joomla template

Меню користувача

Звернення громадян

Г р а ф і к

проведення прямого телефонного зв’язку "гаряча лінія" керівниками райдержадміністрації

з населенням району з 10 години ранку до 13 години для оперативного вирішення порушених питань, вивчення громадської думки на жовтень 2017 року


№ п/п

Прізвище, ім’я та по батькові

Посада

Телефон "гарячої

лінії"

жовтень



1

Беззубий Олександр Борисович

Голова державної адміністрації

2-00-60

13.10.2017

27.10.2017

2

Співак

Роман Андрійович

Перший заступник голови державної адміністрації

2-00-60

03.10.2017

17.10.2017

3

Глізнецов

Сергій Володимирович

Заступник

голови державної адміністрації

2-00-60

05.10.2017

19.10.2017

4

Жабинський

Андрій Михайлович

Керівник апарату державної адміністрації

2-00-60

11.10.2017

25.10.2017


Головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації. Телефон для довідок:2-00-60

Одним з головних напрямків діяльності органів влади та органів місцевого самоврядування є робота зі зверненнями громадян, оскільки саме вона дає можливість визначити, які найбільш гострі питання хвилюють жителів регіону та потребують першочергового вирішення.

Завдяки створенню Урядового контактного центру жителі Смілянського району протягом 2016-2017 років частіше почали звертатися саме до нього, що дало можливість зменшити надходження кількості письмових звернень та пришвидшити їх вирішення.

За І півріччя 2017 року до Смілянської райдержадміністрації надійшло 165 звернень, що на 114 звернень менше ніж в аналогічному періоді 2016 року(279).

З них  письмових звернень 2017 – 156 (2016-260)- з них на ОКЦ  в 2017 році-  120 звернень, що становить 72% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації(2016- 229), на особистих прийомах 2017- 9(2016-19).

На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді та роз’яснення  в термін згідно з вимогами  чинного законодавства, випадків безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам не допущено.

Своїм конституційним правом на звернення скористалися 483(2016 – 1379) особи.

За І півріччя 2017 року з центральних органів влади на розгляд до райдержадміністрації надійшло 145 звернень громадян або 88% від загальної кількості звернень та на 101 звернення менше ніж у 2016(246) році.

Апарат Президента 2017 рік (3)  проти 2016 року  (6);

Облдержадміністрація 2017 рік  (21) проти  2016 року  (11);

Апарат Верховної Ради 2017 рік  (0)  проти 2016 року  (0).

Від редакції газет 2017 рік (0) проти 2016 року (0).

Секретаріат Кабінету Міністрів України за 2017 рік (1) проти  2016року (0

Урядова гаряча лінія, обласний контактний центр 2017 рік(120) проти 2016 року(229)

Протягом І кварталу 2017 року відслідковується тенденція щодо зменшення кількості звернень громадян до вищих органів влади.

Питання, з якими звернулися громадяни до вищих органів влади носять різнобічний характер:сприяння у поліпшенні житлових умов(Шелепова В.В., Капущенко П.В.,с. Самгородок), ремонту містка в с.Ташлик(Семинога - Пономаренко С.М. м.Сміла), підключення електроенергії до житла заявника(Гріцков В.А., с. Костянтинівка),перегляд методики  перерахування  коштів за комунальні послуги, перейменування вулиць в с. Балаклея та с. Ташлик(колективні звернення.), ліквідації стихійного сміттєзвалища(КуцоконьА.О.с.Плоске), сприяння у вирішенні  земельного спору.

До урядового Контактного центру та обласного контактного центру жителі Смілянського району зверталися, в основному, з питань соціального захисту – призначення субсидії , отримання коштів по субсидії на тверде паливо, призначення різних видів соціальних допомог. Всі звернення розглянуто та заявникам надані ґрунтовні відповіді.

Під особистим контролем голови райдержадміністрації знаходиться розгляд звернень від громадян, що мають заслуги перед державою, а саме від Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України

За І півріччя 2017 року звернень від громадян, що мають заслуги перед державою, а саме від Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, громадян, що мають почесне звання України «Мати-героїня» не надходило.

