joomla template

Меню користувача

Новини

  Міжнародний день людей з інвалідністю – це день особливої уваги до проблем та важливих питань осіб цієї категорії. Ними опікується декілька служб, серед яких - територіальний центр соціального обслуговування, у відділенні соціальної допомоги вдома якого знаходяться на обслуговуванні 79 осіб з інвалідністю. 

  Саме тому спільними зусиллями терцентру та спонсорів було підготовлено подарунки та листівки шести підопічним,  особам із інвалідністю. Гості завітали до Віри Фінько, особи з інвалідністю ІІ групи загального захворювання, яка проживає у с.Голов’ятине. Приємні презенти жінці особисто вручили заступник голови райдержадміністрації Сергій Глізнецов, директор терцентру Галина Кравченко, сільський голова Олег Руденко та соціальний робітник Наталія Нарадько. Це ті вияви уваги, які можливо та необхідно робити, щоб люди  не відчували себе самотніми, щоб їхня нелегка доля була дещо прикрашена душевним теплом небайдужих людей.

Фінансове управління Смілянської райдержадміністрації повідомляє, що  станом на 01.12.2019 року до місцевого бюджету Смілянського району мобілізовано 53251,4 тис.грн. власних  доходів, що складає 110,5 відс. до уточнених завдань звітного періоду та 98,2 відс. до уточнених річних призначень.

Із 16 запланованих джерел доходів на січень-листопад 2019 року планові завдання звітного періоду  виконані по 12  платежах, крім акцизного податку з вироблених підакцизних товарів ( пальне ) та пальне (з ввезених на територію України), плати за надання адміністративних послуг та по державному миту.

З 12 місцевих бюджетів всі  забезпечили виконання завдань  звітного періоду.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження власних доходів загального фонду збільшилися на 16776,5 тис.грн. ( в співставних умовах), або на 46,0 відс.

Сума заборгованості платників податків перед місцевими бюджетами станом на 01.11.2019 року склала 837,8 тис.грн., або на 100,9 тис.грн. більше,   ніж на початок 2019 року (без ОТГ), в т.ч. по діючих платниках – 673,4 тис.грн., з них по податку  на доходи фізичних осіб – 306,8 тис.грн., по платі за землю – 76,3 тис.грн. та єдиному податку – 226,9 тис.грн.

Видаткова частина місцевих бюджетів району за січень-листопад поточного року виконана  по загальному фонду в обсязі  207962,3 тис.грн.  (88,2 відс. до плану звітного періоду з урахуванням внесених змін).

Основну частку в структурі видатків по бюджетних функціях займають соціально-орієнтовані видатки. Питома вага видатків соціально-культурної сфери  по загальному фонду бюджету  у загальному обсязі видатків  в звітному періоді становить     89,1 відс.     або   185238,1  тис.грн.,   з них по галузях: освіти – 64518,2 тис.грн.,  охорони здоров’я – 36178,6 тис.грн., соціального захисту – 79195,2 тис.грн., культури і мистецтва –   4869,4 тис.грн.,  фізичної культури і спорту –  476,7 тис.грн.

На фінансування першочергових і захищених статей  із загального фонду бюджетів з урахуванням субвенцій з державного бюджету за звітний період  спрямовано 197409,8 тис.грн., що в цілому по району  становить 94,9 відс. від загального обсягу видатків,  зокрема:

на   виплату    заробітної    плати    з   нарахуваннями –  103965,2 тис.грн., що становить 50,0 відс.  обсягу видатків бюджету району, в тому  числі  по  галузях: «Освіта» – 56058,2тис.грн., «Культура і мистецтво» –    4222,0 тис.грн., «Охорона здоров’я» –  26973,8 тис.грн., «Соціальний захист населення» – 4237,1 тис.грн., «Органи місцевого самоврядування» –   12019,3 тис.грн., «Фізкультура і спорт» – 394,2 тис.грн., житлово-комунальне господарство – 60,6 тис.грн.  Протягом січня-листопада 2019 року було забезпечено своєчасну та в повному обсязі виплату  заробітної плати працівникам бюджетних установ, плановими асигнуваннями на оплату праці бюджетні установи району забезпечені до кінця року в повному обсязі;

на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів  –  1306,2 тис.грн.;

на придбання  продуктів  харчування –   2130,3 тис.грн.;

на  виплату соціальних трансфертів населенню – 75224,5 тис.грн.;

на оплату енергоносіїв та комунальних  послуг по бюджетних установах – 9336,8 тис.грн.;

та 5446,8 тис.грн. становлять поточні трансферти бюджетам інших рівнів.

Першочергові та захищені статті профінансовано на 88,6 відс. до уточнених призначень.

По загальному  фонду зведеного бюджету району  станом на 01.12.2019   дебіторська заборгованість відсутня, кредиторська заборгованість становить  14,9 тис.грн., яка рахується:

по галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення», зокрема,  по  компенсації  за  пільговий  проїзд  за рахунок субвенції з державного бюджету у 2015 році  –  14,9 тис.грн.

По спеціальному фонду станом на 01.12.2019 року  дебіторська  та кредиторська заборгованість по району  відсутня.

Вівторок, 03 грудня 2019, 16:18

Відбувся особистий прийом громадян

  3 грудня на Смілянщині особистий прийом громадян провів директор Департаменту інфраструктури, розвитку та утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення Черкаської облдержадміністрації Сергій Чубань.
  У рамках особистого прийому спільно з заступником голови Смілянської райдержадміністрації Сергієм Глізнецовим, сільськими головами, керівниками об’єднаних територіальних громад обговорено питання утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування, місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності в зимовий період.

