joomla template

Меню користувача

Інформує податкова інспекція

Завтра, 15 вересня 2017 року відбудеться чергова скайп – конференція головного управління ДФС у Черкаській області з платниками податку на додану вартість з обговорення проблемних питань, які виникають у них під час зупинення реєстрації податкових накладних.

Перший заступник начальника головного управління ДФС у Черкаській області Микола Гріднєв цього разу зустрінеться з платниками м.Звенигородка, Корсунь-Шевченківського, Городищенського та Катеринопільського районів. Початок о 10-00 год.

Всі учасники заходу, які зберуться у студіях в центрах обслуговування платників Звенигородської ОДПІ, Катеринопільського відділення Звенигородської ОДПІ, Корсунь-Шевченківського, Городищенського відділень Смілянської ОДПІ крім фахових консультацій, отримають роздаткові матеріали «Алгоритм дій платника при зупиненні реєстрації податкових накладних».

Бажаючим долучитися до заходу та обговорити конкретні питання: подання повідомлення, формування та приєднання додатків, комунікації з питань блокування ПН/РК, оскарження рішення Комісії ДФСУ тощо необхідно звертатися до центрів обслуговування платників Звенигородської ОДПІ, Катеринопільського відділення Звенигородської ОДПІ, Корсунь-Шевченківського, Городищенського відділень Смілянської ОДПІ.

Висновки і уроки попередніх заходів:

1) платникам податку на додану вартість необхідно ретельно опрацювати Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

2) найбільше помилок платники допускають на етапах оформлення повідомлення, підбору документів для підтвердження операції та приєднання додатків – копій всіх первинних документів. Що треба знати: Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

3) загальна помилка – дублювання реєстрації ПН/РК (формування повторних податкових накладних з іншим номером і датою). Це хибний крок і не вирішує проблеми. Що треба робити у разі зупинення реєстрації ПН/РК: слід ретельно опрацювати нормативно-правову базу за темою і діяти, як це передбачено за такими документами. Після отримання квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник для відновлення реєстрації ПН/РК подає Повідомлення з додатками. Задля упередження зупинення ПН/РК в подальшому платник заповнює і подає Таблицю даних платника.

4) нещодавно змінено форму Повідомлення і додатків. Форма Повідомлення така: J(F)1312602 (раніше J(F)1312601). Нова форма додатку J(F)1360102 (замість J(F)1360101).

Рекомендуємо завантажити і опрацювати актуальний лист Державної фіскальної служби України від 06.09.2017 №2723/99-99-07-05-01-18 «Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків»: http://sfs.gov.ua/baneryi/zupinennya-reestratsii-pn/309150.html

Завантажити роздатковий матеріал «Алгоритм дій платника при зупиненні реєстрації податкових накладних»: http://ck.sfs.gov.ua/data/material/000/230/306741/SMKOR_korotko_onovleno_.pdf

Дізнавайтесь більше! Радимо переглянути найактуальніші відео і коментарі головного управління ДФС у Черкаській області за темою. Завантажити плейлист  «СМКОР» на каналі «Допомога платнику»: https://www.youtube.com/playlist?list=PLx6OExJokLNTN1znvZxlQPjF0_D8EhDPJ&disable_polymer=true плейлист «СМКОР» на сторінці ГУ ДФС у Черкаській області Facebook https://www.facebook.com/pg/sfs.cherkasy/videos/?ref=page_internal


Увага! З 9 вересня – підвищений розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі алкогольні напої

9 вересня набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 №634 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957», згідно якої підвищено мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни на окремі алкогольні напої.

Зокрема, роздрібні ціни на горілку та лікеро-горілчані вироби збільшено на 14,0-19,41%; віскі, ром та джин - на 6,5-6,6%; коньяк (бренді) - на 12,3-29,1%; вина з додаванням спирту, ігристі - на 7,1-13,3%.

Так, з 9 вересня мінімальна роздрібна ціна за пляшку горілки 0,5 літра вмістом спирту 40% становить 79,55 гривень (до 9 вересня 2017 року – 69,78 гривень, а до 3 грудня 2016 року – 54,90 грн.). Мінімальна роздрібна ціна однієї пляшки тризіркового коньяка 0,5 літра вмістом спирту 40% становить 119,46 грн., чотирьохзіркового129,03 грн. та п’ятизірковий коштує 138,52 грн. мінімум.

 

У коментарі до постанови №634

(http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=250184135&cat_id=244274160) зазначено, що Кабінет Міністрів підвищив мінімальні ціни на алкоголь, щоб захистити споживачів від контрафактної та сурогатної продукції і зменшити частку тіньової економіки.

Розмір мінімальних цін на алкоголь, який діяв до часу набрання чинності постановою №634, був запроваджений у листопаді 2016 року (за постановою Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2016 №828). Водночас, у 2017 році зросли ставки акцизного податку на переважну більшість алкогольних напоїв (горілку, лікеро-горілчані вироби, коньяк, вина, тощо). Відбулося і зростання інших складових ціни, тому сьогодні розмір мінімальних цін не відповідає реальним витратам на виробництво і реалізацію алкогольних напоїв.

До Мінекономрозвитку надійшли чисельні звернення учасників ринку, які наголошували, що чинні мінімальні ціни не покривають їхні операційні витрати. Внаслідок цього, на думку асоціацій виробників алкогольної продукції, послаблюється конкуренція з боку легальних виробників і збільшується частка недобросовісних виробників. Це відбувається, тому що такі компанії можуть скорочувати свої операційні витрати шляхом придбання необлікованого спирту, використання сурогатних речовин, ухилення від сплати податків, виробництва контрафактної продукції, тощо.

Нагадуємо, Постанову №634 прийнято 9 серпня, оприлюднено на Урядовому порталі 23 серпня, опубліковано 30 серпня (в газеті «Урядовий кур’єр» №160).

З текстом постанови №634 та додатком можна ознайомитись за посиланнями: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250218536

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/634-2017-%D0%BF

Головне управління ДФС у Черкаській області звертає увагу черкащан на те, що алкогольні напої за заниженими цінами (тобто за цінами меншими, ніж чинні мінімальні ціни) продають фальсифікат; застерігає від підробок і запрошує спільно боротися з недобросовісними продавцями, які спекулюють на здоров’ї співгромадян.

Про порушення можна повідомити безпосередньо начальника профільного управління головного управління ДФС в області Дмитра Анголюка за номером телефону (067) 470-83-16, а для пришвидшення перевірки і вилучення з незаконного обігу фальсифікату просимо зробити фото фіксацію порушення  та направити фото із зазначенням закладу торгівлі та короткою інформацією про порушення на адресу головного управління ДФС у Черкаській області Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду або надіслати фото та повідомлення на сторінку головного управління у Facebook https://www.facebook.com/sfs.cherkasy/

З початку року за порушення норм чинного законодавства щодо зберігання та продажу алкогольних напоїв і тютюнових виробів ГУ ДФС у Черкаській області застосовано 477 тис.грн. штрафних санкцій. Основні порушення, встановлені перевірками: безліцензійна діяльність і торгівля фальсифікатом.


Чергова зустріч з обговорення проблемних питань зупинення податкових накладних

8 вересня перший заступник начальника головного управління ДФС у Черкаській області Микола Гріднєв вчергове зустрівся з платниками податку на додану вартість з обговорення проблемних питань, які виникають у них під час зупинення реєстрації податкових накладних. Цього разу – з платниками м.Черкас.

Традиційно кожен учасник мав можливість обговорити свою ситуацію з Головою робочої групи ДФС в області, дізнатись, що насправді не так з реєстрацією їхніх податкових накладних в ЄРПН та поспілкуватися й обмінятись досвідом із своїми колегами.

