joomla template

Меню користувача

Новини

Уже в березні цього року стартує ще одна модель монетизації субсидій – «живі» гроші для розрахунків за комунальні послуги вплачуватимуться безпосередньо одержувачам субсидії. Відповідне рішення було прийнято сьогодні Кабінетом Міністрів України.

Паралельно діятиме запущена з січня 2019 року монетизація, яка передбачає розрахунки за спожиті послуги субсидіантами через Ощадбанк, і за результатами вже цього опалювального сезону виплату невикористаних субсидій одержувачам готівкою.

Отже, всі, кому призначено субсидію з 2018 року, отримають у березні готівку для оплати комунальних платіжок за лютий 2019 року. Відповідно, у квітні прийдуть кошти для розрахунку за спожиті у березні послуги, у травні – за квітневу комуналку.

Вся субсидія «старим» субсидіантам буде перерахована грошовим переказом через державний Ощадбанк, а пенсіонерам виплатить Пенсійний фонд одночасно з пенсією.

monet Для отримання грошового переказу необхідно буде звернутися до найближчого відділення Ощадбанку і надати паспорт та ідентифікаційний код. Одночасно з виплатою грошового переказу кожному одержувачу субсидії буде відкрито персональний банківський рахунок, на який перераховуватиметься сума субсидії у квітні та травні.

Пенсіонери, які отримають пенсійні виплати через інші банки, відповідно зможуть зняти свою субсидію безпосередньо у банкоматі цього банку. Тим, у кого немає пенсійної картки, субсидію разом з пенсією доставить Укрпошта.

Для прикладу. Якщо сім’я отримує щомісяця від держави субсидію у розмірі 1600 гривень, а платіжка за газ у лютому прийде на 1100 гривень, 500 гривень  залишиться їй на власні потреби або для оплати рахунку, скажімо, за водучи електроенергію. Тобто, суть нового механізму полягає у тому, що домогосподарство отримуватиме підтримку від держави у вигляді субсидії готівкою і далі зможе самостійно розраховуватися за спожиті послуги, а зекономлені кошти використати на свій розсуд. Таким чином, таке поняття як обов’язковий платіж скасовується.

Всі, хто звернувся вперше за субсидією у 2019 році, беруть участь у діючій моделі монетизації. Тобто розрахунки за спожиті послуги за цих осіб з підприємствами здійснюватиме Ощадбанк, а субсидіанти отримають за результатами вже цього опалюваного сезону залишок невикористаної субсидії готівкою через Ощадбанк.

Кожному одержувачу субсидії, якому допомогу призначено з 2018 року, у березні Укрпошта доставить повідомлення про те, скільки і яким чином надійде коштів субсидії від Уряду для оплати комуналки.

Таким чином, Урядом буде здійснено пілотування паралельно двох моделей монетизації та за результатами аналізу їх ефективності прийматиметься рішення щодо впровадження однієї з них з травня 2019 року.

За інформацією Урядового порталу 


  51525879_388624248367908_6291993399192977408_n

В області сформували перелік місцевих доріг, які ремонтуватимуть цьогоріч. Загалом він включає понад 200 об’єктів. Формували його за принципом прозорості й залучали до роботи над ним як посадовців місцевих адміністрацій, так і депутатів усіх рівнів, зазначив заступник очільника області Костянтин Омаргалієв.

Загалом на проведення ремонту місцевих доріг область має 488 млн грн. За поданнями райдержадміністрацій, сформували перелік із 202 дорожніх об’єкти, які першочергово потребують ремонту. Із цієї суми 46 млн грн спрямують на капітальний ремонт. 

DSC0946

– Перелік створювався за принципом абсолютної прозорості, – наголосив Костянтин Омаргалієв. – За дорученням голови ОДА Олександра Вельбівця, проговорили ці переліки з депутатами усіх рівнів, головами РДА, ОТГ, райрад. Розподіл коштів також абсолютно прозорий. Він залежить від протяжності доріг у кожному районі. Не буде такого, що в одному районі відремонтують доріг на 60 млн грн, а в іншому – на 10. Ніяких протиріч, все розраховуватиметься за чіткою формулою.

Нині документ на погоджені в Укравтодорі. Опісля його направлять на розгляд до бюджетного комітету Верховної Ради України. Лише після його остаточного узгодження, візьмуться за середній поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення області. Розпочати його планують разом з роботами на дорогах державного значення – з настанням сприятливих погодних умов.

За інформацією прес-служби Черкаської ОДА

 DSC0956

Виявлені недоліки у нещодавно відремонтованих дорогах на Черкащині виправлятимуть підрядники. Все – у межах гарантійного терміну. На цьому наголосив заступник голови облдержадміністрації Костянтин Омаргалієв.

Середні поточні ремонти обстежуються по завершенню осінньо-зимового періоду. Саме тоді вже повністю відбувається розмерзання земляного полотна, узбіччя, відвід поверхневих вод. Це дозволяє зробити комплексне обстеження, щоб фіксувати будь-які деформації узбіччя, розмітки, проїзної частини.

– Підрядник відповідатиме за проведений дорожній ремонт у межах встановленого п’ятирічного гарантійного терміну, – наголосив заступник очільника області. – У разі встановлення факту дефектів, формуватимемо дефектний акт та звертатимемося до підрядника, який відповідальний за ремонт. Перевірки проводитимемо спільно з громадськістю. Якщо водії зафіксують дефекти на дорогах, то очікуємо на їхні повідомлення через диспетчерів Служби автодоріг області та нашого профільного Департаменту чи в інший спосіб.

