joomla template

Меню користувача

Новини

call_4Кілька місяців тому кол-центр товариства розширив коло своїх послуг. Так, для споживачів була створена можливість передавати покази лічильника через автовідповідач. Проте, в низці випадків фахівці підрозділу фіксують нерозуміння, як користуватися сервісом.

Для того, аби залишити покази електролічильника на автовідповідач, потрібно:

- зателефонувати за номером 33 87 87;

- прослухавши привітання, набрати цифру 1, щоб обрати формат передачі показів саме через автовідповідач;

- після звукового сигналу потрібно чітко назвати особовий рахунок абонента, вказуючи всі розділові знаки та літери цього рахунку, якщо вони є, повну адресу, РЕМ, прізвище та покази лічильника.

- Звертаємо увагу споживачів на те, що період очікування автовідповідача - лише 1 хвилина, - наголошує начальник кол-центру Наталія Негода. - Крім того, якщо споживач не кладе слухавку після звукового сигналу, незалежно від того, чи він передає покази чи ні, цей запис прослуховується працівниками кол-центру. Відповідно, прохання до абонентів: якщо ви не готові продиктувати необхідну інформацію після звукового сигналу, не варто переходити в меню автовідповідача.

Упродовж минулого місяця автовідповідачем скористалися біля двох тисяч черкащан.

За інформацією ПАТ "Черкасиобленерго

 

До уваги наречених, закоханих та усіх , хто має бажання поєднати долі , не чекаючи довгих 30 днів !!!!

Вложение без имени 00173 

Вложение без имени 00170


У місті Сміла запроваджено реалізацію пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки.

Для отримання такої послуги вам необхідно звернутись до "Організатора" , яким є Смілянський міський будинок культури, який знаходиться за адресою: м. Сміла, вул. Соборна, 100. Телефон: (04733) 2-09-96, 4-04-39.






За інформацією Смілянського  районного відділу державної реєстрації

актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції 

20171219_100904

Автопарк Обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф поповнився вісьмома новими автомобілями. Таке придбання стало можливим завдяки співфінансуванню з обласного та місцевих бюджетів, а також спонсорській допомозі.

Як зауважив голова Черкаської ОДА, це був один із пріоритетних проектів цього року. Таким лишатиметься і наступного. Нові автомобілі оснащені всім необхідним: від дефібриляторів до кардіографів. 

20171219_101429

– Автопарк «швидких» треба оновлювати щороку, йдеться про людські життя та примноження шансів на їхній порятунок, – сказав Юрій Ткаченко. – Нинішні обнови ми купували за принципом «50 на 50»: половину суми на придбання автомобілів ми спрямували з обласного бюджету, іншу – з місцевих. Загалом близько 16 млн грн. Окрім цього проекту для «швидкої», наступного року плануємо будівництво централізованої диспетчерської. Цей проект ми подаватимемо на співфінансування з Державного фонду регіонального розвитку України. 

20171219_101507

Нові автомобілі поїдуть у райони, які спрямували кошти на їхнє придбання. А саме: дві одиниці вирушать на Канівщину, по одній – на Шполянщину, Золотоніщину, Чигиринщину, Монастирищину та Маньківщину. Одна така «швидка» буде на службі у відділі реагування на надзвичайні ситуації (санавіація). 

20171219_102501

– Така обнова вперше, відколи створений наш заклад, – зазначив директор Обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Ігор Фесун. – Ми маємо на лінії до дев’яноста автомобілів по області, однак більша частина вже відпрацювали свій ресурс. А кожен автомобіль за рік обслуговує близько 3 тис. викликів, за цими цифрами – людське життя та здоров'я. 

20171219_104503

Нагадаємо, комунальній установі «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради» підпорядковані 5 станцій швидкої допомоги – Черкаська, Смілянська, Уманська, Лівобережна та Звенигородська зі своїми підстанціями в усіх районах області.

