joomla template

Меню користувача

Новини
Понеділок, 03 грудня 2018, 16:26

Нарада з депутатом

03 грудня 2018 року народним депутатом Сергієм Рудиком ініційовано нараду з керівництвом району, сільськими головами та головними розпорядниками коштів районного бюджету.

IMG-a00e232ba6d4e76d3443b64bbf9a8cd4-V

IMG-f85fd137db55ded92dbec1ac4e66b92f-V

В ході наради обговорювались питання щодо стану використання залишку коштів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, який утворився станом на 01.01.2018 року та коштів передбачених згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 423-р «Деякі питання розподілу у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій».

Озвучені проблемні питання, які виникають під час освоєння передбачених коштів, за результатами наради встановлені терміни, щодо проведення робіт та надані пропозиції.

IMG-5f7f603415cdef6cebebdce1647b8de8-V

Народним депутатом України наголошено про необхідність використання запланованих коштів до кінця 2018 року, так як рішення щодо збереження залишків невикористаних коштів на рахунках місцевих бюджетів, як в попередньому році,  на даний час не прийнято.

 

DSC0286-e1543833963220

Відкриття Центрів безпеки громадян та належне функціонування місцевих пожежних команд має бути одним з основних пріоритетів у роботі органів влади, зокрема ОТГ. На цьому наголосив начальник управління цивільного захисту Юрій Скоробогатов під час засідання обласної Ради регіонального розвитку.

У ході засідання він окреслив основні завдання, які стоять перед органами місцевого самоврядування під час підготовки Перспективного плану розвитку області на 2019-2021 роки. Зокрема, це створення Центрів безпеки громадян, модернізацію регіональної системи оповіщення, приведення споруд цивільного захисту у готовність та ін.

– На рівні області продовжуємо упроваджувати реформу місцевого самоврядування та децентралізації влади, яка передбачає передачу більшості повноважень і ресурсів на рівень територіальних громад, – наголосив посадовець. – Важливою складовою реалізації цієї реформи є збереження безпеки громадян. Однак на сьогодні система місцевого самоврядування не задовольняє потреби суспільства стосовно забезпечення належного захисту населення від надзвичайних ситуацій, насамперед від пожеж. Адже близько 40% з них трапляється саме у сільській місцевості. Безпека громадян – найголовніше завдання та пріоритет. Тому створення Центрів безпеки громадян (місцевих пожежних команд) – вже зовсім нова якість послуги, яку надає ДСНС на рівні громади. Це можливість і спроможність громади повноцінно убезпечити життя своїх мешканців. Хочу наголосити на необхідності створення таких Центрів безпеки громадян в кожній об’єднаній громаді.

Станом на 1 листопада функціонує 77 місцевих пожежних команд в оперативному розрахунку на цілодобовому чергуванні перебуває 49 місцевх пожежних команд. В утворених об’єднаних територіальних громадах проведено розрахунок щодо необхідної кількості підрозділів місцевої пожежної охорони. Загалом в ОТГ додатково необхідно утворити 20 МПО.

– Організація цивільного захисту на всіх етапах його становлення та розвитку безпосередньо пов’язана з національною безпекою та обороною, – каже Юрій Скоробогатов. – Сучасний стан техногенної та екологічної безпеки вимагає подальшого реформування системи цивільного захисту, удосконалення державного управління у сфері цивільного захисту. До основних етапів розвитку системи цивільного захисту належить проведення технічної інвентаризації та забезпечення готовності захисних споруд цивільного захисту до використання їх за призначенням, а також модернізація централізованої системи оповіщення населення.

В області налічується 358 захисних споруд цивільного захисту. На 280 одиницях, що становить 78 % від загальної кількості, вже провели технічну інвентаризацію. Загалом, як відзначив начальник управління, на приведення захисних споруд цивільного захисту у готовність до використання за призначенням у 2016 рік витрачено 165,87 тис. грн, у 2017 році – 196,99 тис. грн, у 2018 році витрачено 302,8 тис. грн.

Водночас в області проводяться заходи з модернізації регіональної системи оповіщення. Зокрема створюються автоматизовані робочі місця оперативного чергового на міському та позаміському пунктах управління. Така робота триває і в районах. Нині вже облаштували автоматизовані робочі місця чергової служби у Звенигородському, Катеринопільському, Уманському, Черкаському та Чорнобаївському районах, а також в містах  Черкаси та Сміла.

_DSC0185

Розвиток спортивної інфраструктури, оздоровлення, поглиблення молодіжної політики, посилення національно-патріотичного виховання мають бути серед пріоритетів для районів, міст та ОТГ Черкащини при підготовці пропозицій до Перспективного плану розвитку регіону. На цьому наголосив начальник управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації Максим Зеленьський під час виступу на засіданні обласної Ради регіонального розвитку.

