joomla template

Меню користувача

Новини

На перший погляд районна лікарня №2, що у Ротмістрівці, нічого особливого не обіцяє: звичайний собі лікувальний заклад, але як доводить життя, перше враження може бути оманливим. Це вже стає зрозуміло, варто лише переступити її поріг і... потрапляєш у неповторну доброзичливу атмосферу, де по-домашньому затишно і тепло від щирості і доброти її працівників. І справді, усе залежить від людей, тобто колективу, який створює навколо себе затишок та гармонію. Вони володіють головним секретом - мають чуйні, добрі серця, котрі вміють співчувати іншим.

Здається тут зовсім інше життя, не схоже на те, яке нас оточує за стінами лікарні... Нещодавно, під час новорічних свят до Ротмістрівської лікарні з робочим візитом завітали голова райдержадміністрації Сергій Зайцев та його заступник Наталія Косенко, вони поспілкувалися з головним лікарем Оксаною Ташак та колективом, побували у всіх відділеннях. Керівник району був задоволений побаченим, він ретельно вивчив проблеми закладу і пообіцяв посприяти у їх вирішенні.

Загалом колектив Ротмістрівської районної лікарні № 2 нараховує 83 працівники. Про їхню роботу красномовно свідчить той факт, що минулого року під час акредитації лікарні було присвоєно вищу категорію. Комісією був відзначений стоматологічний кабінет, у якому господарює Оксана Ташак. Її кабінет визнано кращим у районі. Звісно, за цим визнанням - чимала кропітка праця і відданість справі, яку робиш.

Також вражає кабінет педіатра, у якому стіни заповнені численними санбюлетенями та корисною інформацією, що стосується дитини та матері, а також оригінально виглядають малюнки маленьких пацієнтів. Досвідчений педіатр, лікар вищої категорії Марія Лавренко, хоч і має за плечима поважний вік (їй 70 років), але запалу та енергії працювати їй не позичати, тому натхненно трудиться у своїй улюбленій стихії і присвячує цій справі усю себе без останку.

Майже 40 років трудиться терапевт Раїса Костенко, у неї є чого повчитися початківцям. А молодий невролог Тетяна Горбенко швидко стала незамінною частиною цієї дружної сім’ї.

Старша медсестра Наталія Бутрик - як і годиться, справжня господиня, вона знає, що де і як, та встигає давати усьому лад.

До послуг населення - стоматологічний, терапевтичний, педіатричний, гінекологічний, прищеплювальний кабінети, фізкабінет, рентгенкабінет, кабінет функціональної діагностики, лабораторія, пункт швидкої допомоги, неврологічне, інфекційне та відділення паліативної допомоги. Зроблено ремонт, закуплено за підтримки спонсорів бойлери - тож тепер у кожному відділення є гаряча вода, полагодили дах. В окремих палах є туалети, красиво, зі смаком оформлені їдальня та кімната для відвідувачів. Також тут є лікувальні тренажери, душ „шарко”, ванна з гідромасажем...

У коридорах відділень - численні інформаційні вісники, із яких пацієнти можуть дізнатися багато корисного для себе. Працює аптека, де є усі необхідні ліки. Функціонує відділення соціально-побутової адаптації терцентру для одиноких пристарілих.

...Колектив Ротмістрівської лікарні дивиться у день завтрашній, живе планами та задумами, які крок за кроком здійснює. Вони добросовісно виконують свої обов’язки, адже саме їм судилося долею тримати у своїх долонях  найцінніше - людське життя.

Тетяна Бантиш

Фото: Тетяна Бантиш

3__lik

2__lik

1__lik

  Здавна повелася в Україні традиція новорічних щедрівок і колядок. Веселими піснями, різдвяними вітаннями і побажаннями усіх земних гараздів вітали підростаючі артисти Сунківської школи працівників райдержадміністрації та районної ради. У переддень святкування Старого нового року  вони додали святкового настрою і керівництву району.
  Гостей зустрічали голова Смілянської райдержадміністрації Сергій Зайцев, голова районної ради Олег Косенко та їх заступники, які подякували учасникам дійства та вручили гостинці.
  Всі працівники органу влади були приємно вражені таким сюрпризом і щиро дякували молодим артистам.