Також учасники заходу отримали роздаткові матеріали «Алгоритм дій платника при зупиненні реєстрації податкових накладних».

Висновки і рекомендації:

1) Скарга на рішення Комісії Державної фіскальної служби України про відмову у реєстрації ПН/РК подається виключно у письмовій формі. Така скарга подається безпосередньо до ДФС України (не до державної податкової інспекції, не до головного управління ДФС «для передачі Комісії»!). Скаргу платник може подати  особисто або через уповноваженого представника, а може надіслати поштовим відправленням. Термін подання скарги – протягом 10 календарних днів після отримання платником  рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних. Що треба знати: Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

2) Змінено форму Повідомлення і додатків. Форма Повідомлення така: J(F)1312602 (раніше J(F)1312601). Нова форма додатку J(F)1360102 (замість J(F)1360101). Особлива увага – формуванню і надсиланню Повідомлення і додатків, адже як свідчить практика, саме на цьому етапі платники найбільше припускаються помилок зокрема технічних. Що слід пам’ятати:  Повідомлення формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено; всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення; додатки додаються по кожній податковій накладній; формат додатків PDF; розмір – не повинен перевищувати 2 мГб. Всі направлені платником податків документи повинні бути завірені належним чином.

3) Ряд платників не приділяє належної уваги формуванню пакету документів – додатків до Повідомлення. Чимало випадків, коли приєднані документи не дають змогу ідентифікувати та підтвердити операцію. На що звернути увагу: на якість первинних документів, зокрема актів виконаних робіт/послуг та актів приймання-передавання товарів (робіт, послуг), які мають бути складеними з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки. Приміром, записи в актах «надані маркетингові послуги» або «виконані будівельно-монтажні роботи» без уточнень не характеризують операцію, а за відсутності інших підтверджувальних документів навпаки ставлять її під сумнів. Що треба знати: Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

4)  Таблицю даних платника слід подавати не кожному платнику податку на додану вартість, а лише тим, у кого відбулось зупинення реєстрації ПН/РК. Подання Таблиці для платника є можливістю упередження зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування за ідентичними операціями. При правильному заповненні платником Таблиці і прийнятті її Комісією ДФС в подальшому реєстрація податкових накладних з зазначеними кодами згідно УКТ ЗЕД/ДКПП не зупинятиметься. Де прочитати, як правильно заповнити Таблицю: Лист ДФС України від 06.09.2017 №2723/99-99-07-05-01-18 "Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків"

5) Ще важливе – після отримання квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник для відновлення реєстрації ПН/РК подає Повідомлення з додатками, а не Таблицю. Таблицю платник заповнює і подає задля упередження зупинення ПН/РК в подальшому. Є випадки, коли платник склав і відправив лише Таблицю і марно чекав на відновлення реєстрації податкової накладної.

Рекомендуємо завантажити і опрацювати лист Державної фіскальної служби України від 06.09.2017 №2723/99-99-07-05-01-18 «Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків»: http://sfs.gov.ua/baneryi/zupinennya-reestratsii-pn/309150.html

Переглянути відео зустрічі 08.09.2017 можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gxnfRktf_D0

Також для перегляду відео останньої скайп – конференції Миколи Гріднєва за темою, відео «Алгоритм дій платника при зупиненні реєстрації податкових накладних» та відео коментаря щодо застосування штрафів за несвоєчасну реєстрацію червневих ПН/РК пропонуємо завантажити плейлист «СМКОР» на каналі головного управління ДФС у Черкаській області «Допомога платнику»: https://www.youtube.com/playlist?list=PLx6OExJokLNTN1znvZxlQPjF0_D8EhDPJ

Підписатися на канал «Допомога платнику» та отримувати актуальні відео: https://www.youtube.com/channel/UCKJFJnNkoRLlDwMm0nUi8Nw?disable_polymer=true


6 мільярдів гривень податків спрямовано до зведеного бюджету

За січень – серпень п.р. від платників Черкаської області до бюджетів усіх рівнів надійшло 5970 млн. гривень податків і зборів. Показник відповідного періоду минулого року перевищений на 1845 млн.грн. У тому числі до державного бюджету зібрано 2678 млн.грн., до місцевих – 3292 млн.грн. Також перераховано 2359 млн.грн. єдиного внеску.

До держбюджету забезпечено податків майже на мільярд (в 1,6 раза) більше січня – серпня 2016 року. До місцевих бюджетів – на 849 млн. грн. (у 1,4 раза) більше, ніж за вісім місяців торік.

Так, за січень – серпень п.р. забезпечено надходження 2509 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб. У тому числі 627,2 млн.грн. ПДФО перераховано до державного бюджету України, а 1882 млн.грн. – до місцевих бюджетів. Податок на доходи фізичних осіб залишається першим за обсягом надходжень. У доходах зведеного бюджету його частка з початку року склала 42 відс., у доходах місцевих – 57,2 відс., державного – 23,4 відсотки.

За вісім місяців зібрано 1318 млн.грн. податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів. Цьогорічний збір ПДВ у понад 2 раза або на 665 млн.грн. більший за відповідний показник минулого року. Частка ПДВ у доходах зведеного бюджету склала 22 відс., державного – 49,2 відсотки.

8,4 відсотки становить частка єдиного податку у доходах зведеного та 15,1 відс – у доходах місцевих бюджетів. Платники, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплатили до місцевих бюджетів 499 млн.грн. єдиного податку – на 146,6 млн.грн.  або у 1,5 раза більше, ніж за вісім місяців минулого року. Земельний податок та орендна плата (16 відс. у доходах місцевих бюджетів) перерахована в сумі 526,6 млн.грн. – більше на 67,6 млн.грн. Також місцеві бюджети отримали 207 млн.грн. акцизного податку з роздрібу (6,3% у доходах місцевих бюджетів).

4,3 відсотки становить частка податку на прибуток у доходах зведеного та 8,6 відс. – у доходах державного бюджету. За вісім місяців надійшло 255,8 млн.грн. податку на прибуток підприємств – на 24,6 млн.грн. більше. Також до державного бюджету спрямовано 194,5 млн.грн. військового збору – на 57,4 млн.грн. або у 1,4 раза більше. Частка збору у доходах державного бюджету становить 7,3 відс.

 

«Урожай – 2017» на Черкащині: поточні результати, прогнози

 Поточні результати операції «Урожай – 2017» озвучила заступник начальника управління – начальник відділу аналізу та прогнозування надходжень податків і зборів з фізичних осіб та єдиного внеску управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Черкаській області Наталія Бойко.

Так, за вісім місяців проведено 17 документальних перевірок сільгосппідприємств, якими донараховано зокрема 876,3 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб та 65 тис.грн. військового збору.  Крім того відбулось 217 інших заходів (комісії, бесіди, роз’яснення тощо).

В результаті проведених заходів додатково оформлено 955 найманих працівників, додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб склали 2,3 млн.грн.

Ще як результат роботи, зросла чисельність працюючих на сільгосппідприємствах, збільшився фонд оплати праці і збільшилась середня заробітна плата по галузі (у липні склала 7,65 тис.грн.).

За вісім місяців залучено до оподаткування 14103 одноосібників, які самостійно обробляють земельні ділянки площею понад 2 га та продають надлишки власновирощеної продукції. Уже задекларовано 81,9 млн.грн. доходів.

Також задекларовано у 2017 році 5,6 млн.грн. 2140 власниками  сільськогосподарської техніки (трактори, комбайни, ін.), яка використовується для отримання доходу.