Нині у складі національних збірних з олімпійських видій спорту представлені 34 атлети Черкащини, з неолімпійських – 91. Їх підготовка та забезпечення участі у стартах всеукраїнського та міжнародного рівнів, а також поповнення резерву, – одне з першочергових завдань для профільного управління. Аби виконати його якнайповніше та забезпечити залучення до спорту більшої кількості дітей, в області працюють над покращенням спортивної інфраструктури. Один з таких проектів – відкриття футбольних майданчиків зі штучним покриттям у районах та містах області.

– Наразі ми вже розпочали роботу у цьому напрямку, – каже Максим Зеленський. – Це універсальні майданчики для занять спортом. Їхнє будівництво  передбачає обов’язкове співфінансування, а також розміщення об’єкта на території, що належить до опорних закладів освіти чи дитячо-юнацьких спортивних шкіл. Крім того, для розвитку громади можливе відкриття фізкультурно-оздоровчих клубів, секцій з різних видів спорту. На базі існуючих об’єктів доцільно створювати багатофункціональні спортивні об’єкти, які можна трансформувати. Наприклад, щоби у залах з волейболу була можливість займатися боксом, кікбоксингом чи іншим видом спорту.

Працюють над покращенням тренувальної бази і в КЗ «ОСДЮСШОР» ЧОР. Тут планують реалізувати низку масштабних спортивних об’єктів.

– У сфері молодіжної політики є низка можливостей залучення грантових коштів задля цікавої та корисної організації дозвілля для молоді, – додав посадовець. – На повну потужність функціонує молодіжний ресурсний центр, який був створений за підтримки нашого управління та представництва ООН в Україні. Тут реалізують безліч цікавих проектів. Також у нас діє Центр патріотичного виховання відповідно до потреб сьогодення. Це той механізм, який надає можливості реально співпрацювати з молоддю у позаурочний час.

Ще одним з основних напрямків роботи управління є забезпечення оздоровлення учнівства. Крім того, триває робота зі збереження закладів з оздоровлення та відпочинку, аби зменшити тенденцію до їхнього закриття.

Водночас, начальник управління підкреслив, що необхідно забезпечити на місцях роботу профільних спеціалістів з молодіжної політики, оздоровлення та патріотичного виховання.

 

_DSC0238

Однією зі складових процесу децентралізації є наближення адміністративних послуг до людей. Це можливо реалізувати завдяки створенню сучасних Центрів надання адміністративних послуг. Шляхи забезпечення доступності адміністративних послуг в ОТГ окреслив директор Департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації Роман Карманнік на засідання обласної Ради регіонального розвитку.

Нині на добровільній основі в області вже об’єднано 53 ОТГ, а це майже 40% територіальних громад області та більш як 25% населення. І зараз забезпечення доступних адміністративних послуг є однією з головних вимог для громад-об’єднавців, зауважив посадовець.

– ЦНАП – це не тільки приміщення, а й якісне обслуговування та оперативність надання послуг в найкоротший час, – зауважив Роман Карманнік. – Перелік послуг, які можуть надаватися на місцях, постійно розширюється. Наприклад, зараз ведеться робота, щоб через ЦНАПи навіть надавалися послуги МВС з реєстрації автомобілів.

Існують різні моделі створення ЦНАП і громаді необхідно вибрати ту, яка буде найбільш прийнятною для мешканців. Тому при створенні ЦНАП принципово важливо забезпечити територіальну доступність послуг. Роман Карманнік запропонував декілька моделей для цього:

1 модель: для громади, в яку входить невелика кількість населених пунктів (2-3), можна утворити єдиний ЦНАП в центральній громаді (як наприклад ЦНАП Білозірської ОТГ – 8,9 тис. осіб, Єрківської ОТГ – 5,3 тис. осіб). Якщо в ОТГ громади розташованій на значній відстані одна від одної, можна  утворити віддалені робочі місця ЦНАПу.

2 модель: для ОТГ із значною кількістю віддалених населених пунктів, крім ЦНАП в центральній громаді, доцільно застосувати мобільний ЦНАП.

3 модель: меншим громадам з малою кількістю населення і невеликим бюджетом рекомендується замість утворення власного ЦНАП використовувати інструмент співробітництва територіальних громад шляхом укладання відповідних договорів і створенням одного ЦНАПу на декілька громад.

Можливі джерела фінансування створення ЦНАП: місцевий бюджет, МТД, ДФРР.

– Слід також сказати, що ЦНАП за рахунок надання адміністративних послуг може наповнювати місцевий бюджет громад та частково відшкодовувати витрати на своє утримання, – додав Роман Володимирович. – Так, наприклад, у Білозірській ОТГ близько третини бюджету на утримання відшкодовується за рахунок плати за надані адміністративні послуги.

Він додав, що зважаючи на це, голови діючих та новостворених ОТГ повинні долучитися до роботи щодо створення ЦНАПів. У першу чергу, користуючись допомогою Програми «U-LEAD з Європою». В області вже 13 громад стали учасниками даної Програми.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 10 з 958