joomla template

Меню користувача

Центр надання адміністративних послуг

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я


15.03.2017


№ 70

  

Про затвердження переліку

адміністративних послуг,

інформаційних та технологічних

карток адміністративних послуг,

що надаються державними реєстраторами

районної державної адміністрації


Керуючись статтями 6, 7, 13, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», частиною 3 статті 3Закону України «Про адміністративні послуги», законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 №1774-VIII, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності», на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014  № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», наказу Міністерства юстиції України від 28.12.2016 №3874/5 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців»,  з метою створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами та вдосконалення порядку надання адміністративних послуг:


1. Затвердити перелік адміністративних послуг, що надаються державними реєстраторами районної державної адміністрації, що додаються.

2. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що надаються державними реєстраторами районної державної адміністрації, згідно з додатками 1-27.

3. Відділу організаційної роботи, внутрішньої політики та управління персоналом апарату райдержадміністрації забезпечити  розміщення інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

4.  Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження районної державної адміністрації від 01.06.2016 №168 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються сектором державної реєстрації районної державної адміністрації».

5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою та покладаю на державних реєстраторів райдержадміністрації.

  

Голова

державної адміністрації                                                             О.Б. Беззубий


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження районної

державної адміністрації

15.03.2017 № 70


Перелік адміністративних послуг, що надаються державними реєстраторами  Смілянської районної державної адміністрації

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (додаток 1).

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно (додаток 2).

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (додаток 3).

Внесення запису про скасування державної реєстрації прав (додаток 4).

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (додаток 5).

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (додаток 6).

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки (додаток 7).


Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних  осіб та фізичних осіб-підприємців (додаток 8).

Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування) (додаток 9).

Державна реєстрація фізичної особи підприємцем (додаток 10).

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) (додаток 11).

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) (додаток 12)

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)  (додаток 13).

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) (додаток 14).

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) (додаток 15).

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням (додаток 16).

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) (додаток 17).

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) (додаток 18).

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) (додаток 19).

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування) (додаток 20).

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування) (додаток 21).

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)  (додаток 22).

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)  (додаток 23).

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)  (додаток 24).

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (додаток 25).

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (додаток 26).

Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (додаток 27).


В.о.керівника апарату державної адміністрації                                                                Л.І.Задорожня

ПРОЕКТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

лютого 2017 року

 

  

Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження районної державної адміністрації від 08 лютого 2016 року № 44

 

 

Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», абзацу другого частини десятої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги»:

 

1. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Смілянської районної державної адміністрації від 08 лютого 2016 року № 44 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації  від 03 липня 2014 року №181 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг Смілянської районної державної адміністрації», зареєстроване у Смілянському міськрайонному управлінні юстиції 17 лютого 2016 року за № 2/168.

2. Розпорядження набирає чинності після державної реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області  з дня його офіційного опублікування в газеті «Смілянські обрії».

3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою та покладаю на відділ з питань надання адміністративних послуг  районної державної адміністрації.

 

Голова державної  адміністрації                                               О.Б. Беззубий

ПРОЕКТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я


лютого 2017 року



Про затвердження Змін до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Смілянської районної державної  адміністрації


 Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», частини десятої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 року № 652 «Про внесення змін до Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»:

 1. Затвердити Зміни до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Смілянської районної державній адміністрації, затвердженого розпорядженням районної державної адміністрації від 03 липня 2014 року № 182, зареєстрованого в Смілянському міськрайонному управлінні юстиції 15 липня 2014 року за № 3/160, що додаються.

2. Розпорядження набирає чинності після державної реєстрації  в Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області, з дня його офіційного опублікування в газеті «Смілянські обрії».

3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою та покладаю на відділ з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації.


