Для зміни разміру шрифта натисніть на одну із трьох літер "A", розміщених над посиланням "Підказка".
Для зміни масштабу сторінки засобами браузера використовуйте:
20 Лютого 2020, 12:30
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
04.02.2020 |
|
№ 22 |
Про затвердження Положення
про сектор фінансово-господарського
забезпечення апарату районної
державної адміністрації
Відповідно до статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи», Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 № 887:
1. Затвердити Положення про сектор фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження районної державної адміністрації від 17.08.2018 № 219 «Про затвердження Положення про відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації».
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації ЗАДОРОЖНЮ Ларису та сектор фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації.
Голова Валерія БАНДУРКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Смілянської
районної державної адміністрації
04 лютого 2020 р. № 22
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор фінансово-господарського забезпечення
апарату районної державної адміністрації
14. Забезпечує облік руху активів установи, контролює їх списання, проводить інвентаризацію коштів та майна, що знаходяться на балансі райдержадміністрації, контролює наявність майна, використання фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
15. Забезпечує правильність зарахування та використання власних надходжень районної державної адміністрації.
16. Забезпечує своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів.
17. Надає методичну допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації з питань органiзацiї бухгалтерського облiку та звітності.
20. Забезпечує вчасне складання та подання по райдержадміністрації та зведеної місячної, квартальної, річної фінансової, бюджетної та статистичної звітності до відповідних органів.
21. Організовує контроль за роботою матеріально-відповідальних осіб стосовно обліку та збереження майна, яке знаходиться на їх відповідальному зберіганні.
22. Здiйснює облiк, систематизацiю та зберiгання нормативних документiв щодо бухгалтерського облiку та звiтностi.
1. Представляти районну державну адміністрацію в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції сектору, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.
2. Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до сектору структурними підрозділами районної державної адміністрації первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.
3. Залучати спеціалістів інших підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до їх компетенції, одержувати в установленому порядку від інших підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ і організацій інформацію та матеріали щодо здійснення покладених на сектор функцій.
4. Готувати і вносити проекти розпоряджень районної державної адміністрації з питань, що відносяться до його функцій.
5. Вносити голові районної державної адміністрації пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, здійснення поточного контролю, здійснення фінансово-господарської діяльності.
6. Вносити пропозиції щодо вдосконалення системи управління якістю та методик процесів сектору фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації.
1. Сектор у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян.
2. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади керівником апарату райдержадміністрації згідно з Законом України «Про державну службу».
3. Завідувач сектору - головний бухгалтер:
1) здійснює керівництво сектором, несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності сектору, сприяє створенню належних умов праці;
2) подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про сектор;
3) розробляє посадові інструкції працівників сектору та розподіляє обов’язки між ними;
4) погоджує проекти договорів, у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;
5) бере у разі потреби участь в організації та проведенні перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності підпорядкованих установ;
6) здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;
7) погоджує кандидатури працівників сектору, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов'язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна;
8) надає пропозиції та готує відповідні розпорядження щодо визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності районної державної адміністрації і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;
9) надає пропозиції щодо:
- визначення оптимальної структури сектору та чисельності її працівників;
- вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності районної державної адміністрації;
- створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;
- визначення джерел погашення кредиторської заборгованості;
- притягнення до відповідальності працівників сектору та працівників інших структурних підрозділів районної державної адміністрації за результатами контрольних заходів, проведених державними органами;
- удосконалення порядку здійснення поточного контролю;
10) підписує звітність та має право другого підпису на фінансових документах, які є підставою для: перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів); проведення розрахунків відповідно до укладених договорів; перерахування доходів працівників на їх рахунки; приймання і видачі грошових коштів; оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна; проведення інших господарських операцій;
11) відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує керівника апарату районної державної адміністрації про встановлені факти порушення бюджетного законодавства;
12) вносить пропозиції про вдосконалення роботи щодо захисту персональних даних;
13) здійснює контроль за:
- відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться районною державною адміністрацією;
- складанням звітності відповідно до чинного законодавства;
- цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереження майна;
- дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна районної державної адміністрації;
- правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;
- відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;
- станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості районної державної адміністрації та її інших структурних підрозділів;
- додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;
14) погоджує документи, пов'язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;
15)подає керівнику апарату райдержадміністрації пропозиції щодо:
призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців сектору, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
16) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.
4.Завідувач сектору - головний бухгалтер у разі отримання від голови районної державної адміністрації наказу вчинити дії, які суперечать законодавству, інформує у письмовій формі голову райдержадміністрації про неправомірність такого наказу, а у разі отримання даного наказу повторно, надсилає голові обласної державної адміністрації та керівнику управління Державної казначейської служби України в Смілянському районі Черкаської області відповідне повідомлення.
5.Завідувач сектору - головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності.
6. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників сектору визначає голова райдержадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень при затвердженні загальної структури чисельності та фонду оплати праці працівників апарату райдержадміністрації.
7. Сектор утримується за рахунок коштів Державного бюджету України в межах граничної чисельності та фонду оплати праці апарату райдержадміністрації.
Завідувач сектору фінансово-
господарського забезпечення
апарату райдержадміністрації Людмила КОЦУКОНЬ