joomla template

Меню користувача

Звернення громадян

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної державної адміністрації

_______________   О.Б. Беззубий

« ____  »   ______________2018 року

Г р а ф і к

проведення прямого телефонного зв’язку "гаряча лінія" керівниками райдержадміністрації

з населенням району з 10 години ранку до 13 години для оперативного вирішення порушених питань, вивчення громадської думки січень 2018 року


№ п/п

Прізвище, ім’я та по батькові

Посада

Телефон "гарячої

лінії"

січень


1

Беззубий Олександр Борисович

Голова державної адміністрації

2-00-60

12.01.2018


26.01.2018

2

Співак

Роман Андрійович

Перший заступник голови державної адміністрації

2-00-60

02.01.2018

16.01.2018

3

Глізнецов

Сергій Володимирович

Заступник

голови державної адміністрації

2-00-60

04.01.2018

18.01.2018

4

Жабинський

Андрій Михайлович


керівник апарату державної адміністрації

2-00-60

10.01.2018

24.01.2018

Головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації. 

Телефон для довідок:2-00-60

Відповідно до ст.40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні, чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Звернення громадян як правове явище має багатофункціональний характер - це і забезпечення права громадян України на участь в управлінні державними і громадськими справами, це і зворотній зв'язок на діяльність органів публічної влади, це і форма захисту прав і свобод громадянина, це і забезпечення прозорості діяльності органу самоврядування.

За 2017 рік до Смілянської райдержадміністрації надійшло 329 звернень, що на 223 звернення менше ніж в аналогічному періоді 2016 року(552).

З них  письмових звернень 2017 – 301 (2016-522- з них на ОКЦ  в 2016 році-  459 звернень), на особистих прийомах 2017- 28(2016-30).

Розглянуто позитивно-69(2016-310), надано роз’яснення -222(2016-242).

На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді та роз’яснення  в термін згідно з вимогами чинного законодавства, випадків безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам не допущено.

Своїм конституційним правом на звернення скористалися особи402(2016-1158).

За 2017 рік значно зменшилася кількість надходження  звернень до вищих органів влади . За звітний період з центральних органів влади на розгляд до райдержадміністрації надійшло  275 звернень(з них на ОКЦ -238) громадян або 83% від загальної кількості звернень та на 225 звернень менше ніж у 2016 році (510- з них на ОКЦ- 459).

Апарат Президента 2017 рік (8)  проти 2016 року  (11);

Облдержадміністрація 2017 рік  (32) проти  2016 року  (35);

Апарат Верховної Ради 2017 рік  (1)  проти 2016 року  (2).

Від редакції газет 2017 рік (0) проти 2016 року (0).

Секретаріат Кабінету Міністрів України за 2017 рік (1) проти  2016 року (3)

ОКЦ 2017 рік(238) проти 2016 року (459)

Питання, з якими звернулися громадяни до вищих органів влади носять різнобічний характер,наприклад:сприяння у поліпшенні житлових умов, ремонту містка в с.Ташлик, підключення електроенергії до житла заявника,перегляд методики  перерахування  коштів за комунальні послуги, перейменування вулиць в с. Балаклея та с. Ташлик(колективні звернення.), ліквідації стихійного сміттєзвалища, сприяння у вирішенні  земельного спору.

До урядового Контактного центру та обласного контактного центру жителі Смілянського району зверталися, в основному, з питань соціального захисту – призначення субсидії , отримання коштів по субсидії на тверде паливо, призначення різних видів соціальних допомог. Всі звернення розглянуто та заявникам надані ґрунтовні відповіді.

Під особистим контролем голови райдержадміністрації знаходиться розгляд звернень від громадян, що мають заслуги перед державою, а саме від Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. За звітний період 2017 року звернень від громадян, що мають заслуги перед державою, а саме від Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, громадян, що мають почесне звання України «Мати-героїня» не надходило.

Особлива увага приділяються вирішенню проблем, з якими звертаються ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сім'ї, одиноких матерів та інших громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 153(2016- 158) звернення від пільгової категорії : від учасників бойових дій,ветеранів війни - 8,  від ветеранів праці, пенсіонерів - 100; громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 1, від одиноких матерів та багатодітних родин -27, інвалідів – 17.