До кінця року очікується надходження 356,3 млн. грн. ПДФО із оренди паїв, при факті минулого року 322,6 млн.грн. Уже за 8 місяців ц.р. сплачено 166,5 млн.грн. ПДФО із орендної плати за паї. Середній розмір оренди до вартості паїв по області становить 6,2 відсотки.

Нагадаємо, операція «Урожай» фіскальної служби спрямована на досягнення:

1. Легалізації доходів населення та збільшення надходжень до бюджетів та страхових фондів.

2. Виявлення орних земель, які обробляються без належних документів та сплати податків.

3. Збільшення доходів сільського населення за рахунок підвищення розміру заробітної плати та орендної плати за паї.

 

Робота ДФС в рамках операції «Урожай» здійснюється за напрямками:

- контроль за виплатою реальної заробітної плати, виявлення та легалізація праці найманих осіб;

- контроль за виплатою орендної плати за паї та сплатою відповідних платежів до бюджету;

- контроль за декларуванням доходів одноосібниками та власниками сільгосптехніки;

- проведення інвентаризації земель сільгосппризначення;

- боротьба із схемами ухилення від оподаткування в сільському господарстві.

Новий сервіс для платників та фінансових установ в Електронному кабінеті

Починаючи з 1 вересня 2017 року через Електронний кабінет платника можливо інформувати про відкриття/закриття рахунків платників

Державна фіскальна служба України створила програмний інтерфейс (API) та клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ з метою відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через Електронний кабінет (Програмний модуль).

Тепер через взаємодію API «Електронного кабінету» та Програмного модуля забезпечується:
- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах, про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах, про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ;
- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
- відправлення та приймання файлів повідомлень контролюючими органами;
- отримання квитанції про результати обробки переданого файлу (квитанції про одержання файла повідомлень (перша квитанція), про прийняття до оброблення файла повідомлень (друга квитанція).

Програмний модуль та Інструкція з його використання розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/programniy-modul/

Вхід до Електронного кабінету платника: https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/news.jspx

Також 1 вересня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637, яким затверджений Порядок функціонування Електронного кабінету

Як працювати в Електронному кабінеті підприємцям – доступно пояснив днями заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг головного управління ДФС у Черкаській області Павло Ціон. Переглянути відео можна на каналі «Допомога платнику»:

https://www.youtube.com/watch?v=jQNlVO5t1Ko&t=434s Завантажити презентацію і тези тут: http://ck.sfs.gov.ua/zahodi-dlya-platnikiv/308195.html

 

Інформація про результати роботи відділу внутрішньої безпеки фіскальної служби

За 8 місяців п.р. відділом проведено 814 профілактичних заходів з упередження вчинення посадовими особами ДФС області та митниці корупційних правопорушень.

Відбулось 82 службові розслідування і перевірки, за результатами яких  керівництву державних податкових інспекцій області внесено 13 подань для вжиття заходів реагування відносно підлеглих працівників. 9 працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності. 8 працівникам фіскальної служби області винесені офіційні застереження про недопущення вчинення протиправних дій.

До органів прокуратури з початку року направлено 26 матеріалів для надання правових висновків діям податкових та митних працівників.

За результатами розгляду матеріалів перевірок відділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Черкаській області відкрито 9 кримінальних проваджень – 7 відносно співробітників ДФС у Черкаській області щодо вчинення ними кримінальних проступків, 2 – за фактами передачі суб’єктами господарювання неправомірної вигоди (хабара) працівникам фіскальної служби.  Триває досудове слідство

Відносно восьми працівників ДФС області складено протоколи про вчинення корупційних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 172-6 КУпАП –  за  несвоєчасну подачу е-декларацій  про доходи за 2016 рік, які направлено до суду для прийняття відповідного рішення. Трьох працівників притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді накладення штрафу.

Робота з упередження і виявлення кримінальних та адміністративних корупційних правопорушень в органах ДФС області та митниці триває

В Черкаській області на нелегальній АЗС незаконно продавали алкогольні напої

В Черкаській області співробітники головного управління ДФС у Черкаській області припинили незаконну діяльність АЗС.

У ході операції «Акциз-2017» в результаті реалізації працівниками податкової міліції оперативної інформації було встановлено, що в одному із сіл Жашківського району здійснюється реалізація паливно-мастильних матеріалів без наявності дозвільних документів на даний вид підприємницької діяльності. Крім цього, на автозаправній станції здійснювалося зберігання і торгівля алкогольними напоями за відсутності відповідної ліцензії, в порушення  вимог Закону України «Про державне регулювання, виробництво та обіг спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.95 №481/95‑ВР.

Внаслідок проведених заходів було виявлено та вилучено 15,5 тисяч літрів дизпалива, понад 8 тисяч літрів бензину А‑92 й 55 літрів алкогольних напоїв. Загалом з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму 551 тисяч гривень.

Вилучені ТМЦ передано на відповідальне зберігання. Триває подальша перевірка. Організатору незаконної АЗС загрожують адміністративні санкції.

Також як прокоментував начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головного управління ДФС у Черкаській області Дмитро Анголюк, з початку року за порушення норм чинного законодавства щодо зберігання та продажу алкогольних напоїв і тютюнових виробів застосовано 477 тис.грн. штрафних санкцій. Основні порушення, встановлені перевірками: безліцензійна діяльність і торгівля фальсифікатом.

 

Заяву про перехід на спрощену систему оподаткування можна подати у центрі обслуговування платників

Юридична особа чи фізична особа – підприємець може обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України.

Відповідно до норм Податкового кодексу суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Таку заяву можна подати у Центрі обслуговування платників Смілянської ОДПІ.

Податківці нагадують, що заява подається за вибором платника податків в один із таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця з урахуванням вимог пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу.

При поданні заяви особисто за бажанням заявника на її копії контролюючим органом ставиться відмітка (штамп) про отримання, із зазначенням дати отримання.

Інформаційна картка цієї адмінпослуги, в якій наведена інформація про умови її отримання, вартість, строки надання послуги,  перелік необхідних документів, форми заяв тощо, розміщена на офіційному порталі територіальних органів ДФС в Черкаській області (http://ck.sfs.gov.ua/) у розділі «Адміністративні послуги».

 

Спілкування з бізнесом

Днями у Смілянській ОДПІ  начальник Костянтин Синьогуб провів семінар з представниками малого та середнього бізнесу на тему:  «Умови та порядок переходу на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Перелік та облік податків і зборів від яких звільняються ФОП. Обмеження до застосування спрощеної системи оподаткування.»

На початку зустрічі  Костянтин Іванович наголосив, що створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків та якісне обслуговування тих, хто наповнює бюджети – пріоритетні напрямки роботи територіальних  органів ДФС. Форма заяви про застосування спрощеної системи оподаткування затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 № 1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за № 1536/20274, який набрав чинності з 01.01.12.

Узагальнюючою податковою консультацією щодо віднесення до певної групи (другої або третьої) платників єдиного податку фізичних осіб – підприємців, які здійснюють діяльність з надання послуг, затвердженою наказом ДПС України від 20.02.12 №137, визначено, що фізична особа – підприємець, яка здійснює перевезення пасажирів відповідно до договору, згідно з яким замовником є автотранспортне підприємство (автостанція) - неплатник єдиного податку, повинна обрати третю групу платників єдиного податку, оскільки послуги безпосередньо надаються суб’єкту господарювання, який перебуває на загальній системі оподаткування, тобто підприємцем не дотримуються вимоги пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями.

Якщо фізична особа – підприємець укладає угоду з автотранспортним підприємством (автостанцією), яка не є платником єдиного податку і виступає замовником послуг із продажу квитків, на підставі договору та акта виконаних робіт, то у цьому випадку підприємець має право обрати другу групу платника єдиного податку.