Завідувач сектору з питань внутрішньої політики апарату РДА В.С.Артеменко

IMG_6591

  Робота зі зверненнями громадян є надзвичайно актуальною, в зв’язку з чим перебуває постійно в полі зору керівництва адміністрації. Адже кожне звернення – це показник проблемних аспектів сільської громади та рівня її довіри до влади.
  Право громадян на звернення гарантується Конституцією України (стаття 40), в якій визначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади та місцевого самоврядування, та встановлено обов’язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді.
  За 2011 рік надійшло 258 звернень, що на 123 звернення менше у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року.
З них  письмових звернень 2011- 140 (2010-219), на особистих прийомах 2011 – 118, що на 44 звернення менше ніж у 2010- 162.
  Звернення розглядаються об’єктивно, всебічно і вчасно, забезпечується поновлення прав, порушених внаслідок недотримання вимог законодавства, невідкладно вживаються заходи щодо припинення неправомірних дій, заявникам надаються обґрунтовані, вичерпні відповіді.   Своїм конституційним правом на звернення скористалися 856 осіб.
    За 2011 рік з центральних органів влади на розгляд до райдержадміністрації надійшло 72 звернення громадян або 28 відсотків від загальної кількості звернень та на 24 звернення менше ніж  у 2010 році ( 96).
    За  2011 рік :
Апарат Президента 2011 рік (17)  проти 2010 року  (13);        
Облдержадміністрація 2010 рік  (50) проти  2010 року  (29);    
Апарат Верховної Ради 2011 рік  (0)  проти 2010 року  (4).
Від редакції газет 2011 рік (3) проти 2010 року (2).
Секретаріат Кабінету Міністрів України за 2011 рік (2) проти  2010 року (24)
   Протягом  2011 року  відслідковується тенденція щодо зростання кількості звернень громадян до обласної державної адміністрації -50 звернень. В основному питання стосуються ремонту доріг, земельних питань, матеріальної та медичної допомоги, виплати за майнові паї та виплати допомоги дітям війни.  
   Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.  
   За звітний період до райдержадміністрації надійшло 28(2010- 58) звернень від пільгової категорії, що становить 11  відсотків від загальної кількості звернень, та на 30 звернень менше ніж за відповідний період 2010 року .
   З них:
від інвалідів, учасників бойових дій, - 3,
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1
від багатодітних родин - 0,
від ветеранів праці, пенсіонерів -24.
    Найчастіше в своїх зверненнях громадян, що відносяться до пільгових категорій, порушуються питання соціального захисту, забезпечення ліками, матеріальної допомоги, земельних  питань, лікування. Майже всі звернення задоволено.
У письмових зверненнях громадян, розглянутих у 2011 році порушено 372 (2010-456) питання.
   Лідируючу позицію займають звернення, які стосуються
аграрної політики та земельних відносин – 75(2010-89) або 20 відсотків від всіх  піднятих питань;
комунального та дорожнього господарства -57(2010- 24) або 15 відсотків від всіх  піднятих питань;
соціального захисту – 54(2010-99) або 14 відсотків від всіх піднятих питань;