Голова державної адміністрації                                                          О.Б. Беззубий


Зміни
до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Смілянської районної державної адміністрації


1. У пункті 5:

абзац другий викласти у такій редакції:

«На вході до приміщення (будівлі) розміщуються вивіска з найменуванням Центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.»;

абзац третій після слів «роботи Центру» доповнити словами «, його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів такого Центру (в разі їх утворення)»;

абзац четвертий після слів «фізичними можливостями» доповнити словами «та у разі потреби зручними сходами з поручнями»;

доповнити пункт після абзацу четвертого абзацом такого змісту:

«У приміщенні Центру облаштовується туалетна кімната з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.».

У зв’язку з цим, абзац п’ятий вважати абзацом шостим.


2. В абзаці дев’ятому пункту 6 слова «з використанням телефонного зв’язку» замінити словами «та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку)».


3. Пункт 8 доповнити абзацом такого змісту:

«Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовується відповідною скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщується  на видному та у доступному місці.».


4. У пункті 9:

абзац перший після слів «та облаштовується» доповнити словами «столами для оформлення документів та»;

доповнити пункт після абзацу першого абзацами такого змісту:

«У секторі очікування облаштовуються не менш як 10 місць для суб’єктів звернень.

Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.

Для оплати адміністративного збору в секторі очікування можуть розміщуватися банкомати, платіжні термінали.».


5. Пункт 10 доповнити новим другим реченням такого змісту: «Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів.».


6. Пункт 11 доповнити новим абзацом такого змісту:

«Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить не менш як 50 кв. метрів.».


7. У пункті 12:

абзац другий після слів «його місцезнаходження» доповнити словами «та місцезнаходження його територіальних підрозділів, віддалених місць  для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення)»;

абзац третій після слів «роботи Центру» доповнити словами «, його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення)»;

абзац четвертий після слів «через Центр» доповнити словами «, його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення)».


8. Перше речення пункту 13 після слів «через Центр» доповнити словами «, його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення)».


9. Пункт 16 викласти у такій редакції:

«16. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі Центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.».


10. Пункт 20 після слів «розташування Центру» доповнити словами «(його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення)».


11. У пункті 21 слово «повною» замінити словом «вичерпною».


12. У пункті 27:

доповнити пункт після слів «в Центрі» словами «або його територіальних підрозділах, віддалених місцях для роботи адміністраторів такого Центру  (в разі їх утворення»);

доповнити пункт абзацами такого змісту:

«Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно  від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності  або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.».


13. Пункт 29 викласти у такій редакції:

«29. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора Центру (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.».


14. У пункті 30 слова «уповноваженим представником» замінити словами «представником (законним представником)».


15. Пункт 35 після слів «а також» доповнити словами «бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги  (в Центрі, його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора Центру (в разі їх утворення),».


16. Пункт 37 після слів «телекомунікаційного зв’язку» доповнити словами «або поштовим відправленням».


17. Пункт 40 після слів «робочого дня» доповнити словами «з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги».


18. Пункт 41 після слів «від Центру» доповнити словами «(його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора Центру (в разі їх утворення)», а після слова «шляхом» – словами «отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх».


19. Пункт 45 після слів «до Центру» доповнити словами «(його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора Центру (в разі їх утворення)».


20. У пункті 47:

в абзаці першому слово «розписку» замінити словом «підпис», а слова «уповноваженому представникові» – словами «представникові (законному представникові»);

абзац другий після слів «суб’єктом звернення» доповнити словами «зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив Центр, і».


21. У пункті 51 слова «, результат надання адміністративної послуги» виключити.


 Керівник апарату державної адміністрації                                                  О.М. Ковальська

Вівторок, 16 серпня 2016, 08:51

До уваги жителів району!

   Доводимо до вашого відома, що наказом Міністерства юстиції України від 17.06.2016 № 1717/5 запроваджено новий пілотний проект у сфері державної реєстрації громадських формувань, реалізація якого передбачає прийняття та видачу документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.
   Таким чином, в Черкаській області з метою забезпечення доступності, а також підвищення якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань прийняття та видача документів під час державної реєстрації громадських формувань поряд з Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області може здійснюватись місцевими центрами надання адміністративних послуг та центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2