Відповідно до ст.42 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Згідно з ст.42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

Пунктом 291.3 ст.291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим гл.1 р.XIV ПКУ, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених п.297.1 ст.297 ПКУ, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених гл.1 р.ХІV ПКУ, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності (п.291.2 ст.291 ПКУ).

У разі якщо фізична особа - підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів такої діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими ПКУ для платників податку - фізичних осіб (п.177.6. ст.177 ПКУ).

Наприкінці зустрічі надано відповіді на запитання платників податків, практичні поради щодо правильного застосування окремих норм податкового законодавства.

 

Смілянська ОДПІ

Наказом МФУ від 17.03.2017 року № 369 "Про затвердження Змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року № 578" податкову декларацію платників єдиного податку приведено у відповідність до вимог Податкового кодексу.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опублікований в газеті «Офіційний вісник України» №36 від 05.05.2017р.).

Так, у податковій декларації платника єдиного податку - фізичної особи-підприємця у розділі IV «Показники господарської діяльності для платників єдиного податку третьої групи» виправлено ставку єдиного податку з 2% та 4% на 3% та 5% відповідно.
Рядки 10 та 11 розділу V «Визначення податкових зобов'язань по єдиному податку» також змінено.

У податковій декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) відповідні зміни внесено в розділи ІІ та ІІІ (ставку єдиного податку змінено з 2% та 4% на 3% та 5% відповідно).

У Податковій декларації платника єдиного податку четвертої групи передбачено зміну до виноски 8.

Рядки 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 та 2 заповнюються одним рядком щодо всіх земельних ділянок за одним кодом органу місцевого самоврядування за КОАТУУ. За потреби (у разі наявності земельних ділянок за одним кодом органу місцевого самоврядування за КОАТУУ з різною нормативною грошовою оцінкою) кількість рядків 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 та 2 може бути збільшено.

Також у назвах граф 4, 6 додатка літери "(мм.рррр)" замінити літерами "(дд.мм.рррр)".

Смілянська ОДПІ

Податкові декларації платника єдиного податку приведено у відповідність до норм Податкового кодексу

Наказом МФУ від 17.03.2017 року № 369 "Про затвердження Змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року № 578" податкову декларацію платників єдиного податку приведено у відповідність до вимог Податкового кодексу.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опублікований в газеті «Офіційний вісник України» №36 від 05.05.2017р.).

Так, у податковій декларації платника єдиного податку - фізичної особи-підприємця у розділі IV «Показники господарської діяльності для платників єдиного податку третьої групи» виправлено ставку єдиного податку з 2% та 4% на 3% та 5% відповідно.
Рядки 10 та 11 розділу V «Визначення податкових зобов'язань по єдиному податку» також змінено.

У податковій декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) відповідні зміни внесено в розділи ІІ та ІІІ (ставку єдиного податку змінено з 2% та 4% на 3% та 5% відповідно).

У Податковій декларації платника єдиного податку четвертої групи передбачено зміну до виноски 8.

Рядки 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 та 2 заповнюються одним рядком щодо всіх земельних ділянок за одним кодом органу місцевого самоврядування за КОАТУУ. За потреби (у разі наявності земельних ділянок за одним кодом органу місцевого самоврядування за КОАТУУ з різною нормативною грошовою оцінкою) кількість рядків 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 та 2 може бути збільшено.

Також у назвах граф 4, 6 додатка літери "(мм.рррр)" замінити літерами "(дд.мм.рррр)".

Смілянська ОДПІ

Оподаткування податком на доходи фізичних осіб подарунків

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (у 2017 році - 800 грн.).

Вартість подарунків, яка не перевищує зазначену суму, відображається у Податковому розрахунку за формою №1 ДФ за ознакою доходу «160».

Якщо вартість подарунка, яка надається платнику податків, перевищує 800 грн., то сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% і військовим збором 1,5% та відображається у Податковому розрахунку за формою №1 ДФ за ознакою доходу «126» як додаткове благо.

Зазначена норма визначена п.п. 165.1.39 ст. 165 Податкового кодексу України.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись у Загальнодоступному  інформаційно – довідковому ресурсі (категорія: 103.02.).

 

Смілянська ОДПІ

Довідник типів об'єктів оподаткування для подання форми №20-ОПП оновлено

Головне управління ДФС у Закарпатській області повідомляє, що 04.09.2017 ДФС України на головній сторінці офіційного веб-порталу у розділі «Довідники» за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html оприлюднено новий довідник типів об’єктів оподаткування.

Нагадуємо, що Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Форма вказаного повідомлення передбачає заповнення типу об’єкта оподаткування.

Смілянська ОДПІ

Коли подавати заключну звітність у разі припинення незалежної професійної діяльності

Відповідно до абзацу першого пп. 2 п. 11.22 розділу ХI Порядку № 1588 фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, знімаються з обліку після припинення такої незалежної діяльності за наявності документально підтвердженої інформації відповідного державного органу, що реєструє таку діяльність або видає документи про право на заняття такою діяльністю (свідоцтва, дозволи, сертифікати тощо), та/або поданої до контролюючого органу за основним місцем обліку заяви за формою № 8-ОПП, дата якої фіксується в журналі за формою № 6-ОПП.

Внесення до Реєстру самозайнятих осіб запису про припинення незалежної професійної діяльності фізичною особою не припиняє її зобов’язань, що виникли під час провадження незалежної професійної діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов’язань та застосування санкцій за їх невиконання (пп. 4 п. 11.22 розділу ХI Порядку № 1588).

Згідно з п. 178.4 ст. 178 Податкового кодексу фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, подають податкову декларацію за результатами звітного року у строки, передбачені для платників податку на доходи фізичних осіб.

Такі платники подають податкову декларацію до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених Податковим кодексом.

Чинним законодавством не передбачено особливих термінів подання податкової декларації фізичними особами, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення незалежної професійної діяльності.

Таким чином, фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, у разі припинення такої діяльності подає декларацію про майновий стан і доходи за результатами звітного року до 1 травня року, що настає за звітним.

Про це зазначає офіційна сторінка сайту Facebook журналу «Вісник: Офіційно про податки».

Смілянська ОДПІ

Зміни в законодавстві

Смілянська ОДПІ звертає увагу платників податків, що 11.08.2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.06.2017 року № 591 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу».

Наказом № 591 затверджено форму Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу.

Порядок поширюється на фізичних осіб - платників податків, які отримують доходи та відповідно до розділу IV Податкового кодексу України зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи та/або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку, крім осіб, які перебувають на податковому обліку як самозайняті особи.

Крім того, Наказом № 591 визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 року № 794 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу».

З текстом Наказу № 591 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Смілянська ОДПІ

Чи зобов’язані працівники контролюючих органів інформувати платників податків про зміни в законодавстві з питань оподаткування або порядку подання звітності?

Згідно з п. 46.6 ст. 46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями якщо в результаті запровадження нового податку або змін правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

Після внесення змін до нормативно-правових актів з питань оподаткування центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, повинен здійснити заходи, пов’язані з оприлюдненням та застосуванням таких змін.

Відповідно до п.п. 77, 78 п. 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) формує інформаційну політику ДФС, її територіальних органів та оприлюднює на єдиному веб-порталі та в офіційному друкованому виданні ДФС акти та інші офіційні документи з питань, що належать до її компетенції.

Таким чином, ДФС відповідно до покладених на неї завдань забезпечує оприлюднення актів та інших офіційних документів з питань, що належать до її компетенції.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись у Загальнодоступному  інформаційно – довідковому ресурсі (категорія: 140.01.).

