joomla template

Меню користувача

Інформує Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області

Відповідно до п. 3. ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» для державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі, подаються наступні документи:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

2)  документ про сплату адміністративного збору (розмір адміністративного збору - 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб);

3) копія довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною реєстраційного номера облікової картки платника податків;

4) копія першої сторінки паспорта та сторінки з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною серії та номера паспорта, - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання.

У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.


В сучасних умовах розвитку України значно посилюється роль фінансів місцевого самоврядування. Місцеві бюджети є основним джерелом, фінансовою базою органів місцевого самоврядування, активною формою акумуляції певної частини фонду фінансових ресурсів.

Реформа децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації була і залишається пріоритетною у 2018 році, оскільки однією із безумовних її переваг є зарахування адміністративного збору за державну реєстрацію нерухомості та бізнесу до місцевих бюджетів.

Станом на 01.03.2018 року на території Черкаської області державну реєстрацію у сфері нерухомості та бізнесу здійснюють  державні реєстратори усіх районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських, сільських та селищних рад, 3 акредитованих суб’єктів, державні та приватні нотаріуси області.

Так, за період з 01.01.2018 по 01.03.2018 року до місцевих бюджетів Черкаської області зараховано:

- за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень – 1 878 624, 52  грн.;

- за держану реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців – 374 307, 60 грн.

Відмова у проведенні реєстраційних дій щодо нерухомості може бути оскаржена до територіального органу Мін’юсту або до суду.
У проведенні реєстраційних дій може бути відмовлено з наступних причин:
- неналежний пакет документів;
- майно має зареєстровані обтяження;
- майно не підлягає державній реєстрації;
- майно, яке планується зареєструвати є вже зареєстрованим;
- документи подано особою, яка не має на це повноважень;
- якщо строк, встановлений для усунення обставин, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав завершився.
При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області, тому скаргу можна подати або надіслати за адресою: бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001. 
Якщо державним реєстратором безпідставно, необґрунтовано відмовлено у проведенні реєстраційних дій, то за результатом розгляду скарги приймається рішення про задоволення скарги. У такому випадку скасовується рішення про відмову в державній реєстрації прав та проводиться державна реєстрація прав на нерухомість. 
Рішення, прийняте за результатом розгляду скарги, виконується не пізніше наступного робочого дня після прийняття такого рішення. При цьому, повторне подання документів для проведення державної реєстрації прав на нерухомість та сплата адміністративного збору не вимагається.

12 березня 2018 року Президент України підписав прийнятий Верховною Радою закон про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю.

Закон визначає правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов'язки їх учасників.

Учасники товариства, які не повністю внесли вклади, несуть солідарну відповідальність за його зобов'язаннями в межах вартості невнесеної частини вкладу кожного з учасників. Кількість учасників товариства не обмежується.

Законопроектом передбачено регулювання корпоративних договорів, відомих як "shareholder agreements".

Відтепер учасники товариств з обмеженою відповідальністю зможуть створювати наглядові ради в статутах своїх товариств.

Ухвалення законопроекту регулює законодавство, прийняте в 1991 році. При тому, що ТОВ - найпоширеніша форма бізнесу в Україні.

Нагадуємо, що Верховна Рада прийняла в другому читанні проект закону № 4666 про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю 6 лютого 2018 року.


<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 4 з 40