Бізнес, наука, громадськість, органи влади – сьогодні за участі експертів чотирьох секторів відбулось вже третє засідання робочої групи з розроблення Стратегії розвитку Черкаської області на період 2021-2027 року та планів її реалізації. Його організували Департамент регіонального розвитку Черкаської ОДА, Агенція регіонального розвитку та Центр розвитку місцевого самоврядування.

На засіданні очільник області Роман Боднар поділився думками щодо засад формування Стратегії розвитку регіону на основі важливих інструментів та принципів. 

Каже: беручись до розробки стратегії на кілька років уперед, ми спочатку маємо сформувати Місію (програмну заяву) та стратегічні цілі. І це варто робити, опираючись на сучасні підходи у сфері менеджменту.

– Звісно, є два шляхи: екстенсивний та інтенсивний. Тобто, коли маємо багато грошей і можемо все реалізувати. Однак мистецтво управління передбачає ефективність при обмежених ресурсах, – говорить керівник облдержадміністрації. – І тут потрібна підтримка різних секторів економіки, передовсім із високою доданою вартістю. Переконаний, спільно напрацьовані ідеї, симбіоз громадського сектору й влади стануть поштовхом до ефективного результату в майбутньому.

Роман Боднар поділився думками, над якими розмірковував останні тижні. Він запропонував розпочати зі створення Програмної заяви, яку в подальшому спільними зусиллями удосконалимо. Керівник області зазначає: прописавши Місію, формуватимемо стратегію на основі трирівневого планування, а саме: стратегічного (цілі), тактичного (умови) та оперативного (заходи).

– Є досить популярний принцип у менеджменті, в системі управління, що передбачає баланс між продуктивністю та продуктивними можливостями, а саме: результатом та можливостями для досягнення цього результату. Отже, будь-яке полярне значення є деструктивним й некорисним та не призводить до успіху. А будь-який баланс при розподілі ресурсів, який прагне середини, призводить до найкращого результату. І це правило загальне для будь-яких систем – від звичайної людини до безпосередньо організації. Приміром, якщо виробниче підприємство витрачає всі свої ресурси виключно на прибуток, але не дбає про матеріально-технічну базу, а також фаховість працівників, то врешті збанкрутує, бо не витримає конкуренції. І навпаки: якщо підприємство витрачає всі зароблені кошти на закупівлю обладнання, то втратить кваліфікованих працівників. Аналогічно й для звичайної людини: якщо вона займається постійно самоосвітою, але не може заробити гідну зарплатню, то ніякого успіху не досягне. Це загальне правило, яке варто вкласти в основу Стратегії, – зауважив Роман Боднар.

Він провів паралелі на прикладі формування Стратегії розвитку області, взявши за основу два напрями: ЯКІСТЬ ЖИТТЯ (освіта, культура, безпека, екологія, транспортна логістика, спорт і т.д.) та БЮДЖЕТ РОЗВИТКУ (створення сприятливого бізнес-клімату та нових робочих місць, наповнення бюджету, започаткування відповідних програм підтримки тощо). Пояснив сутність балансу між ними. Голова також зауважив: стосовно напрямку «Якість життя», то тут все порівняно просто – реалізовуємо інфраструктурні проекти, забезпечивши при цьому дві умови: контроль та мораль. А от інший напрям «Бюджет розвитку» потребує залучення громадськості, науковців, успішних підприємців, аби згенерувати креативні ідеї, програми, формули, механізми, що допоможуть наповнювати бюджет:

– І не просто його збільшувати. Тут важлива структура наповнення. Якщо ми робитимемо це лише за рахунок експорту сировини без доданої вартості, то це буде неефективний шлях. Ми наповнюватимемо бюджет, формуючи високотехнологічну промислову продукцію. Адже, чим більша глибинна переробка, тим ближчі ми до поставленої мети. Над цим маємо працювати в області, адже випускаємо мало продукції поглибленої переробки. Наша мета – максимальна різниця між вхідною сировиною та вартістю проданої продукції. При цьому якомога більша кількість людей має бути задіяна в технологічному процесі в регіоні. Тому тут важливі й програми, і вигідні кредити, і навчання фахівців, і семінари, і комунікація. Тож, велика надія на вас і нашу спільну роботу, – звернувся до учасників засідання пан Роман.

Водночас директорка Черкаської агенції регіонального розвитку Любов Ропало розповіла про основні посили Стратегії, її розділи, а також про ключові елементи, над якими працювала робоча група: SWOT-аналіз,SWOT-матрицю, стратегічне бачення та стратегічні і операційні цілі.

Представники  робочої групи працювали в три етапи: обговорювали SWOT-аналіз, SWOT-матрицю, в цілому бачення розвитку регіону, опрацьовували варіанти стратегічних та операційних цілей.

За результатами роботи, планують упродовж тижня оголосити збір проектних ідей до Плану реалізації Стратегії на три роки.

– Формуючи цілі та завдання Стратегії, ми повинні розуміти, які проектні ідеї реалізовуватимемо. Адже стратегія – це статика, а план її реалізації – це динаміка й конкретні кроки, – підсумувала керівниця агенції.

Подальші кроки з розробки Стратегії:

  • формування остаточного проекту стратегічних, операційних цілей та завдань;
  • оголошення збору проектних ідей до Плану реалізації Стратегії на 2021-2023 роки та їх відбір;
  • проведення стратегічної екологічної оцінки Стратегії та Плану реалізації;
  • подання проектів документів на розгляд сесії обласної ради.

Стежте за новинами на офіційному сайті Стратегії:http://strategy2027-ck.gov.ua/.

А також у соціальних мережах:

Facebook:https://www.facebook.com/groups/StrategyCK2027/

Telegram:https://t.me/strategy2027ck

Instagram:https://www.instagram.com/strategy_ck_2027/

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 4 з 1071