 

Користувачі Електронного кабінету мають можливість в он-лайн режимі отримати інформацію з понад 10 реєстрів

Альтернативною системою для формування та подання звітності сьогодні є «Електронний кабінет платника», сервіс розроблений та запроваджений Державною фіскальною службою України.

Електронний кабінет платника надає майже повний спектр послуг як для суб’єктів господарювання, так і громадян. Для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення, оскільки він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет.

Платники – користувачі Електронного кабінету мають можливість в он-лайн режимі отримати інформацію з понад 10 реєстрів, зокрема, Реєстру платників податку на додану вартість, Реєстру платників єдиного податку, Реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами тощо.

Як користуватися деякими електронними сервісами розміщеним на офіційному веб-порталі ДФС?

Електронний сервіс «Дані про взяття на облік платників» розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (www sfs.gov.ua) у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника», а також у вкладці «Інформація з реєстрів» в меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС.
Для перевірки даних про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням платника податків.

Електронний сервіс «Реєстр платників єдиного податку» розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (www sfs.gov.ua) у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника», а також у вкладці «Інформація з реєстрів» в меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС.

Для перевірки даних про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням платника податків.

З інформацією щодо адрес та телефонів митних постів ДФС можна ознайомитись на офіційному веб-сайті ДФС України (http://sfs.gov.ua), натиснувши на головній сторінці банер «Митні пости».

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись у Загальнодоступному  інформаційно – довідковому ресурсі (категорія: 135.03.).

Смілянська ОДПІ

Для переходу на спрощену систему оподаткування з четвертого кварталу необхідно подати заяву до 15 вересня

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до пп. 298.1.1 - 298.1.4 ст.298 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Перелік відомостей, які зазначаються суб‘єктом господарювання у заяві про перехід на спрощену систему оподаткування визначено п.298.3 ПКУ.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Таким чином, останнім днем подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 жовтня 2017 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік є  15 вересня.

Звертаємо увагу на те, що здійснити перехід на спрощену систему оподаткування суб'єкт господарювання може один раз протягом календарного року.

Тобто, фізична особа-підприємець, яка на початок року була платником єдиного податку та перейшла на сплату інших податків і зборів (загальну систему оподаткування) з 1 квітня або 1 липня, не може повернутись у поточному році на спрощену систему оподаткування, оскільки така особа вже скористалась своїм правом на застосування спрощеної системи оподаткування у поточному році.

Водночас, така особа може перейти на спрощену систему оподаткування з 1 січня наступного року за умови відповідності вимогам ст.291 ПКУ.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись у Загальнодоступному  інформаційно – довідковому ресурсі (категорія: 107.04.).

Смілянська ОДПІ

П'ятниця, 15 вересня 2017, 19:51

«Суботник» в Смілянській ОДПІ

IMG_0803 

IMG_0798 

Працівники Смілянської ОДПІ на чолі з начальником Костянтином Синьогубом  в четвер 07 вересня «озброївшись» знаряддям праці вийшли на суботник до Дня міста Сміли.

Вони наводили лад в адміністративній будівлі, на внутрішній та прилеглих територіях, саджали квіти, підфарбовували огорожу, бордюри. Були і такі, хто здійснював прибирання приміщення податкової інспекції.

День довкілля дозволяє реально оцінити стан навколишнього середовища, в якому ми живемо. Дає можливість уважно обдумати дії та кроки, які кожен з нас має зробити в напрямі збереження та відновлення довкілля, визначити роль кожного у збереженні нашої планети, її екосистем і ресурсів. Такі дні є своєрідною шаною природі за її багатство та велич.

Похмура погода не завадила роботі, а спільне прагнення творити красу власноруч та добрий настрій дарували податківцям натхнення та оптимізм. Тож, саме у такі дні всі небайдужі люди мають змогу зробити своє місто кращим та чистішим.

Смілянська ОДПІ

9 серпня прийнято, 23 серпня – оприлюднено на Урядовому порталі, а сьогодні 30 серпня опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» №160 постанову Кабінету Міністрів України №634 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957».

Постанова №634 набирає чинності через 10 днів з дня її опублікування, тобто з 9 вересня 2017 року.

Якими будуть від 9 вересня мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни на окремі алкогольні напої, визначено у додатку до постанови №634 (додається до релізу).

Зокрема, роздрібні ціни на горілку та лікеро-горілчані вироби збільшено на 14,0-19,41%; віскі, ром та джин - на 6,5-6,6%; коньяк (бренді) - на 12,3-29,1%; вина з додаванням спирту, ігристі - на 7,1-13,3%.

У коментарі до постанови №634

(http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=250184135&cat_id=244274160) зазначено, що Кабінет Міністрів підвищив мінімальні ціни на алкоголь, щоб захистити споживачів від контрафактної та сурогатної продукції і зменшити частку тіньової економіки.

Розмір мінімальних цін на алкоголь, який діє сьогодні, запроваджено у листопаді 2016 року (за постановою Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2016 №828). Водночас, у 2017 році зросли ставки акцизного податку на переважну більшість алкогольних напоїв (горілку, лікеро-горілчані вироби, коньяк, вина, тощо). Відбулося і зростання інших складових ціни, тому сьогодні розмір мінімальних цін не відповідає реальним витратам на виробництво і реалізацію алкогольних напоїв.

До Мінекономрозвитку надійшли чисельні звернення учасників ринку, які наголошували, що чинні мінімальні ціни не покривають їхні операційні витрати. Внаслідок цього, на думку асоціацій виробників алкогольної продукції, послаблюється конкуренція з боку легальних виробників і збільшується частка недобросовісних виробників. Це відбувається, тому що такі компанії можуть скорочувати свої операційні витрати шляхом придбання необлікованого спирту, використання сурогатних речовин, ухилення від сплати податків, виробництва контрафактної продукції, тощо.

 

З текстом постанови №634 та додатком можна ознайомитись за посиланнями: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250218536

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/634-2017-%D0%BF

 

Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 30 жовтня 2008 р. № 957
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 9 серпня 2017 р. № 634)

РОЗМІР
мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін
на окремі види алкогольних напоїв

Код виробів згідно з УКТЗЕД

Опис товару

Мінімальна ціна за
1 літр 100-відсоткового спирту, гривень

Роздрібна ціна, гривень

оптово- відпускна

роздрібна

2208 60,
2208 70,
2208 90

Горілка та лікеро-горілчані вироби, інші

268,67

397,76

 

2208 30

Віскі

608

799

 

2208 40

Ром та інші спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки зброджених продуктів з цукрової тростини

608

799

 

2208 50

Джин та ялівцева настоянка

608

799

 

2208 20

Спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду:

 

 

 

 

коньяк (бренді) три зірочки

386,98

597,3

 

 

коньяк (бренді) чотири зірочки

412,85

645,17

 

 

коньяк (бренді) п’ять зірочок

495,95

692,6

 

 

інші спиртові дистиляти та спиртні напої, в тому числі

386,98

597,3

 

 

 

бренді ординарні, горілки виноградні

374,04

549,84

 

2206 (крім
2206 00 31 00,
2206 00 51 00,
2206 00 81 00 —

сидр і перрі (без додання спирту);

2206 00 39 00,
2206 00 59 00,
2206 00 89 00 —тільки зброджені напої, одержані виключно в результаті природного (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 відсотка об’ємних одиниць (без додання спирту)

Інші зброджені напої, суміші із зброджених напоїв та суміші зброджених напоїв з безалкогольними напоями

289,67

 

 

450,15

 

 

2206 00 31 00,
2206 00 51 00,
2206 00 81 00

Сидр і перрі (без додання спирту) у скляній тарі місткістю 1 л

 

 