Незмінними залишаються питання, що надходять від пільгових категорій населення. Вони потребують надання соціальної допомоги, забезпечення ліками, матеріальної допомоги, вирішення земельних питань транспортного забезпечення. В більшості випадків  питання соціального захисту викликані матеріальною незабезпеченістю, зміною в пенсійному та  земельному законодавстві, скороченням рівня фінансування деяких соціальних програм.

У письмових зверненнях громадян, розглянутих у січні-грудні 2017 року у райдержадміністрації порушено 360 (2016- 572)питань, з них вирішено позитивно – 69(2016-310), дано роз’яснення – 222 (2016- 242), відправлено на розгляд за належністю- 25, знаходиться на розгляді – 13 звернень

За звітний період велика кількість звернень, в яких піднімаються питання соціальної захищеності громадян, зокрема призначення субсидії та вчасності виплат по субсидії – 170 (2016-396) або 47% від всіх  піднятих питань;

Значну частину  також складають питання комунального господарства -67(2016-49) або 18,6% від всіх  піднятих питань;

Залишаються актуальними питання аграрної політики та земельних відносин – 31(2016- 28) або 8,6% від всіх  піднятих питань.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 14 (2016- 17) колективних звернень, 3 з яких на особистий прийом голови райдержадміністрації. Звернення стосувалися відновлення маршруту автобусу №151,№154, недотримання графіку руху автобуса№154, перейменування вулиці в с. Балаклея, Ташлик, ремонт монаха в с.Холоднянське, відновлення руху автобуса,Сміла–с. Сердюківка, сприяння у ремонті дорожного покриття в с. Балаклея, зміни руху шкільного автобуса,сприяння в оформленні права власності  на земельні ділянки та інші. Заявники одержали обґрунтовані відповіді.

Однією із причин виникнення колективних звернень громадян є недосконалість чинного законодавства по земельним питанням, недостатнє фінансування соціальних програм для  малозабезпечених верств населення та інше.

Повторних звернень протягом звітного періоду не надходило.

За 2017 рік проведено 22 особистих прийоми головою райдержадміністрації в тому числі 19 виїзних та 40 особистих прийоми заступниками голови райдержадміністрації.

Розглянуто 22 звернення на особистому прийомі громадян головою райдержадміністрації 3 з яких позитивно,на інші надано ґрунтовні роз’яснення. Розпорядженням райдержадміністрації від 12.03.2008 №93 «Про заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення» зі змінами внесеними розпорядженням райдержадміністрації №160 від 19.05.2017 утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, до якої  входять представники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. Щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.  Проведено 12 засідань постійно діючої комісії, три з яких з виїздом по місцю проживання заявників.

Забезпечується щомісячне проведення Дня контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих місцевим органам виконавчої  влади Президентом України, КМУ, АПУ. Проведено 12 днів контролю.

Розроблено графіки проведення Дня контролю та перевірок організації роботи зі зверненнями громадян щодо додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад на 2018 рік.. Відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 19.05.2017 №160 перевірки додержання законодавства про звернення громадян в виконкомах сільських рад проводяться не рідше двох разів на рік, в структурних підрозділах райдержадміністрації – раз на два роки.

Протягом звітного періоду проведено перевірку в фінансовому управлінні райдержадміністрації, управлінні агропромислового розвитку, управлінні соціального захисту райдержадміністрації та в архівному секторі  райдержадміністрації. Під час перевірок були надані методичні рекомендації щодо роботи зі зверненнями громадян та підготовлені довідки по перевірці.

Перевірено додержання законодавства про звернення громадян у 20 виконкомах сільських рад, здійснено 23 перевірки. Під час перевірок були надані методичні рекомендації по роботі із зверненнями громадян. За результатами перевірок підготовані довідки.

25 січня 2017 року заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації. За результатами звітування головою райдержадміністрації надано відповідні доручення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян в підрозділах. Затверджено графік звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації на 2018 рік(за 2017 рік).