Загалом торік на дорогах державного значення виконали робіт на понад мільярд гривень. Зокрема поточних ремонтів та реконструкції державних доріг загального користування на 700 млн грн. За словами керівника Служби автодоріг Черкащини Владислава Демиденка, всі плани, затверджені постановою КМУ щодо поточних ремонтів та реконструкції доріг, в області виконали на 95%.

– Вдалося минулоріч відремонтувати дороги, які є пріоритетними для нашої області, – додав він. – Зокрема, й на дорозі М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка. Загалом всі доведені плани виконали. На цій дорозі введено в експлуатацію 27,7 км автомобільних доріг.

Завершили роботи на минулорічних об’єктах з поточних середніх ремонтів та ввели їх в експлуатацію, а це майже 60 кілометрів. Торік, уперше за 10 останні років, відбулася реконструкція шляхопроводу загальною довжиною 40 метрів. Об’єкт, збудований ще у 60-х роках минулого століття. Завдяки державному фінансуванню, вдалося відбудувати та ввести його в експлуатацію.

Крім того, ліквідували понад 120 тисяч метрів квадратних ямковості. Загалом потребували ремонту 800 тисяч метрів квадратних. Ці роботи продовжать і цього року.

За інформацією прес-служби Черкаської ОДА

DSC0948 

Більше 700 млн грн на ремонти доріг державного значення та 488 млн грн – для місцевих доріг спрямують цьогоріч на Черкащині. Про першочергові напрямки роботи говорили у ході прес-конференції під головуванням заступника очільника області Костянтина Омаргалієва.

Минулий рік виявився напруженим у плані проведення дорожніх ремонтів. Тоді держава визначила утримувачів доріг. Так, Служба автомобільних доріг області опікується ремонтами доріг державного значення, а область – місцевого. Саме через входження у цей процес й відбулося затягування старту робіт доріг місцевого значення, каже заступник очільника області Костянтин Омаргалієв. Цього року, враховуючи попередній досвід, такого не допустять і планують розпочати ремонтні роботи на місцевих дорогах, як тільки дозволять погодні умови, запевняє посадовець. Нині ж всі необхідні процедури для цього вже розпочали, деякі з них – завершені.

– Із пріоритетів на цей рік – ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань, – зазначив заступник голови ОДА. – І, за сприятливих погодних умов, будемо розпочинати роботи у квітні. Відповідно до виділеного фінансового ресурсу, а це більше 300 млн грн, цю дорогу ремонтуватимемо ділянками, аби покращити тут стан проїзду. Також буде виконаний поточний середній ремонт дороги Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук у напрямку Геронимівки. Минулоріч неодноразово спілкувався з людьми, які перекривали цю ділянку дороги через її незадовільний стан. Обіцяли посприяти з ремонтом і дотримуємося даного слова. Цього року дорога включена до постанови КМУ і за рахунок залишків митних надходжень тут проведемо роботи з поточного ремонту. На дорозі Р-10 також до переліку включені об’єкти у напрямку Канева, зокрема село Софіївка. Щодо Мошен, то тут ремонт завершимо у повному обсязі за надходження додаткового фінансування.

Окрім того, актуальним є ремонт дороги від Яснозір’я до Корсуня. У переліку на фінансування цієї дороги немає, каже Костянтин Омаргалієв. Втім на відновлення цього проміжку дороги планують залучити місцевий фінансовий ресурс. За рахунок коштів на експлуатаційне утримання, вже оголосили закупівлю робіт вартістю 4 млн на ліквідацію аварійних ділянок. У разі додаткового фінансування, буде виконаний більший обсяг робіт.

Окрім поточних ремонтів, в області не полишають робіт з ліквідації ямковості, каже керівник Служби автомобільних доріг Черкащини Владислав Демиденко. Станом на лютий, при настанні сприятливих погодних умов, які дозволили зробити обстеження, виявили більше 600 тисяч метрів квадратних дорожнього покриття, ураженого ямковістю. Наявний ресурс, який виділений натепер, спрямують на ліквідацію ямковості на міжнародних, національних автодорогах, додав керівник Служби автодоріг області.

– Нині відбувається ямковий ремонт холодними асфальтобетонними сумішами, оскільки використовувати гарячі не дозволяють погодні умови, – пояснює Владислав Демиденко. – Такий аварійний ямковий ремонт виконується насамперед для забезпечення безпеки руху. Він  вартує 800 грн за метр квадратний та складніший у виконанні, ніж ремонти з використанням гарячих сумішей. За два тижні ми провели такий ямковий ремонт на 1300 метрах квадратних дорожнього полотна.

Продовжують ямкові ремонти ще з минулого року. Тоді із 800 тисяч метрів квадратних, уражених ямковістю, а це у перерахунку більше тисячі кілометрів доріг, вдалося відремонтувати 120 тисяч метрів квадратних. Цьогоріч на експлуатаційне утримання доріг державного значення маємо 190 млн грн. Втім ці кошти передбачають не лише ремонти з подолання ямковості, а й зимове утримання, нанесення розмітки, прибирання сміття, ліквідацію розмивів, встановлення дорожніх знаків та ін.

Нагадаємо, проведення дорожніх ремонтів на належному рівні – одне з першочергових завдань Уряду. За словами Прем’єр-міністра україни Володимира Гройсмана, з 2017 року почали змінювати систему, наповнювати її ресурсом, аби відновлювати дороги. Під час останнього засідання Уряд схвалив низку рішень, які дозволять посилити політику відновлення доріг в Україні та підвищення відповідальності влади, передусім місцевої, та бізнесу за експлуатацію шляхів.

За інформацією прес-служби Черкаської ОДА

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 4 з 981