28,47

2206 00 39 00,
2206 00 59 00,
2206 00 89 00

Тільки зброджені напої, одержані виключно в результаті природного (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 відсотка об’ємних одиниць (без додання спирту) у скляній тарі місткістю 1 л

 

 

28,47

2204
(крім 2204 10,
2204 21 06 00,
2204 21 07 00,
2204 21 08 00,
2204 21 09 00,
2204 29 10 00)

Вина виноградні натуральні у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л

 

 

37

2204
(крім 2204 10,
2204 21 06 00,
2204 21 07 00,
2204 21 08 00,
2204 21 09 00,
2204 29 10 00)

Вина виноградні натуральні з доданням спирту та міцні у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л

 

 

45

2205

Вермути та інші вина виноградні натуральні з додаванням рослинних або ароматизувальних екстрактів у скляній тарі місткістю 0,7 л, в інший тарі місткістю 1 л

 

 

45

2204 10,
2204 21 06 00,
2204 21 07 00,
2204 21 08 00,
2204 21 09 00,
2204 29 10 00

Вина у скляній тарі місткістю 0,7 л та 0,75 л

 

 

79,19

_________

Примітки: 1. Мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни під час реалізації (продажу) горілки та лікеро-горілчаних виробів, інших зброджених напоїв, суміші із зброджених напоїв та суміші зброджених напоїв з безалкогольними напоями, коньяку (бренді) три зірочки, коньяку (бренді) чотири зірочки, коньяку (бренді) п’ять зірочок, бренді ординарного, горілки виноградної та інших спиртових дистилятів і спиртних напоїв різного вмісту спирту в тарі різної місткості визначаються як добуток відповідних затверджених мінімальних цін, міцності за об’ємом (у відсотках) і місткості тари (у літрах), поділений на 100 відсотків.

2. Мінімальна роздрібна ціна на вина та вермути у тарі місткістю менш як 1 літр та більш як 1 літр, 1 літр у скляній тарі розраховується як добуток затвердженої мінімальної ціни та місткості тари, поділений на 0,7.

_____________________

 Відео запис чергового семінару для підприємців – фізичних осіб і громадян

Щомісячні семінари для підприємців і громадян проводяться у новому форматі – доступне відео, тези/презентації та відповіді на всі питання платників

Головне: теми для висвітлення визначають підприємці

Відео доступно на YouTube - каналі «Допомога платнику», на сторінці ГУ ДФС у Черкаській області у Facebook та на моніторах в центрах обслуговування платників.

Пропонуємо переглянути відео семінару 28.08.2017:

«Особливості роботи ФОП в «Електронному кабінеті платника» (презентація + відповіді на запитання): https://www.youtube.com/watch?v=jQNlVO5t1Ko&t=15s Лектор  Павло Ціон, заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг.

«Облік та оподаткування ФОП, які поточного року змінили податкову адресу» (алгоритм дій з посиланням на законодавчі та нормативні акти): https://www.youtube.com/watch?v=jIp5AdchRXI&t=12s

Лектор Наталія Бойко, заступник начальника управління – начальник відділу аналізу та прогнозування надходжень податків і зборів з фізичних осіб та єдиного внеску.

«Слата податку на нерухомість ФОП, який використовує майно у господарській діяльності» (базові питання справляння податку, проблеми, права платників, приклади): https://www.youtube.com/watch?v=tpvkDWHbvdQ&t=100s Лектор  Олена Заскальна, начальник відділу комунікацій управління організації роботи.

Тези лекторів та відповіді на запитання семінару читайте у розділі «Заходи для платників» субсайту ГУ ДФС у Черкаській області: http://ck.sfs.gov.ua/zahodi-dlya-platnikiv/308195.html

 Рекомендуємо завантажити і використовувати матеріали попередніх семінарів ГУ ДФС у Черкаській області для ФОП та громадян (тези лекторів, роз даткові матеріали, відповіді на запитання): http://ck.sfs.gov.ua/zahodi-dlya-platnikiv/ а також відео липневого семінару: https://www.youtube.com/channel/UCKJFJnNkoRLlDwMm0nUi8Nw/videos

 Наступний семінар запланований на 25 вересня.

 Також нагадуємо, що отримати швидку письмову консультацію Головного управління ДФС у Черкаській області можна, направивши листа з запитом на адресу проекту «Допомога платнику» Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 Звертайтесь, ми працюємо для вас!

  Варто знати: Угода про вільну торгівлю з Канадою

1 серпня набрала чинності Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою. Вона складається з 19 глав, 21 додатка і двох тарифних планів для України та Канади.

Черкаська митниця ДФС поінформувала про порядок здійснення громадянами преференційної торгівлі товарами, походженням з Канади та Про застосування статті 24 Протоколу І Угоди про асоціацію.

Так, відповідно до Угоди про вільну торгівлю між Україною та Канадою від 11 липня 2016 року, ратифікованої Законом України від 14 березня 2017 року №1917-V-ІІІ «Про ратифікацію Угоди про вільну торгівлю між Україною та Канадою» преференційна торгівля товарами між Україною та Канадою з 1.08.2017 здійснюється як підприємствами, так і громадянами.

Пунктом  1 статті 1.6 «Визначення термінів загального застосування» частини В «Загальні положення та визначення» Угоди наведені терміни:

«громадянин» означає фізичну особу, яка є громадянином Сторони відповідно до її законодавства;

«підприємство» означає юридичну особу, що створена або організована відповідно до чинного законодавства, прибуткову або неприбуткову, будь-якої форми власності, приватну або державну, у тому числі корпорацію, траст, партнерство, одноосібне підприємство, спільне підприємство або інше об’єднання».

Необхідною умовою для застосування преференційних та знижених ставок ввізного мита до товарів є підтвердження походження товарів з Канади.

Згідно зі статтею 3.15 Частини С «Процедури визначення походження» Глави 3 Угоди «товари, що походять з України, при ввезеннів Канаду та товари, що походять з Канади, при ввезенні в Україну користуються перевагами преференційного тарифного режиму в рамках Угоди на підставі «декларації про походження», зробленій на інвойсі або іншому комерційному документі, що містить опис товару, який походить з відповідної Сторони, з достатньою для його ідентифікації деталізацією, завірений відповідно.

Угодою встановлено три мовні версії (українська, англійська та французька) тексту декларації про походження, наведені у Додатку 3-В до Угоди.

Декларація про походження є дійсною протягом 12 місяців, якщо Сторонами не передбачено інше.

Пунктом 1 статті 3.18 «Зобов’язання щодо імпорту» Частини С «Процедури визначення походження» зобов’язано імпортерів кожної Сторони:

а) надавати для підтвердження режиму вільної торгівлі митному органу декларації про походження товару відповідно до вимог Угоди;

b) на вимогу митного органу надавати переклад декларації про походження;

с) на вимогу митного органу надавати документи, що підтверджують відповідність товару умовам, необхідним для застосування режиму вільної торгівлі, передбачених Угодою.

 

Про застосування статті 24 Протоколу І Угоди про асоціацію

Відповідно до статті 24 Протоколу І «Щодо визначення концепції «Товарів, що походять з певної країни і методів адміністративного співробітництва» Угоди про асоціацію від 27 червня 2014 року, ратифікованої Законом України від 16 вересня 2014 року №1678-ІІІ «Про ратифікацію Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони» строк дії сертифіката з перевезення товару EUR.1 та декларації - інвойс складає чотири місяці з дати їх видачі у країні експорту, при цьому в межах зазначеного періоду вони мають бути надані митним органам країни імпорту.