За інформацією  прес-служби Черкаської облдержадміністрації

1510912569_svtlo Зростання втрат енергії в електричних мережах визначається об'єктивними закономірностями розвитку енергетики в цілому. Основними з них є: тенденція до концентрації виробництва електроенергії на великих електростанціях; безперервне зростання навантажень електричних мереж, пов'язане з зростанням навантажень споживачів і відставанням темпів приросту пропускної здатності мережі від темпів приросту споживання електроенергії і генеруючих потужностей.

Різке загострення проблеми втрат електроенергії в електричних мережах вимагає активного пошуку нових шляхів її вирішення, нових підходів до вибору відповідних заходів, головне, до організації роботи із зниження втрат.

Основні технологічні втрати електроенергії в мережах це - навантажувальні втрати в лініях електропередачі (ЛЕП).

Втрати електроенергії в лініях залежать від значення опорів і струму, що пропускається через лінії. Опір діючих ліній може вважатися практично постійним. Звідси випливає, що для зменшення втрат електроенергії можливий один шлях — зменшення струму, що протікає через них. Зменшити значення струму можна, наприклад використанням у роботі значної кількості резервних ліній або збільшенням поперечного перерізу проводів.

При наявності паралельних ліній бажано з розумінь економії електроенергії тримати їх включеними паралельно. При використанні їх на паралельну роботу, сумарний (еквівалентний) опір цих мереж зменшиться, і, отже, втрати активної та реактивної енергії при її передачі скоротяться..

Будь-яке обладнання під час експлуатації потребує технічного обслуговування та ремонту. При проведенні ремонту обладнання, навантаження на інше (резервне) обладнання збільшується, що значно збільшує втрати потужності. Втрати електроенергії від проведення ремонту основного обладнання прямо пропорційно залежить від часу його проведення. Таким чином, значна тривалість ремонту призводить до значних втрат електричної енергії.

Характерною особливістю режимів електричних мереж до 1000 В є нерівномірність навантаження фаз, що призводить до збільшення втрат потужності та енергії.

Основною причиною такого явища, як несиметричне навантаження по фазах є потужні однофазні електроприймачі та специфічні схеми електропостачання..

Рівномірність завантаження фаз повинна бути забезпечена в першу чергу за рахунок правильного розподілу навантажень по фазах.

Помітну економію енергії в електричних мережах напругою 0,38 кВ дає перехід від ПЛ у розподільних мережах нижчої і середньої напруги до самонесучих ізольованих проводів. Гібридна конструкція, що синтезує найкращі властивості ПЛ і КЛ, називається самонесучим повітряним проводом (СІП). Вона являє собою конструкцію, що складається з полегшених опор, на які підвішується самонесучий повітряний провід (СІП).

Конструкція СІП являє собою скручені струмоведучі ізоляційні жили в загальній оболонці чи без неї, з несучим тросом, розташовуваним чи усередині цієї оболонки, чи поза нею, чи спільно в одному пучку з проводами, скрученими з несучим тросом. СІП можна виконати на посилених ізольованих струмоведучих жилах, що є самонесучими, без несучого троса. СІП призначений для підвіски на опорах полегшеного типу за допомогою спеціальної арматури. СІП мають наступні переваги:

- істотне підвищення електробезпечності при експлуатації за рахунок зниження числа однофазних замикань на землю, обривів проводів і відсутності можливостей безпосереднього контакту зі струмоведучими частинами лінії електропередачі;

- зниження пошкоджуваності ізоляції і підвищення експлуатаційної надійності унаслідок виключення факторів механічного впливу, характерних для ПЛ звичайного виконання (забруднення, накиди, перекриття повітряних проміжків птахами, гілками дерев тощо);

- зменшення вітрових аварій унаслідок зменшення навантажень від ожеледі і вітру, відсутності моментів, що крутять, на опорах в аварійних режимах, значного збільшення механічної міцності конструкції ПК у порівнянні з проводами звичайного виконання.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 7 з 778