транспорту і зв’язку– 21(2010- 58) або 5,5 відсотка від всіх  піднятих питань;
  Найбільше звернень надійшло від Костянтинівської (18), Ташлицької (8), Балаклеївської (16), М.Смілянської(10) Ротмістрівської(11), Плескачівської(9)сільських рад.
  У липні 2011 року  проведено звітування сільських голів та керівників структурних підрозділів по роботі зі зверненнями громадян. За результатами звітування надано відповідні доручення.
  За 2011 рік до райдержадміністрації надійшло 20 (2010- 26) колективних звернень.
  Звернення стосувалися питань низької плати за оренду земельних паїв, зміни графіку руху автобуса, правомірності повторного запису в трудовій книжці, виплати за майнові паї, передачі ЖКХ на баланс міста, відкриття приміського маршруту, ремонту водовідвідної канави, ремонту  та будівництва автодороги.
4 питання вирішено позитивно, на інші надано ґрунтовні роз’яснення.
4 колективних звернення розглянуто комісійно з виїздом на місце.
  Повторних  звернень не надходило.
  Надійшло 9 дуплетних звернень : від гр.. Івоненка М.Я., який висловив подяку Пастирському сільському голові за допомогу у пошуках загиблих у Великій Вітчизняній війні батьків; від гр.. Ковальчука І.С.- прохання забезпечення житлом,;гр.. Дудник Т.Б.- про сприяння у соціальному захисті; Лавренка М.М.- сприяння у захисті; Федоренка М.О.- сприяння у будівництві автодороги; Теплого Т.Т. – про забезпечення автотранспортом; Вайсеро А.Т. – про ремонт автодороги.
За 2011 рік розглянуто 118 звернень на особистому прийомі громадян посадовими особами райдержадміністрації, з них на виїзних прийомах – 69. Розглянуто 182 питання , 42 з яких – позитивно. Головою райдержадміністрації  та його заступниками здійснено 56 виїзних прийомів, з  них 27 – головою райдержадміністрації.
  На особистому прийомі громадян за звітний період головою райдержадміністрації розглянуто  96 звернень, 41 з яких – на виїзних прийомах. З них: задоволено-18,  66- роз’яснено, 4- перебуває на контролі.
  Щоквартально розробляються графіки прийому громадян з особистих питань за місцем їх проживання керівництвом Смілянської районної державної адміністрації(виїзні прийоми громадян проводяться в приміщені сільських рад). Особистий прийом проводиться регулярно в установлені дні та години в зручний для громадян час. Графіки особистого прийому доводяться до відома громадян через засоби масової інформації та надсилаються виконкомам сільських рад для розміщення в установах та організаціях, які розташовані на території владних повноважень сільських рад.
    12.03.2008 №93 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, до якої  входять представники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. Щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Проведено 12 засідань постійно діючої комісії, три  з яких з виїздом по місцю проживання заявника. Питання стосувалися забруднення території села Ташлик виробничими та побутовими відходами, викупу майнових паїв реорганізованого колективного с/г «Серп і Молот»-Лан», ліквідації пестицидів в с. Куцівка, надання матеріальної допомоги на ремонт даху, зміну графіку руху автобусів, огляд місця пожежі, будівництва автодороги в с. Балаклея.

