joomla template

Меню користувача

Інформує Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області

Законом України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» (далі Закон № 917-VIII) від 24.12.2015 № 917-4411 внесено зміни до статті 8 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», зокрема, доповнено статтю повою частиною, якою передбачено, то органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування не можуть виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації.

Відповідпо до частин 1 - 2 статті 2 Закону № 917-VIII реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється у два етапи: перший протягом одного року з дня набрання чинності цим законом, тобто з 01 січня 2016 року до 31 грудня 2016 року, другий протягом наступних двох років (з 01 січня 2017 року до 31 грудня 2018 року).

На першому етапі здійснювалося реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій згідно з переліком, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №848.

Відповідно до частини 5 статті 2 Закону № 917-VІІІ на другому етапі здійснюється реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій, не реформованих на першому етапі.

Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» реєструючий орган визнає свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним у разі неподання після завершення процесу реформування державних і коммщлвних засобів масової інформації органами державної влади, іншими державними органами або органами місцевого самоврядування, які є їх засновниками (співзасновниками), заяви про перереєстрацію відповідних друкованих засобів масової інформації.

Четвер, 19 квітня 2018, 11:46

До уваги громадян!

Державна реєстрація права власності та інших речових прав на нерухоме майно, що розташоване в межах території Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, а також тимчасово окупованої території Донецької та Луганської областей, проводиться незалежно від місцезнаходження такого майна (наказ Міністерства юстиції України 28.03.2016 № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України»).

Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцезнаходженням/місцем проживання яких є територія Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, а також населені пункти, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення в Донецькій та Луганській областях, здійснюється незалежно від їх місцезнаходження/місця проживання в межах України (наказ Міністерства юстиції України 25.11,2016 № 3359/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць».

12 березня 2018 року Президент України підписав прийнятий Верховною Радою закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі - Закон), який опубліковано 17 березня 2018 року в «Голосі України» №50/2018 та набере чинності через три місяці, 18 червня 2018 року, крім частини другої статті 23 цього Закону, яка набирає чинності через один рік з дня набрання чинності цим Законом.

Закон визначає правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов'язки їх учасників.

Основними новелами даного Закону є:

- відсутність обмежень у кількості учасників товариства (ст. 4 Закону);

- визначення понять «корпоративний договір» (ч. 1 ст. 7 Закону) та «безвідклична довіреність» (ч. 1 ст. 8 Закону);

- введено поняття договору про створення товариства (ч. 2 ст. 10 Закону);

- зменшено обов’язковий перелік відомостей, що зазначаються в статуті (ст. 11 Закону) (в статуті не потрібно зазначати перелік учасників, їх персональні дані, розмір статутного капіталу, розмір часток учасників);

- зменшується строк на внесення вкладу учасниками товариства у зв’язку із створенням товариства з 1 року до 6 місяців з дати державної реєстрації товариства, якщо інше не передбачено статутом (ч.І ст.14 Закону);

- встановлена жорстка система відповідальності за прострочення внесення вкладу учасником товариства (ст. 15 Закону);

- удосконалено можливість переважного права придбання частки у статутному капіталі та запроваджено нова форма судового захисту у вигляді вимоги про переведення прав та обов’язків покупця частки (ст. 20 Закону);

- визначена чітка процедура звернення стягнення на частку учасника товариства (ст.22 Закону);

-  встановлено порядок виходу учасника з товариства (ст.24 Закону);

- визначено випадки скликання загальних зборів учасників товариства (ст. 31 Закону) та закріплено процедуру прийняття рішень загальними зборами учасників з порядку денного ( ст. ст. 34-37 Закону);

- регламентовано можливість створювати наглядову раду товариства (ст. 38 Закону);

- визначено поняття «посадових осіб товариства» та «конфлікт інтересів» (ст. 42 Закону);

- встановлено порядок надання згоди на вчинення значних правочинів та згоди на вчинення правочинів, щодо яких є заінтересованість ( ст. ст. 44-46 Закону);

- надано можливість конвертувати майнові вимоги учасника до товариства в частку в статутному капіталі товариства за принципом конвертації боргу в капітал (ст. 54 Закону).

Кожна особа, яка вважає, що її права порушено у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу, може звернутися зі скаргою на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації  не тільки до суду, а і до Міністерства юстиції України або його територіальних органів.

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (далі – комісія).

Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області розглядає скарги на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність в межах Черкаської області.

Комісія є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області.

Формою роботи комісії є засідання, які проводяться у разі потреби. Дату, час і місце проведення засідання комісії визначає її Голова.

Комісія складається з Голови, заступника Голови, секретаря та не менше п’яти членів.

Головою комісії за посадою є начальник Головного територіального управління юстиції у Черкаській області, заступником голови є заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації - начальник Управління державної реєстрації.

Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комісії, приймаються шляхом голосування простою більшістю голосів присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос Голови комісії є ухвальним.

За результатом розгляду скарги комісія на підставі висновків комісії приймає мотивоване рішення про задоволення скарги або про відмову в її задоволенні з підстав, передбачених ч. 6 ст. 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»,а також ч. 6 ст. 34  Закону України  «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», у формі наказу.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 2 з 40