Для зміни разміру шрифта натисніть на одну із трьох літер "A", розміщених над посиланням "Підказка".
Для зміни масштабу сторінки засобами браузера використовуйте:
12 Серпня 2019, 13:50
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
29.07.2019 |
|
№ 117 |
Про внесення змін до розпорядження
райдержадміністрації від 17.01.2013 №2
Відповідно до статтей 6, 7, 13, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», частини три статті 3 Закону України «Про адміністративні послуги», на виконання Указу Президента України від 03.07.2009 № 508/2009 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 № 737 «Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг» та з урахуванням Наказу Міністерства економіки України від 12.07.2007 № 219 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів надання адміністративних послуг» (зі змінами), з метою підвищення якості та оновлення переліку надання адміністративних послуг
внести до розпорядження райдержадміністрації від 17.01.2013 №2 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг та інформаційних карток адміністративних послуг, що надаються управліннями та відділами районної державної адміністрації» такі зміни:
1) в Переліку адміністративних послуг, що надаються управліннями та відділами Смілянської районної державної адміністрації в позиції слова «Відділ містобудування та архітектури Смілянської районної державної адміністрації» замінити словами «Сектор містобудування та архітектури Смілянської районної державної адміністрації»;
2) Інформаційні картки адміністративних послуг сектору містобудування та архітектури Смілянської районної державної адміністрації додатки 20-24, що додаються, викласти та затвердити в новій редакції.
Заступник голови Сергій ГЛІЗНЕЦОВ
Додаток 20
Технологічна карта процесу надання адміністративної послуги:
Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
№ |
Етапи процесу |
Відповіда- льний |
Дія процесу |
Задіяні відділи |
Термін виконання |
1. |
Подання одержувачем адміністративної послуги до адміністративного органу листа розробника проекту землеустрою та завіреної ним копії проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
|
Головний спеціаліст – |
Реєструє заяву та приймає документи |
Сектор містобудування та архітектури |
У день подання |
2. |
Розгляд документів, поданих одержувачем адміністративної послуги |
Завідувач сектору - Темченко Н.О. |
Перевіряє наявність та правильність оформлення документів, відповідність проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівної документації
|
Сектор містобудування та архітектури |
Протягом десяти робочих днів з дня одержання копії проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
3. |
Надання або відмова у наданні адміністративної послуги з відповідним обгрунтуванням (усунення одержувачем адміністративної послуги причин відмови у наданні адміністративної послуги та повторне звернення щодо її надання) |
Завідувач сектору - Темченко Н.О. |
Інформує розробника |
Сектор містобудування та архітектури |
Протягом десяти робочих днів з дня одержання копії проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
4. |
Видача розробнику погодженого примірника висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
|
Головний спеціаліст – |
Реєструє та видає погоджений примірник висновку |
Сектор містобудування та архітектури |
Щоденно з 8.00 до 17.15, п’ятниця – з 8.00 до 16.00 (крім вихідних та святкових днів, обідня перерва з 13.00 до 14.00) |
Додаток 21
Технологічна карта процесу надання адміністративної послуги:
Погодження дозволу на розміщення зовнішньої реклами
№ |
Етапи процесу |
Відповіда- льний |
Дія процесу |
Задіяні відділи |
Термін виконання |
1. |
Подання одержувачем адміністративної послуги до адміністративного органу заяви та дозволу на розміщення зовнішньої реклами, наданого робочим органом виконкому сільської ради |
Головний спеціаліст – |
Реєструє заяву та приймає документи |
Сектор містобудування та архітектури |
У день подання |
2. |
Розгляд документів, поданих одержувачем адміністративної послуги |
Завідувач сектору - Темченко Н.О. |
Перевіряє наявність та правильність оформлення документів, відповідність намірів розміщення зовнішньої реклами містобудівним вимогам, будівельним нормам, державним стандартам і правилам
|
Сектор містобудування та архітектури |
Протягом п’яти робочих днів з дня звернення заявника |
3. |
Надання або відмова у наданні адміністративної послуги з відповідним обґрунтуванням (усунення одержувачем адміністративної послуги причин відмови у наданні адміністративної послуги та повторне звернення щодо її надання) |
Завідувач сектору - Темченко Н.О. |
Інформує заявника |
Сектор містобудування та архітектури |
Протягом п’яти робочих днів з дня звернення заявника |
4. |
Видача замовнику погодженого дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
Головний спеціаліст – |
Реєструє та видає погоджений дозвіл на розміщення зовнішньої реклами |
Сектор містобудування та архітектури |
Щоденно з 8.00 до 17.15, п’ятниця – з 8.00 до 16.00 (крім вихідних та святкових днів, обідня перерва з 13.00 до 14.00) |