Особлива увага приділяються вирішенню проблем, з якими звертаються ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сім'ї, одиноких матерів та інших громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За І півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло 74 звернення від пільгової категорії : від учасників бойових дій - 2,  від ветеранів праці, пенсіонерів - 44; громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - .1, від одиноких матерів – 9, багатодітних родин -8, інвалідів – 10.

Незмінними залишаються питання, що надходять від пільгових категорій населення. Вони потребують надання соціальної допомоги, забезпечення ліками, матеріальної допомоги, вирішення земельних питань транспортного забезпечення. В більшості випадків  питання соціального захисту викликані зміною в пенсійному та  земельному законодавстві, скороченням рівня фінансування деяких соціальних програм.

У письмових зверненнях громадян, розглянутих у січні-червні 2017 року у райдержадміністрації порушено 169 (2016- 281)питань, з них вирішено позитивно – 54(2016-112), дано роз’яснення – 104(2016- 167)

За звітний період значно зросла кількість звернень, в яких піднімаються питання соціальної захищеності громадян, зокрема призначення субсидії та вчасності виплат по субсидії– 72 (2016-84) або 43% від всіх  піднятих питань;

Значну частину складають питання комунального господарства -30(2016-28) або 18% від всіх  піднятих питань;

Залишаються актуальними питання аграрної політики та земельних відносин – 12(2016- 14) або 7% від всіх  піднятих питань.

За звітний період  2017 року до райдержадміністрації надійшло 9 (2016- 11) колективних звернень, 2 з яких на особистий прийом голови райдержадміністрації. Звернення стосувалися відновлення маршруту автобусу №151,№154, недотримання графіку руху автобуса№154, перейменування вулиці в с. Балаклея, Ташлик, ремонт монаха в с.Холоднянське, відновлення руху автобуса,Сміла–с. Сердюківка, сприяння у ремонті дорожного покриття в с. Балаклея.

Заявники одержали обґрунтовані відповіді.

Однією із причин виникнення колективних звернень громадян є недосконалість чинного законодавства по земельним питанням, недостатнє фінансування соціальних програм для  малозабезпечених верств населення та інше.

Повторних звернень протягом звітного періоду не надходило.

За І півріччя 2017 року розглянуто 9звернень на особистому прийомі громадян головою райдержадміністрації. Головою райдержадміністрації здійснено 10 виїзних прийомів. (Вакантні місця першого заступника, заступників райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації)

Розпорядженням райдержадміністрації від 12.03.2008 №93 «Про заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення» зі змінами внесеними розпорядженням райдержадміністрації №160 від 19.05.2017 утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, до якої  входять представники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. Щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.  Проведено 6 засідань постійно діючої комісії, три з яких з виїздом по місцю проживання заявників.

Забезпечується щомісячне проведення Дня контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих місцевим органам виконавчої  влади Президентом України, КМУ, АПУ. Проведено 6 днів контролю.

Розроблено графіки проведення Дня контролю та перевірок організації роботи зі зверненнями громадян щодо додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад на 2017 рік.. Відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 19.05.2017 №160 перевірки додержання законодавства про звернення громадян в виконкомах сільських рад проводяться не рідше двох разів на рік, в структурних підрозділах райдержадміністрації – раз на два роки.

Протягом звітного періоду проведено перевірку в фінансовому управлінні райдержадміністрації та управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації.

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у18 виконкомах сільських рад  Під час перевірок були надані методичні рекомендації по роботі із зверненнями громадян. За результатами перевірок підготовані довідки.

25 січня 2017 року заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації. За результатами звітування головою райдержадміністрації надано відповідні доручення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян в підрозділах.

17 березня 2017 року проведено семінар з секретарями сільських рад Смілянського району.  На семінарі розглянуті питання організації роботи із зверненнями громадян в сільських радах району, дотримання чинного законодавства з розгляду звернень громадян та дотримання інструкції з діловодства по роботі зі зверненнями громадян.

26 січня 2017 року проведено засідання колегії райдержадміністрації, де було розглянуто питання роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік. На сьогодні підготовані матеріали по роботі зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року, які будуть розглянуті на апаратній нараді в липні 2017 року.