17 березня 2017 року проведено семінар з секретарями сільських рад Смілянського району.  На семінарі розглянуті питання організації роботи із зверненнями громадян в сільських радах району, дотримання чинного законодавства з розгляду звернень громадян та дотримання інструкції з діловодства по роботі зі зверненнями громадян.

26 січня 2017 року проведено засідання колегії райдержадміністрації, де було розглянуто питання роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік.

П'ятниця, 10 листопада 2017, 12:21

До уваги жителів Смілянського району!

16 листопада 2017 року з 11.00 до 13.00  в приміщенні Смілянської райдержадміністрації керівництвом управління екології та природніх ресурсів обласної державної адміністрації буде проводитись виїзний особистий прийом громадян.

Попередній запис на прийом проводиться відповідальним працівником управлінням до 15 листопада 2017 року за телефоном 0472 63-36-55

Питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян, відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії службових осіб, державних і громадських органів регулює в першу чергу Закон України «Про звернення громадян». Цей закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення. Згідно зі ст. 15 Закону «Про звернення громадян» керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, зобов'язані не лише об'єктивно і вчасно розглядати звернення громадян, перевіряти викладені в них факти та повідомляти про результати розгляду, а також приймати рішення і забезпечувати їх виконання.

За 9 місяців 2017 року до Смілянської райдержадміністрації надійшло 240 звернень, що на 143 звернення менше ніж в аналогічному періоді 2016 року(383).

З них  письмових звернень 2017 – 219 (2016-358)- з них на ОКЦ  в 2017 році-  172 звернення, що становить 71% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації(2016- 308), на особистих прийомах 2017- 21(2016-25).

На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді та роз’яснення  в термін згідно з вимогами  чинного законодавства, випадків безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам не допущено.

Своїм конституційним правом на звернення скористалися 641(2016 – 686) особи.

За 9 місяців 2017 року з центральних органів влади на розгляд до райдержадміністрації надійшло 200 звернень громадян або 83% від загальної кількості звернень та на 142 звернення менше ніж у 2016(342) році.

Апарат Президента 2017 рік (4)  проти 2016 року  (9);

Облдержадміністрація 2017 рік  (22) проти  2016 року  (23);

Апарат Верховної Ради 2017 рік  (1)  проти 2016 року  (2).

Від редакції газет 2017 рік (0) проти 2016 року (0).

Секретаріат Кабінету Міністрів України за 2017 рік (1) проти  2016 року (0)

Урядова гаряча лінія, обласний контактний центр 2017 рік (172) проти 2016 року(308)

Протягом 9 місяців 2017 року відслідковується тенденція щодо зменшення кількості звернень громадян до вищих органів влади.

Питання, з якими звернулися громадяни до вищих органів влади носять різнобічний характер:сприяння у поліпшенні житлових умов (Шелепова В.В., Капущенко П.В.,с. Самгородок), ремонту містка в с.Ташлик(Семинога - Пономаренко С.М. м.Сміла), підключення електроенергії до житла заявника (Гріцков В.А., с. Костянтинівка), перегляд методики перерахування коштів за комунальні послуги, перейменування вулиць в с.Балаклея та с.Ташлик (колективні звернення), ліквідації стихійного сміттєзвалища (КуцоконьА.О. с.Плоске), сприяння у вирішенні  земельного спору.

До урядового Контактного центру та обласного контактного центру жителі Смілянського району зверталися, в основному, з питань соціального захисту – призначення субсидії , отримання коштів по субсидії на тверде паливо, призначення різних видів соціальних допомог. Всі звернення розглянуто та заявникам надані ґрунтовні відповіді.

Під особистим контролем голови райдержадміністрації знаходиться розгляд звернень від громадян, що мають заслуги перед державою, а саме від Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. За звітний період 2017 року звернень від громадян, що мають заслуги перед державою, а саме від Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, громадян, що мають почесне звання України «Мати-героїня» не надходило.

Особлива увага приділяються вирішенню проблем, з якими звертаються ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сім'ї, одиноких матерів та інших громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За 9 місяців 2017 року до райдержадміністрації надійшло 93 звернення від пільгової категорії : від учасників бойових дій - 3,  від ветеранів праці, пенсіонерів - 63; громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - .1, від одиноких матерів – 17, багатодітних родин -8, інвалідів – 11.