Також, до товарів може бути застосовано преференційний режим чи відновлено режим вільної торгівлі в рамках Угоди відповідно до вимог статті 24 Протоколу І шляхом подання органу доходів і зборів (митниці) ДФС оригіналу сертифіката з перевезення товару EUR.1 або декларації - інвойс, які були дійсні на момент їх:

- митного оформлення, в митний режим імпорту, але не застосовані; або

- поміщення в інший митний режим, який передбачає їх перебування під митним контролем; або

- тимчасового зберігання під митним контролем до поміщення у митний режим.

 

Формування податкового кредиту платниками, які отримують рахунки за послуги з водопостачання та водовідведення

 У зв’язку з численними останнім часом зверненнями платників ПДВ про формування податкового кредиту без отримання податкової накладної за послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, у т.ч. за послуги з водопостачання та водовідведення, головне управління ДФС у Черкаській області роз’яснює, що в даному випадку достатньо рахунку в якому виказано загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця.

 Так, пунктом 201.11 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної, також є рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами.

Таким чином, отримані платниками рахунки за послуги з водопостачання та водовідведення, які містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця є підставою для формування податкового кредиту.

Якщо платником ПДВ у періоді виникнення права на податковий кредит помилково не були включені до складу податкового кредиту, суми ПДВ на підставі таких рахунків, то такий платник зазначені суми податку, може включити до складу податкового кредиту шляхом подання за звітний період, в якому виникло таке право, уточнюючого розрахунку (з урахуванням строків давності, передбачених ст. 102 Податкового кодексу України).

 Роз’яснення з зазначеного питання викладено в листі Державної фіскальної служби України від 23.12.2016 №40753/7/99-99-15-03-01-17 «Щодо формування податкового кредиту з ПДВ»: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/70680.html

  Друга скайп – конференція з обговорення проблемних питань зупинення податкових накладних

31 серпня 2017 року перший заступник начальника головного управління ДФС у Черкаській області Микола Гріднєв вдруге у форматі скайп – зв’язку зустрівся з платниками податку на додану вартість з обговорення проблемних питань, які виникають у них під час зупинення реєстрації податкових накладних.

Цього разу на зв’язку були платники м.Золотоноші та району, Черкаського, Чорнобаївського районів та повторно м.Умані і району.

Як і минулого разу, кожен учасник мав можливість обговорити свою ситуацію з Головою робочої групи ДФС в області, дізнатись, що насправді не так з реєстрацією їхніх податкових накладних в ЄРПН та поспілкуватися й обмінятись досвідом із своїми колегами з інших районів.

Також учасники заходу отримали роздаткові матеріали «Алгоритм дій платника при зупиненні реєстрації податкових накладних».

 Висновки і рекомендації:

1) Більшість з платників, яким відмовлено у реєстрації ПН/РК допустили технічні помилки при підготовці та надсиланні електронного пакету документів. Що слід пам’ятати:  форма Повідомлення J(F)1312601; Повідомлення формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено; додатки додаються по кожній податковій накладній; форма додатків J(F)1360101; формат додатків PDF; розмір – не повинен перевищувати 2 мГб.

2) Мають місце і помилки в реквізитах ПН/РК в Повідомленні. Що треба зробити для упередження технічної відмови у відновленні реєстрації: в Повідомленні слід правильно вказати реквізити зупиненої ПН/РК (дата, номер).

3) Є чимало випадків, коли приєднані документи не дають змогу ідентифікувати та підтвердити операцію. При формуванні пакету документів – додатків до Повідомлення першочергову увагу слід приділити тим документам, які посвідчують факт операції (постачання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, документи підтвердження відповідності продукції тощо. Що треба знати: Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

4) Дублювання реєстрації ПН/РК (формування повторних податкових накладних з іншим номером і датою) – хибний крок і не вирішує проблеми.

 Все перелічене (помилки, недбалість та неправильні дії) тільки віддаляють платника від позитивного результату розгляну направлених документів Комісією Державної фіскальної служби України.

Платникові, у разі зупинення реєстрації ПН/РК, слід ретельно опрацювати нормативно-правову базу за темою і діяти, як це передбачено за такими документами.

Водночас, як свідчить практика, платники не досить обізнані щодо нормативно-правової бази. Що зокрема треба знати: накази Міністерства фінансів України №566 (про Комісію Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації): http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0752-17 та №567 Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

постанова Кабінету Міністрів України №485 (подання та розгляд скарг на рішення Комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації ПН/РК): http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/485-2017-%D0%BF

Дізнавайтесь більше! Відео зі скайп – конференції: https://www.facebook.com/sfs.cherkasy/videos/930655393755010/ Відео «Алгоритм дій платника при зупиненні реєстрації податкових накладних»: https://www.youtube.com/watch?v=pYH0wxBZYno детальний коментар «Які дії платника у разі зупинення реєстрації ПН / РК»:

https://www.facebook.com/sfs.cherkasy/posts/910650455755504:0 Відео коментар щодо застосування штрафів за несвоєчасну реєстрацію червневих ПН/РК: https://www.youtube.com/watch?v=tN4vNCasrI0

 Також нагадуємо, що спеціально і виключно для платників податку на додану вартість Черкащини працює сервіс Головного управління ДФС у Черкаській області – приймання електронних копій первинних документів та бухгалтерської довідки просто на електронну скриньку головного управління Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 Статистика ГУ ДФС у Черкаській області: ПДВ, судові справи та найближчі заходи для платників

За повідомленням управління обслуговування платників ГУ ДФС у Черкаській області кількість зареєстрованих платників податку на додану вартість на 1 серпня 2017 року становила 6114. Для порівняння: на 1 серпня 2016 року платниками ПДВ були зареєстровані 5757 осіб.

За січень – липень ц.р., як повідомили в управлінні податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Черкаській області 106 платників Черкаської області отримали бюджетне  відшкодування податку на додану вартість грошовими коштами на загальну суму 256 млн.грн. За  7 місяців 2016 року бюджетне  відшкодування податку на додану вартість грошовими коштами отримали 88 платників на 287,6 млн.грн.

Збір податку на додану вартість за січень-липень ц.р. в Черкаській області порівняно з відповідним періодом 2016 року збільшився майже на 600 млн. грн. (більш ніж удвічі) і становить 1164,4 млн. гривень.

Як поінформували в юридичному управлінні ГУ ДФС у Черкаській області цього року на розгляді в судах знаходяться 3 справи за позовами платників про стягнення бюджетної заборгованості з ПДВ на суму 2,8 млн.грн. – провадження по всіх справах порушені у минулих роках.

Загалом у січні – липні п.р. на користь фіскальної служби області у судах вирішено 154 справи на суму 75,1 млн. гривень. За результатами проведеної позовної роботи до бюджетів усіх рівнів надійшло 18,8 млн.грн., в тому числі внаслідок стягнення в судовому порядку податкового боргу – 8,8 млн.грн. та 8,1 млн. грн. від процедури банкрутства.

Поточного року від платників надійшло 25 первинних скарг з оскарженням 30 повідомлень-рішень. Розглянуто 75 скарг на суму 23,5 млн.грн. Скасовано 11 рішень на 22,3 тис.грн.

