joomla template

Меню користувача

Інформує податкова інспекція

Пиво (код 2203 згідно з УКТ ЗЕД) згідно з п. 215.1 ст. 215 Податкового кодексу є підакцизним товаром, а відповідно до визначень понять «алкогольні напої» та «пиво», наведених у підпунктах 14.1.5 і 14.1.144 п. 14.1 ст. 14 зазначеного Кодексу та в абзацах сьомому та дев’ятому ст. 1 Закону № 481, віднесено до алкогольних напоїв.

Оскільки як виробники підакцизних товарів (продукції) на митній території України, так і суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, є платниками акцизного податку (підпункти 212.1.1 та 212.1.11 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу), то особа, яка одночасно виробляє пиво та реалізує його через власну роздрібну мережу, сплачує акцизний податок:

  • як виробник пива — за ставкою, встановленою пп. 215.3.1 п. 215.3 ст. 215 Податкового кодексу (у 2018 р. — 2,78 грн за 1 л пива);
  • як суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, що здійснює реалізацію підакцизних товарів — за ставкою 5 % вартості реалізованого пива через роздрібну мережу на власних торговельних майданчиках (з ПДВ і без урахування акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів).

Смілянська ОДПІ

П'ятниця, 31 серпня 2018, 14:44

Підстави для перевірки

Підпунктом 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу встановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Зазначена перевірка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов’язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Мету проведення податкової перевірки в загальному контексті можна визначити як підтвердження того, що заявлені платником податків у податковій звітності показники достовірно відображають усі аспекти та результати його господарської діяльності, а сама діяльність відповідає вимогам чинного законодавства, зокрема, з питань, що належать до компетенції фіскальних органів.

При цьому слід зазначити, що Податковим кодексом чітко визначено матеріали, які є підставами для висновків під час проведення перевірок, та вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності.

Смілянська ОДПІ

Смілянська ОДПІ в рамках правопросвітницького проекту «Я маю право!» наводить роз’яснення щодо застосування податкової соціальної пільги.

Порядок надання податкових соціальних пільг встановлений ст. 169 розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ (далі – ПКУ).

Відповідно до п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ будь-який платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює 50 відс. розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Згідно з п.п. 169.1.3 п. 169.1 ст. 169 ПКУ платник податку, який є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником, має право на податкову соціальну пільгу у розмірі 150 відс. суми пільги, яка визначена п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ (у 2016 році – 1033,5 грн., у 2017 році – 1200,0 грн., у 2018 році – 1321,50 грн.), у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років.

Відповідно до підпунктів 169.3.1 та 169.3.2 п. 169.3 ст. 169 ПКУ у разі якщо платник податку має право на застосування податкової соціальної пільги з двох і більше підстав застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найбільший розмір, за умови дотримання процедур, визначених п.п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ.

Платник податку, який має право на застосування податкової соціальної пільги більшої, ніж передбачена п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ, зазначає про таке право у заяві про застосування пільги, до якої додає відповідні підтвердні документи.

Враховуючи вищевикладене, самотня мати має право на застосування податкової соціальної пільги у розмірі 150 відс. суми пільги, яка визначена п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ (у 2016 році – 1033,5 грн., у 2017 році – 1200,0 грн., у 2018 році – 1321,50 грн.), у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років, за умови дотримання процедур, зазначених п.п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ та наданням відповідних підтверджуючих документів.

Увага! Громадяни можуть отримати консультацію в Центрах обслуговування платників Смілянської ОДПІ за такими адресами: м. Сміла, вул. Незалежності, 76, тел. 04733-4-42-59; м. Шпола, вул. Соборна, 16, 04741-5-33-44; м. Кам’янка, вул. Декабристів, 2, тел. 04732-6-19-57; м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ювілейна, 30, тел. 04735-2-08-87; м. Городище, вул. Миру, 119, 04734-2-44-84.

Смілянська ОДПІ

Для закриття ПП також, як і раніше, достатньо подати державному реєстратору наступні документи:

В результаті прийняття документів, держреєстратор видає опис про те, що документи прийняті в роботу. Виписки або повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця зараз не видаються, хоча можливість отримання виписки передбачена самим бланком заяви про закриття ФОП. Єдиним документом, який залишиться на руках, є опис про прийняття документів держреєстратором.

Що ж до питання проведення перевірок податковою та пенсійним, то змін до профільних порядків податкової та пенсійного не внесено. Це означає, що подача ФОПом держреєстратору форми про закриття підприємницької діяльності є підставою для проведення позапланових перевірок правильності нарахування та сплати податків (внесків).

А також, нагадуємо, що Вам потрібно звернутися до податкової для проведення звірки розрахунків за своїми платежами. Крім того, потрібно обов'язково здати всі необхідні звіти та подати заяву про проведення документальної позапланової перевірки, згідно ПКУ пп. 78.1.7. ст. 78. Це важливо!

Декларація платника єдиного податку за звітний рік, в якому припинено діяльність, подається в строки, передбачені для вашої групи:

  • підприємцями 1–2-ї груп — протягом 60 календарних днів після завершення звітного періоду;
  • платниками 3-ї групи — протягом 40 календарних днів після закінчення звітного періоду.

Декларація платника який знаходиться на загальній системі оподаткування, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Декларації надаються в паперовому вигляді, з написом від руки «Ліквідаційна».

Проте, після закриття ФОП у держреєстратора, відповідальність по своїх зобов’язаннях, які виникли під час ведення такою особою підприємницької діяльності, залишається.

Смілянська ОДПІ

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 10 з 152