Незмінними залишаються питання, що надходять від пільгових категорій населення. Вони потребують надання соціальної допомоги, забезпечення ліками, матеріальної допомоги, вирішення земельних питань транспортного забезпечення. В більшості випадків  питання соціального захисту викликані зміною в пенсійному та  земельному законодавстві, скороченням рівня фінансування деяких соціальних програм.

У письмових зверненнях громадян, розглянутих у січні-вересні 2017 року у райдержадміністрації порушено 331 (2016- 365)питання, з них вирішено позитивно – 51(2016-118), дано роз’яснення –171 (2016- 247), відправлено на розгляд за належністю- 23, знаходиться на розгляді – 6 звернень

За звітний період значно зросла кількість звернень, в яких піднімаються питання соціальної захищеності громадян, зокрема призначення субсидії та вчасності виплат по субсидії – 100 (2016-178) або 31% від всіх  піднятих питань;

Значну частину складають питання комунального господарства -53(2016-56) або 16% від всіх  піднятих питань;

Залишаються актуальними питання аграрної політики та земельних відносин – 26(2016- 32) або 7,9% від всіх  піднятих питань.

За звітний період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 13 (2016- 13) колективних звернень, 3 з яких на особистий прийом голови райдержадміністрації. Звернення стосувалися відновлення маршруту автобусу №151,№154, недотримання графіку руху автобуса№154, перейменування вулиці в с. Балаклея, Ташлик, ремонт монаха в с.Холоднянське, відновлення руху автобуса,Сміла–с. Сердюківка, сприяння у ремонті дорожного покриття в с. Балаклея, зміни руху шкільного автобуса,сприяння в оформленні права власності  на земельні ділянки. Заявники одержали обґрунтовані відповіді.

Однією із причин виникнення колективних звернень громадян є недосконалість чинного законодавства по земельним питанням, недостатнє фінансування соціальних програм для  малозабезпечених верств населення та інше.

Повторних звернень протягом звітного періоду не надходило.

За 9 місяців 2017 року розглянуто 17 звернень на особистому прийомі громадян головою райдержадміністрації 8 з яких на виїзних прийомах. Головою райдержадміністрації здійснено 16 виїзних прийомів.

Розпорядженням райдержадміністрації від 12.03.2008 №93 «Про заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення» зі змінами внесеними розпорядженням райдержадміністрації №160 від 19.05.2017 утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, до якої  входять представники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. Щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.  Проведено 9 засідань постійно діючої комісії, три з яких з виїздом по місцю проживання заявників.

Забезпечується щомісячне проведення Дня контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих місцевим органам виконавчої  влади Президентом України, КМУ, АПУ. Проведено 9 днів контролю.

Розроблено графіки проведення Дня контролю та перевірок організації роботи зі зверненнями громадян щодо додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад на 2017 рік.. Відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 19.05.2017 №160 перевірки додержання законодавства про звернення громадян в виконкомах сільських рад проводяться не рідше двох разів на рік, в структурних підрозділах райдержадміністрації – раз на два роки.

Протягом звітного періоду проведено перевірку в фінансовому управлінні райдержадміністрації, управлінні агропромислового розвитку, управлінні соціального захисту райдержадміністрації райдержадміністрації.

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в сільських радах - 30  Під час перевірок були надані методичні рекомендації по роботі із зверненнями громадян.

25 січня 2017 року заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації. За результатами звітування головою райдержадміністрації надано відповідні доручення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян в підрозділах. Затверджено графік звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації на жовтень 2017 року(за 9 місяців 2017 року).

17 березня 2017 року проведено семінар з секретарями сільських рад Смілянського району.  На семінарі розглянуті питання організації роботи із зверненнями громадян в сільських радах району, дотримання чинного законодавства з розгляду звернень громадян та дотримання інструкції з діловодства по роботі зі зверненнями громадян.

26 січня 2017 року проведено засідання колегії райдержадміністрації, де було розглянуто питання роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік.

На сторінках місцевої газети «Смілянські обрії», веб-сторінці райдержадміністрації надаються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації.

<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>
Сторінка 2 з 3