joomla template

Меню користувача

Центр надання адміністративних послуг
Вівторок, 16 серпня 2016, 08:51

До уваги жителів району!

   Доводимо до вашого відома, що наказом Міністерства юстиції України від 17.06.2016 № 1717/5 запроваджено новий пілотний проект у сфері державної реєстрації громадських формувань, реалізація якого передбачає прийняття та видачу документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.
   Таким чином, в Черкаській області з метою забезпечення доступності, а також підвищення якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань прийняття та видача документів під час державної реєстрації громадських формувань поряд з Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області може здійснюватись місцевими центрами надання адміністративних послуг та центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Про затвердження переліку

адміністративних послуг,

інформаційних та технологічних

карток адміністративних послуг,

що надаються сектором державної

реєстрації районної державної

адміністрації

 

Керуючись статтями 6, 7, 13, 39, 41 Закону України  «Про місцеві державні адміністрації», частиною 3 статті 3 Закону України «Про адміністративні послуги», законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»,  на виконання Указу Президента України від 03.07.2009 № 508/2009 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», з метою підвищення якості та оновлення переліку  надання адміністративних послуг:

 

1. Затвердити перелік адміністративних послуг, що надаються сектором державної реєстрації районної державної адміністрації (додається).

2. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що надаються сектором державної реєстрації районної державної адміністрації згідно з додатками 1-27.

3. Сектору з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації забезпечити розміщення інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою та покладаю на сектор державної реєстрації райдержадміністрації.

 

Голова

державної адміністрації                                                                     А.В. Колесник

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження районної

державної адміністрації

 

Перелік адміністративних послуг, що надаються сектором державної реєстрації Смілянської районної державної адміністрації

 

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (додаток 1).

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно (додаток 2).

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (додаток 3).

Внесення запису про скасування державної реєстрації прав (додаток 4).

Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (додаток 5).

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб’єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов’язані з проведенням державної реєстрації прав (додаток 6).

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки (додаток 7).

 

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних  осіб та фізичних осіб-підприємців (додаток 8).

Державна реєстрація створення юридичної особи (додаток 9).

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (додаток 10).

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (додаток 11).

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (додаток 12)

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (додаток 13).

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (додаток 14).

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (додаток 15).

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця (додаток 16).

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (додаток 17).

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (додаток 18).

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (додаток 19).

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (додаток 20).

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (додаток 21).

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (додаток 22).

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (додаток 23).

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі (додаток 24).

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі (додаток 25).

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (додаток 26).

Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру (додаток 27).

 

 

Керівник апарату

державної адміністрації                                                                              О.М. Ковальська

Середа, 24 червня 2015, 13:56

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН !

26 травня 2015р. набув чинності Закон України № 475-VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи», яким серед іншого передбачено такі нововведення:

Щодо новостворених юридичних осіб:

- до реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи включається інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера)(бенефіціарних власників (контролерів)) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) бенефіціарних власників (контролерів)) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) юридична особа

Зазначені відомості не подаються:

-  політичні партії, творчі спілки, їх територіальні осередки, адвокатські об’єднання, торгово-промислові палати, релігійні організації, державні та комунальні підприємства;

- юридичні особи, засновниками (учасниками) яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку засновники (учасники) – фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи;

-  юридичні особи, які подали державному реєстратору відомості про свого кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів), у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) їх засновника, якщо засновник – юридична особа.

У разі відсутності у юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа, подаються відомості про його відсутність.

Звертаємо увагу, що до внесення відповідних змін до реєстраційних карток форм 1, 2, 4, 16, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 №3178/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2011 за №1207/19945, відомості про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа необхідно вказувати у графі «Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)» блоку «Відомості кінцевих бенефіціарних власників (контролерів)» відповідної.

Інформація центру політико-правових реформ про роботу ЦНАПів

http://pravo.org.ua/209-slaider-novyn/1837-shcho-take-tsentry-nadannia-administratyvnykh-posluh-video.html

<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 2 з 2