×

Діяльність РДА

Район сьогодні

Звіт про проведення внутрішнього оцінювання якості соціальної послуги відділення денного перебування

31 Жовтня 2019, 08:26

На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Смілянського району було проведено внутрішню оцінку якості (далі - оцінка) та моніторинг соціальних послуг відділення денного перебування в період з 01 жовтня по     31 жовтня 2019 року.

Для вивчення думки щодо якості надання послуг, які надаються відділенням денного перебування, було організовано опитування отримувачів послуг – членів клубів, любительських об’єднань. Метою опитування було отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги соціальної адаптації. Опитування проводили члени комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг методом інтерв’ювання та анкетування. Станом на 01.10.2019 року послугу соціальної адаптації у відділенні денного перебування отримує 320 осіб. В опитуванні взяло участь 80 осіб.

Згідно проведеного опитування отримувачі соціальних послуг задоволені обслуговуванням, про це свідчить покращення емоційного, психологічного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними  змінами у їх житті в порівнянні з періодом, коли соціальна послуга соціальної адаптації не надавалась.

Отримані відгуки від опитуваних показали, що дана послуга соціальної адаптації їм потрібна, і вони з великим ентузіазмом і натхненням хочуть і відвідують засідання клубів та заходи філіалів відділення денного перебування.

Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги соціальними працівниками здійснювалась шляхом анкетування з визначенням рівня самооцінки. Оцінивши відповіді, комісія визначила, що головною рисою при виконанні їх посадових обов’язків є милосердя, бажання спілкуватися та підтримувати людей похилого віку, сприяти їх активному довголіттю.

При проведенні внутрішньої оцінки якості послуги соціальної адаптації застосовувались показники якості соціальної послуги такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

Скарг зі сторони отримувачів послуг не було.

Здійснюючи перевірку філіалів відділення сіл В.Яблунівка, Ротмістрівка та Макіївка до уваги бралися документації, плани роботи та особові справи підопічних, журнали проведеної роботи та відвідування клубів і заходів, стан облаштованих  кімнат, наявність виставок, стендів з інформацією та фото.

 Строки та терміни надання соціальної послуги соціальної адаптації відповідають зазначеним в договорі.

Всі соціальні працівники дотримуються вимог Державного стандарту соціальної адаптації та прийняття рішень щодо надання соціальної послуги.  

Інформація  періодично розміщується на сайті РДА та на сторінці територіального центру, на сторінках газети «Смілянські обрії», «Сміла» з інформацією про надання соціальної послуги.

Працівники територіального центру з повагою ставляться до отримувачів соціальної послуги та не допускають негуманних і дискримінуючих дій щодо них.                

Отриману інформацію від своїх підопічних зберігають в конфіденційності (п.2.3договору про надання соціальної послуги). Працівники володіють знаннями й навичками та відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. Соціальні послуги».

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню – «добре».

 

Заплановані заходи для покращення роботи відділення денного перебування

-        Продовжити співпрацю з благодійними фондами, приватними підприємцями та підприємствами району, релігійними конфесіями з метою зміцнення матеріально – технічної бази територіального центру,  зокрема філіалів відділення денного перебування, а також для фінансування екскурсій для членів клубів (любительських об’єднань);

-        для покращення надання послуг соціальної адаптації практикувати соціальним працівникам інноваційні форми занять: мозковий штурм, віртуальний променад, лекції-презентації, літературний салон, розважальні тусовки, історичні пазли, бенефіс читача.

 

Директор                                                                               Галина КРАВЧЕНКО