×

Діяльність РДА

Район сьогодні

Про проведення комплексної перевірки

03 Грудня 2019, 12:43

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

27.11.2019

 

№ 197

 

 

 

Про проведення комплексної

перевірки

 

Відповідно до частини першої статті 35, статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», частини другої статті 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з планом роботи районної державної адміністрації на 2019 рік:

 

1. Провести з 11 по 12 грудня 2019 року комплексну перевірку виконавчого комітету Пастирської сільської ради щодо виконання повноважень, делегованих державою.

2. Утворити робочу групу для проведення комплексної перевірки виконавчого комітету Пастирської сільської ради та затвердити її склад  (додається).

3. Затвердити графік прийому громадян з особистих питань в                      с. Пастирське керівниками та спеціалістами місцевих органів державної виконавчої влади (додається).

4. Довідки за результатами перевірки надати відділу організаційної роботи, внутрішньої політики та управління персоналом апарату райдержадміністрації до 16 грудня 2019 року.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків, керівника апарату, відділ організаційної роботи, внутрішньої політики та управління персоналом апарату райдержадміністрації.

 

 

Перший заступник голови                                                 Олексій ПЄЧНІКОВ

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Смілянської районної державної адміністрації

29 листопада 2019 р. № 197

 

 

Склад

робочої групи для проведення комплексної перевірки

виконавчого комітету Пастирської сільської ради

 

ПЄЧНІКОВ Олексій

 

перший заступник голови державної адміністрації, голова робочої групи

 

ТАРАХТІЙ Володимир

 

керуючий справами виконавчого апарату районної ради, заступник голови робочої групи (за згодою)

 

Члени робочої групи:

АББАСОВА Вікторія

 

 

БАНДУРКО Валерія

 

 

 

БАРАНЮК Зоя

 

завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації

 

начальник відділу організаційної роботи, внутрішньої політики та управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

 

БЕРДНИК Юрій

 

начальник відділу з питань цивільного захисту, оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації

 

ГОРОБЕЦЬ Світлана

 

 

ДАШКОВСЬКА  Лариса

завідувач сектору у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 

головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації

 

ЗАДОРОЖНЯ Лариса

 

КОСЕНКО Степан

 

керівник апарату райдержадміністрації

 

начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

КУЗЬМЕНКО Любов

 

 

 

ЛІСОВИЙ  В?ячеслав

начальник відділу економіки, житлово-комунального господарства райдержадміністрації

 

начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

 

 

ЛУКАШЕНКО Алла

начальник відділу документообігу і контролю апарату райдержадміністрації

 

 

МЕЛЬНИК Василь

начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

НЕЧИПОРЕНКО  Алла

завідувач сектору культури райдержадміністрації

 

РАК Любов

 

 

ТЕМЧЕНКО Наталія

 

начальник фінансового управління райдержадміністрації

 

завідувач сектору містобудування та архітектури райдержадміністрації

 

 

Начальник відділу організаційної

роботи, внутрішньої політики та

управління персоналом апарату

райдержадміністрації                                                      Валерія БАНДУРКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Смілянської районної державної адміністрації

29 листопада 2019 р. № 197

 

 

Графік

прийому громадян з особистих питань в с. Пастирське керівниками та спеціалістами місцевих органів державної виконавчої влади

 

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Час

Місце

 

11 грудня 2019 року

 

 

 

 

 

 

АББАСОВА Вікторія

 

завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

БАНДУРКО

Валерія

начальник відділу організаційної роботи, внутрішньої політики та управління персоналом

апарату державної адміністрації

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

БЕРДНИК

Юрій

начальник відділу з питань цивільного захисту, оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

ДАШКОВСЬКА

Лариса

головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

ЗАДОРОЖНЯ

Лариса

 

керівник апарату райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

ЛУКАШЕНКО Алла

начальник відділу документообігу і контролю апарату райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

НЕЧИПОРЕНКО

Алла

завідувач сектору культури райдержадміністрації

10.00-13.00

приміщення сільської ради

12 грудня 2019 року

 

КОСЕНКО

Степан

начальник  відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

КУЗЬМЕНКО

Любов

 

начальник відділу економіки, житлово-комунального господарства райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

РАК Любов

 

начальник фінансового управління райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

ТЕМЧЕНКО

Наталія

 

завідувач сектору містобудування та архітектури райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

БАРАНЮК  Зоя

начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

ГОРОБЕЦЬ

Світлана

 

завідувач сектору у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

ЛІСОВИЙ

В’ячеслав

начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

 

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

МЕЛЬНИК Василь

 

начальник відділу освіти райдержадміністрації

10.00-13.00

приміщення сільської ради

 

 

Начальник відділу організаційної

роботи, внутрішньої політики та

управління персоналом апарату

райдержадміністрації                                                      Валерія БАНДУРКО