації» зміни:
«4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Задорожню Ларису та сектор документообігу і контролю апарату райдержадміністрації.».
Голова Валерія БАНДУРКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Смілянської
районної державної адміністрації
20 лютого 2020 р. № 36
Склад
експертної комісії райдержадміністрації
Керівник апарату райдержадміністрації – голова комісії
Завідувач сектору документообігу і контролю апарату райдержадміністрації – секретар комісії
Члени комісії:
Завідувач сектору фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації, головний бухгалтер
Начальник архівного відділу райдержадміністрації
Головний спеціаліст сектору управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації
Завідувач сектору
документообігу і контролю
апарату райдержадміністрації Алла ЛУКАШЕНКО