Одним з головних напрямків діяльності органів влади та органів місцевого самоврядування є робота зі зверненнями громадян , оскільки саме вона дає можливість визначити, які найбільш гострі питання хвилюють жителів регіону та потребують першочергового вирішення.

За І квартал 2017 року надійшло 91 звернення, з них до Контактного центру 72.

З них письмових звернень 2017 - 87 (2016-15), на особистих прийомах 2017 -4 (2016 - 6).

Своїм конституційним правом на звернення скористалися 356( 2016- 136) осіб.

До райдержадміністрації звернень на прямий телефонний зв'язок "Гаряча лінія" не надходило. На Урядову гарячу лінію, обласного контактного центру звернулося протягом І кварталу 2017 року 72 жителя Смілянського району, що на 91 житель менше ніж в аналогічному періоді 2016(136) року. 90% звернень громадян -це питання призначення субсидії, її виплата, призначення соціальних допомог. Відповіді заявникам надано вичерпні та без порушень встановлених термінів.

На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді та роз'яснення в термін згідно з вимогами чинного законодавства, випадків безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам не допущено.

За період січень - березень 2017 року з центральних органів влади на розгляд до райдержадміністрації надійшло 9 звернень громадян або 10 відсотків від загальної кількості звернень та на 1 звернення більше ніж у 2016 році (8). За І квартал 2017 року:

Апарат Президента України 2017 рік (2) проти 2016 року (2);

Облдержадміністрація 2017 рік (7) проти 2016 року (6);

Апарат Верховної Ради 2017 рік (0) проти 2016 року (0).

Від редакції газет 2017 рік (0) проти 2016 року (0).

Секретаріат Кабінету Міністрів України за 2017 рік (0) проти 2016 року (0)

Протягом І кварталу 2017 року відслідковується тенденція щодо зменшення кількості звернень громадян як до вищих органів влади так і до місцевих органів влади. Питання, з якими звернулися громадяни до вищих органів влади стосувалися сприяння у поліпшенні житлових умов проживання, ремонту містка в с. Ташлик, підключення електроенергії до домоволодіння заявника, перегляду методики перерахування коштів за комунальні послуги, перейменування вулиць в с. Балаклея, Ташлик. Всі звернення розглянуто та заявникам надані ґрунтовні відповіді.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сімї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За І квартал 2017 року до райдержадміністрації надійшло 37 звернень від пільгової категорії : від інвалідів, учасників бойових дій - 8, від ветеранів праці, пенсіонерів -21; одиноких матерів - 5,багатодітних сімей - 3.

Найчастіше в своїх зверненнях громадяни, що відносяться до пільгових категорій, порушують питання соціального захисту, матеріальної допомоги, земельних питань, лікування.


Звернень від громадян, що мають заслуги перед державою, а саме від Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України не надходило.

У письмових зверненнях громадян, розглянутих у І кварталі 2017 року порушено 95(2016-22)питань.

За звітний період населення опікувалося питаннями транспортного сполучення, земельними питаннями, транспортного забезпечення,соціальними та земельними питаннями.

Значну частину з них складають питання соціальної захищеності громадян

зокрема матеріальної забезпеченості та призначення субсидії - 45(2016- 4) або 4,7 відсотка від всіх піднятих питань;

Залишаються актуальними питання комунального господарства- 15(2016- 4) або 1,5 відсотків від всіх піднятих питань

За звітний період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 7 (2016-6) колективних звернень, 2 з яких на особистий прийом голови райдержадміністрації.. Звернення стосувалися віднова маршруту автобусу №151,№154,недотримання графіку руху автобуса№154, про перейменування вулиці в с. Балаклея,Ташлик, ремонт монаха,в с.Холоднянське, відновлення руху автобуса Смла -с. Сердюківка. Систематично аналізуючи звернення громадян, випадки безпідставної відмови в задоволені законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не виявлено.

Повторних звернень не надходило.

За І квартал 2017 року розглянуто 4 звернення на особистому прийомі громадян головою райдержадміністрації.