   Робота зі зверненнями громадян є надзвичайно важливою, адже кожне звернення – це показник довіри до влади, це важливий зв'язок між державою та громадянином в частині вирішення життєво важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини та громадянина, утвердження демократичної, соціальної, правової держави.


Головний спеціаліст
відділу юридично забезпечення,
взаємодії з правоохоронними органами,
оборонної та мобілізаційної роботи Л.Г.Дашковська

naradaaparatna

У КОЖНОЇ ДИТИНИ ПОВИННА БУТИ РОДИНА
   Яке ж це все-таки щастя - жити у справжній родині, коли є мама і тато, сестри та брати! Так важливо відчувати тепло і підтримку рідних людей, їхнє піклування і турботу. Усе найкраще та найцінніше ми беремо в сім’ї і потім із цих важливих моментів будуємо власне життя, яке наповнюємо своїми традиціями та відкриттями.

ПОДАРУЙТЕ ЇМ ТЕПЛО СВОГО СЕРЦЯ!
Узяти дитину на виховання - неспроста і дуже відповідальна справа, однак люди, котрі зважуються стати опікунами чи всиновити чужу дитину, заслуговують на справжнє захоплення, адже їхня великодушність та благородство не викликають сумніву. Хоча вони роблять це не для нагород. Це - поклик серця, яке прагне подарувати осиротілій дитині чи дитини, яку позбавили батьківського піклування, тепло, любов і турботу. Вони прагнуть, аби їхні вихованці забули біль, якого їм довелося зазнати, залишили його у минулому і почати нове, зовсім інше життя, наповнене яскравими барвами, позитивними емоціями, які можуть тільки бути у дитинстві.
У нашому районі створено чотири сім’ї опікунів. У прийомних родинах Сушко, Кулиничів, Сіленків, Забарних підростають діти, які відчувають, що означає щасливе дитинство. Звісно, хотілося, щоб таких родин було більше, адже держава усіляко підтримує такі сім’ї, допомагає районна влада, зокрема голова райдержадміністрації Сергій Зайцев та його заступник Наталія Косенко відвідують дітей з подарунками, цікавляться їхнім життям та проблемами.
Частими гостями у таких родинах є працівники служби у справах дітей, яку очолює Зоя Баранюк. Вона, зокрема, говорить:
- Ми надзвичайно задоволені нашими прийомними сім’ями, у яких діти зростають доглянутими, веселими, вихованими, а головне - щасливими та безтурботними..
Чимало у нашому стрімкому, непередбачуваному житті проблем та негараздів, на які просто не варто звертати увагу. Якщо ви мрієте про сина чи донечку, а доля не посилає власних, не треба зупинятися на півдорозі до власної мрії. Зверніться у необхідні служби і подаруйте свою батьківську любов чужій дитині, яка так цього чекає!

МАМИНІ СОНЕЧКА
Так називає своїх донечок Діна Миколаївна Сушко із Малого Бузукова. Адже сестрички Тетянка та Оленка Босенки - справжні янголяти, які принесли у її життя багато радості, щастя і звісно, приємних турбот.
Діна Миколаївна - мама вже дорослих сина і доньки, але коли власні діти виросли, їй нестримно захотілося дбати про дітей, які позбавлені батьківської ласки і турботи. Погодився з бажанням дружини і чоловік Володимир. Але у цю мрію втрутилася доля, яка принесла для цієї родини важке випробування: Володимир помирає. Діна Миколаївна не дозволила горю стати на заваді тій великій справі, яку вони разом із чоловіком розпочали. Заради його пам’яті жінка продовжила свій непростий шлях і взяла на виховання... чотирьох дівчаток. Двоє з них вже виросли і пішли у самостійне життя, залишилися у родині Тетянка з Оленкою. Вони - незамінні помічниці для Діни Миколаївни, маленькі господині, яких мама Діна навчила усьому давати лад.

МРІЯЛИ ПРО ДОНЕЧКУ, А ДОЛЯ ПОСЛАЛА ДВОХ СИНОЧКІВ
Ніла Михайлівна та Анатолій Олександрович Кулинич давно мріяли про дітей, але доля все не посилала власних малюків. Подружжя часто уявляли, як виховуватимуть донечку, як любитимуть її...
Рішення взяти на виховання чужу дитину прийшло виважено. Тож замість однієї донечки, вони мають чудових синочків.
Подружжя Кулиничів стали для братиків Юри і Михайлика Чернієнків справжніми батьками - люблячими і терплячими. Мама Ніла любить готувати для хлопчиків щось солоденьке. А тато Анатолій привчає до праці, прищеплює любов до природи, практикує з дітьми ігри на свіжому повітрі.
Юра навчається у 4 класі, він надзвичайно рухливий, активний і комунікабельний. У нього багато друзів, адже він веселий та доброзичливий.
Міша, учень 7-го класу, дуже вразливий хлопчик, спочатку прийомним батькам було непросто заслужити його довіру, але відкрите серце і щира душа зробили свою справу. Тепер у них справжня родина, у якій тепло та затишно від цих добрих стосунків.

ЩАСТЯ БУТИ БАТЬКАМИ
Відчули радість батьківства подружжя Сіленків із Костянтинівки та Забарних із Холоднянського, які взяли на виховання дітей, позбавлених батьківського піклування. Своїм прийомним дітям вони віддають усю теплоту своїх сердець.
Найбільша радість для кожної дитини, коли поруч мама і тато. Вони поволі забувають незатишні стіни інтернатів та притулків і починають жити в атмосфері домашнього затишку.


Тетяна БАНТИШ


vit_1