 Нагадуємо про найближчі податкові заходи для платників

 1) 5, 12, 19 та 26 вересня щовівторкова податкова консультація для підприємців – фізичних осіб і громадян з податкового законодавства. Консультанти – провідні фахівці Головного управління ДФС у Черкаській області. Години роботи 10.00 - 16.00, обідня перерва:  13.00 – 13.45. Всіх бажаючих чекають у центрі обслуговування платників ДПІ у м.Черкасах (м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, каб. 111 – перший поверх будівлі головного управління ДФС у Черкаській області);

 2) 6, 13, 20 та 27 вересня прийом суб’єктів господарювання та громадян з питань сервісного обслуговування. Прийом проводить управління обслуговування платників Головного управління ДФС у Черкаській області. Години роботи 10.00 – 15.00, обідня перерва:  13.00 – 13.45. Всіх бажаючих чекають у центрі обслуговування платників ДПІ у м.Черкасах (м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, каб. 111 – перший поверх будівлі головного управління ДФС у Черкаській області)

 3) 21 вересня – третя спеціальна гаряча лінія для роботодавців і працівників у прес-центрі «Нової Доби». Учасники: Управління Держпраці у Черкаській області, головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області та головне управління ДФС в області. Також захід відбудеться за участі Ольги Федорівни Ракової, голови Черкаської міської профспілкової організації ЧОП «Солідарність»; заступника  Голови громадської ради при головному управлінні ДФС у Черкаській області, яка збирає проблемні питання підприємців за темою.

Номер телефону гарячої лінії 54-20-86 (0472). Питання для висвітлення приймаються на адресу ДФС Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду та адресу «Нової Доби» Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 4) 25 вересня –  щомісячний безкоштовний семінар Головного управління ДФС у Черкаській області для підприємців – фізичних осіб і громадян з питань оподаткування. Місце проведення заходу: актова зала будівлі головного управління ДФС у Черкаській області (м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, другий поверх). Початок: 10.00 год. Матеріали попередніх семінарів: http://ck.sfs.gov.ua/zahodi-dlya-platnikiv Відео: https://www.youtube.com/watch?v=5IHkRtS0aIU&t=11s

Звертайтеся, адже ми працюємо для вас

 Шановні мешканці Сміли та Смілянського району! Нагадуємо, що для Вас працюєть Центри обслуговування платників Смілянської ОДПІ (ЦОП), який знаходиться за адресою: м. Сміла, вул. Незалежності, 76, тел. 04733-4-42-59 .

У ЦОП Вас зустрінуть професіонали своєї справи, які допоможуть вам і нададуть відповіді на всі ваші запитання стосовно прийому звітності, видачі адміністративних довідок, оформлення необхідних заяв тощо.

Також працює Wi-Fi, завжди оновлюється і поповнюється інформація, яка розміщена на інформаційних стендах в Центрі обслуговування платників.

Ви завжди можете отримати інформацію у консультанта-модератора за телефоном – (04733)4-42-59.

ЦОП Смілянської ОДПІ працює за наступним графіком:

- понеділок - четвер  - з 9-00 до 18-00

- п’ятниця - з 9-00 до 16-45

- субота - з 9 до 13-00

- неділя: вихідний.

Впродовж січня – серпня 2017 року відвідувачам ЦОП було надано 5519 адміністративних послуг.

Найбільш запитуваною серед адміністративних послуг видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника. З початку року цією послугою скористалось 2643 платників. Також платники звертаються за такою послугою, як реєстрація книг обліку розрахункових операцій. Протягом січня – серпня зареєстровано 788 таких книг.

Крім того, у відвідувачів ЦОП користуються попитом послуги з видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету – 97, надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 738, реєстрації платника єдиного податку – 495, реєстрації книги книг обліку розрахункових операцій – 502 тощо.

Звертайтеся, адже ми працюємо для вас.

 Смілянська ОДПІ

 

У зв’язку з порушенням строків виплати частини заробітної плати компенсація втрати повинна оподатковуватися податком на доходи фізичних осіб

Структуру заробітної плати найманих працівників визначено статтею 2 Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці» (далі за текстом – Закон №108/95). Так, згідно з положеннями вказаної статті Закону №108/95 заробітна плата складається з основної заробітної плати (винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці), додаткової заробітної плати (винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати) та інших заохочувальних та компенсаційних виплат. До компенсаційних виплат належать виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, премії за спеціальними системами і положеннями, виплати в рамках грантів, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми

Виплату компенсації працівникам за втрату частини заробітної плати у зв’язку із порушенням строків її виплати передбачено статтею 34 Закону №108/95.

Згідно із статтею 2 Закону України від 19 жовтня 2000 року № 2050-III «Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв’язку з порушенням строків їх виплати» компенсація здійснюється у разі затримки виплати заробітної плати на один і більше календарних місяців.

Разом з тим, відповідно до підпункту 14.1.48 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі за текстом – ПКУ) компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом, для цілей оподаткування податком на доходи фізичних осіб прирівнюються до заробітної плати та оподатковуються за ставкою, визначеною пунктом 167.1 статті 167 ПКУ (18 відсотків).

Сума компенсації включається до фонду оплати праці того місяця, в якому фактично проводиться її нарахування та виплата у відповідності до норм підпункту 1.6.2 пункту 1.6. розділу І Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 року № 5.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись у Загальнодоступному  інформаційно – довідковому ресурсі (категорія: 103.02.).

 

Смілянська ОДПІ

 

Чи підлягає оподаткуванню ПДФО переуступка боргу ФО первинним кредитором іншій ФО?

Нагадуємо, що статтею 512 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначено, що кредитор у зобов’язанні може бути замінений іншою особою внаслідок передання ним своїх прав іншій особі за правочином (відступлення права вимоги), а також у інших випадках, встановлених законом.

Статтею 513 ЦКУ визначено, що правочин щодо заміни кредитора у зобов’язанні вчиняється у такій самій формі, що і правочин, на підставі якого виникло зобов’язання, право вимоги за яким передається новому кредиторові.

Таким чином, до нового кредитора переходять права первісного кредитора у зобов’язанні в обсязі і на умовах, що існували на момент переходу цих прав, якщо інше не встановлено договором або законом (ст. 514 ЦКУ).

Отже, в результаті відступлення права вимоги кредитором, в тому числі якщо таке відступлення здійснено на підставі договору купівлі-продажу, відбувається зміна однієї особи - кредитора на іншу особу - кредитора.

Стосовно порядку оподаткування, то відповідно до підпункту 14.1.54 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі за текстом – ПКУ) дохід з джерелом їх походження з України - будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні.

Отже, у фізичної особи - позичальника у розумінні підпункту  14.1.54 пункту 14.1 статті 14 ПКУ не виникає дохід, оскільки у неї залишаються зобов’язання щодо погашення заборгованості за отриманим кредитом.

При цьому фізична особа - первинний кредитор отримує дохід у вигляді обумовленої договором ціни права вимоги від фізичної особи - покупця. Такий дохід відноситься до доходу з джерелом його походження з України та включається до об’єкта оподаткування податком на доходи фізичних осіб як дохід, отриманий відповідно до умов цивільно-правового договору.

Разом з тим, нагадуємо, що фізична особа, яка отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, зобов’язана включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок з таких доходів за ставкою, передбаченою пунктом 167.1 статті 167 ПКУ, тобто 18 відсотків.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись у Загальнодоступному  інформаційно – довідковому ресурсі (категорія: 103.02.).

 

Смілянська ОДПІ

 «Пульс» - інтерактивна допомога платникам податків!

Смілянська ОДПІ нагадує, що з метою подолання корупції в лавах Державної фіскальної служби України, ліквідування перешкод, що заважають у здійсненні підприємницької діяльності та усунення складнощів у спілкуванні із посадовими особами у відомстві функціонує єдиний антикорупційний сервіс - «Пульс».

Сервіс «Пульс» - це гаряча телефонна лінія - (044) 284-00-07, яка працює за принципом call-back, а інформація приймається цілодобово. Звернення не тільки приймають, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Він є доступним клієнтам як податкової, так і митниці.

До Смілянської об’єднаної державної податкової інспекції на сервіс  «Пульс»  станом на 01.09.2017 року інформаційних повідомлень не надходило.

Смілянська ОДПІ

 

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 97