Щоквартально розробляються графіки прийому громадян з особистих питань за місцем їх проживання керівництвом Смілянської районної державної адміністрації(виїзні прийоми громадян проводяться в приміщені сільських рад). Особистий прийом проводиться регулярно в установлені дні та години в зручний для громадян час. Графіки особистого прийому доводяться до відома громадян через засоби масової інформації та надсилаються виконкомам сільських рад для розміщення в установах та організаціях, які розташовані на території владних повноважень сільських рад.

12.03.2008 №93 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, до якої входять представники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. Щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Проведено 3 засідання постійно діючої комісії. Питання стосувалися встановлення цін на газопостачання, підключення електроенергії до будинку заявника, ліквідації підтоплення городу заявника. На всі звернення надано ґрунтовні роз'яснення.

Забезпечується щомісячне проведення Дня контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих місцевим органам виконавчої влади Президентом України, КМУ, АПУ. Розроблено графіки проведення Дня контролю та перевірок організації роботи зі зверненнями громадян щодо додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації на 2017 рік. За І квартал 2017 року проведено 5 перевірок організації роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та проведено 3 дня контролю. Підготовлені відповідні довідки по проведеним перевіркам.

На засіданні колегії райдержадміністрації в 26.01.2017 проведено звіт по роботі зі зверненнями громадян за 2016 рік.

І. Загальні положення

 1. Цей Порядок регламентує питання організації та проведення особистого прийому громадян, у тому числі особистого прийому громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація).

2. Посадові особи, що здійснюють прийом громадян, керуються Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими нормативно-правовими актами України, а також цим Порядком.

3. Особистий прийом громадян проводиться з метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань на основі якісного і своєчасного розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

ІІ. Організація і проведення особистого прийому громадян

 1. Особистий прийом громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації проводиться в приймальні громадян районної державної адміністрації (м.Сміла, вул.Незалежності,37, 4 поверх) в установлені графіком дні та години, виїзні прийоми у додатково визначених місцях.

Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної  війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, проводиться першочергово.

Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації здійснюється відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у структурному підрозділі, затвердженого наказом керівника.

2. Особистий прийом громадян в інші дні, крім неділі і святкових днів, проводиться  головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян  апарату райдержадміністрації з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00, у п’ятницю та передсвяткові дні – до 16.00.

3. Попередній запис на особистий прийом громадян до голови райдержадміністрації проводиться головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації  не пізніше ніж за 3 дні до дня прийому.

Герої Радянського Союзу, Герої України, Герої Соціалістичної праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, жінки, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, мають право на першочерговий  прийом і можуть бути записані безпосередньо у день прийому, але не пізніше, ніж за годину до його початку.

Як виняток, жителі віддалених регіонів району, попередньо можуть бути записані по телефону, або у день особистого прийому, не пізніше, ніж за годину до його початку за умови надання  необхідних для прийому документів.

4. Запис на особистий прийом громадян першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації проводиться за день до початку особистого прийому, з 9 00 до 15 00 за телефоном 2 00 60.

5. У разі перенесення особистого прийому голови, першого заступника, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації з поважних причин (відрядження, відпустка, участь у загальнодержавних та обласних заходах, хвороба тощо) головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації записаним громадянам повідомляється про дату проведення наступного особистого прийому громадян згідно з графіком.

6.На особистий прийом громадян, можуть бути записані лише ті громадяни, звернення яких у поточному році розглядалися на особистому прийомі першим заступником, заступником, або керівником апарату райдержадміністрації відповідно до її напрямів діяльності та компетенції.

7. Повторний прийом громадян з питання, що вже розглядалося першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації, проводиться після детального вивчення архівних документів із порушеного питання, з'ясування причин, що призвели до нього, за необхідності надаються громадянам детальні роз'яснення та можлива допомога.

8. На особистий прийом не записуються громадяни:

-  звернення яких на день прийому знаходяться на розгляді в райдержадміністрації;

-  які повторно звернулися з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті;

- які звернулися щодо вирішення питань, що не належать до повноважень райдержадміністрації;

-  які визнані судом недієздатними;

- звернення яких з приводу оскарження рішення були подані з порушенням термінів, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».

9. Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань.

10. Не допускаєься з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

11. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом проводиться співбесіда, за результатами якої з'ясовується:

- прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, статус громадянина, зміст питання, викладеного по суті в письмовій формі;

- до кого із заступників голови райдержадміністрації громадянин звертався та яке прийнято рішення;

- попередні звернення, матеріали щодо їх розгляду, висновки, довідки, відповіді на звернення.

12. Головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації:

- складає список громадян, які бажають потрапити на особистий прийом до голови райдержадміністрації та надає його на розгляд заступникам голови за день до дати прийому. Остаточний список записаних на особистий прийом надається у день прийому не пізніше, ніж за годину до його початку;

- повідомляє по телефону, або письмово громадян, записаних на прийом, про день і час прийому;

- забезпечує підбір матеріалів із питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі голови райдержадміністрації;

- не пізніше, ніж за два дні до дати прийому, запрошує керівників структурних підрозділів райдержадміністрації,  інших центральних органів виконавчої влади в районі для надання необхідних матеріалів щодо розгляду звернень громадян записаних на особистий прийом;

- організовує проведення та бере участь у особистому прийомі громадян;

13. Особистий прийом громадян проводиться в порядку черговості. У першочерговому порядку здійснюється прийом таких категорій громадян:

- жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати - героїня";

- інвалідів Великої Вітчизняної війни;

- героїв Соціалістичної праці;

- героїв Радянського Союзу;

- героїв України.

14. Особистий прийом іноземних громадян та осіб без громадянства, які законно перебувають на території України, здійснюється на загальних підставах.

15. Під час особистого прийому громадян можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому чиним законодавством порядку та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами. Представник громадянина пред'являє довіреність, оформлену відповідно до вимог чинного законодавства.

16. У випадку, коли порушене громадянином питання не вимагає додаткової перевірки, відповідь на звернення (у разі його згоди) може бути надано усно під час особистого прийому про що обов'язково вноситься відповідний запис до картки особистого прийому.

17. Якщо вирішити порушене питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому ж самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові на його бажання надається усна або письмова відповідь.

18. Відповідні консультації з порушених громадянами питань надаються також головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації .

19. Усі звернення громадян (усні чи письмові), що надійшли під час особистого прийому, реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №48) та надсилаються згідно з чинним законодавством на розгляд до виконавців.

 

III. Особливості проведення виїзного особистого прийому громадян

 1. Проведення виїзного особистого прийому громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації у селах району  здійснюється 2 рази на місяць, згідно з графіком, який затверджується щомісячно.

2. Після затвердження головою райдержадміністрації зазначеного графіка, інформація про місце і час проведення виїзного прийому громадян надається головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністраціїне пізніше, ніж за п'ять днів до його проведення, районним засобам інформації, телерадіокомпанії, сільським радам для оприлюднення.

3. Попередній запис на виїзний особистий прийом громадян проводиться відповідальними працівниками сільських рад не пізніше, ніж за день до його проведення.

4. До 13.00 дня, що передує виїзному особистому прийому громадян, головному спеціалісту по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації передається список громадян, які записалися на особистий прийом, або інформація про відсутність запису.

5. Організацію і проведення особистого прийому громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації, у тому числі попередній запис громадян, забезпечують сільські голови відповідних сільських рад та головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян  апарату райдержадміністрації .

6. Графіки виїзних особистих прийомів громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації затверджуються головою райдержадміністрації не пізніше 25 числа місяця, що передує місяцю прийому, оприлюднюються керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації в засобах інформації та надсилаються до сільських рад..

7. До 22 числа місяця, що передує місяцю прийому, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації надають головному спеціалісту по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації пропозиції про час і місце проведення ними виїзного особистого прийому громадян.

8. Узагальнена інформація, підготовлена за наслідками аналізу звернень громадян, поданих на особистому прийомі, включається до відповідних аналітичних довідок.

<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>
Сторінка 3 з 3