joomla template

Меню користувача

Інформує Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області

Державний реєстратор приймає рішення про відновлення реєстраційних дій на підставі рішення суду про скасування рішення суду, що було підставою для прийняття рішення про зупинення проведення реєстраційних дій, або на підставі заяви власника об'єкта нерухомого майна про відкликання власної заяви про заборону вчинення реєстраційних дій, зареєстрованих у Державному реєстрі прав.Рішення суду або заява власника об’єкта нерухомого майна про заборон)1 вчинення реєстраційних дій реєструється у Державному реєстрі прав.Про зупинення реєстраційних дій на підставі рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій державний реєстратор невідкладно повідомляє власника об’єкта нерухомого майна.Зокрема, проведення реєстраційних дій зупиняється також на підставі заяви власника об'єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна.Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06.10.2016 року Лг9 1666 внесено зміни до статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Державний реєстратор також приймає рішення про відновлення реєстраційних дій, якщо власником об’єкта нерухомого майна, яким подано заяву про заборону вчинення реєстраційних дій, у строк, що не перевищує десяти робочих днів, не подано рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили.

Відповідно до ч. 8 ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон) від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав звільняються:

1) фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом;

2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років;

4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

5) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

6) інваліди І та II груп;

7) Національний банк України;

8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;

9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.
У разі якщо державна реєстрація права власності або Інших речових прав, відмінних від права власності, проводиться у строки менші, ніж передбачені статтею 19 цього Закону, особи, визначені пунктами 1-9 цієї частини, не звільняються від сплати адміністративного збору.
Адміністративний збір не справляється за внесення до записів Державного реєстру прав змін, пов’язаних із приведенням у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами

До сфери публічних послуг віднесені послуги, що надаються органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, які належать до сфери їх управління.
З розвитком Інформаційного суспільства та суспільних відносин виникає необхідність надання адміністративних та інших публічних послуг в електронній формі. 27.06.2014 була підписана Угода про асоціацію між Україною та ЄС. Стаття 4 даної Угоди про встановлення Зони Вільної Торгівлі, частково вступила в силу 1 січня 2016 року. Наступним кроком буде набуття Україною повноправного членства у ЄС, що вимагає подальшого приведення законодавства України у відповідність до європейських правових стандартів.
Заходи з адаптації національного законодавства до права ЄС невідривно пов’язані з реформуванням системи державних послуг шляхом утворення та вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг, так званих «Прозорих офісів». Ефективність організації та функціонування таких офісів підтверджена позитивним європейським досвідом.
Правові засади реалізації прав, свобод і законних Інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг визначено Законом України «Про адміністративні послуги», який несе нову ідеологію - ідеологію служіння громадянам з боку держави, а його найбільшим досягненням є норми, якими регламентовано організацію роботи центрів надання адміністративних послуг.
На сьогодні в Україні налічується близько 1500 адміністративних послуг, що більше, ніж у Канаді у 7 разів, та в 10 разів більше ніж у Німеччині. Але більше половини громадян України частково або повністю незадоволені якістю державних послуг, які надають органи місцевої влади, тому зусилля органів публічної влади мають бути спрямовані на вирішення актуальних управлінських проблем та переходу до Інноваційних моделей соціально-економічного розвитку і орієнтації на європейські стандарти місцевої та регіональної демократії.

До нових підходів організації та змісту державного та муніципального управління належить інформатизація суспільства, основним джерелом якої є безмежні можливості мережі Інтернет. Через мережу Інтернет органи влади забезпечують доступ фізичним і юридичним особам до інформаційних, комунікативних ресурсів та інших державних послуг. Вся публічна інформація згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, має бути розміщена на офіційному веб-сайті відповідного органу влади. Так, Міністерством юстиції України 08.04.2015 запущено систему надання електронних онлайн сервісів. Вже понад два роки отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Міністерства юстиції в режимі онлайн. 23 лютого 2017 року відбулась презентація виходу проекту Міністерства юстиції «Онлайн будинок юстиції» на всеукраїнський рівень. На даний час послугами цього проекту можуть скористатися всі українці. Онлайн будинок юстиції надає в електронному вигляді можливість зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації, отримати документи у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, реєстрації та ліквідації фізичної особи-підприємця, отримати інформацію про порядок та умови отримання електронно- цифрового підпису, а також отримати інформацію з Єдиних та державних реєстрів у тому числі про юридичну особу, фізичну особу, громадське формування, нерухомість, нотаріуса, арбітражного керуючого.
Наступною новацією Онлай будинку юстиції є «Соціальний ліфт», в якому кожен юрист може залишити свою анкету, яка автоматично буде вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції.
Також новою є і послуга «СМС-Маяк», яка передбачає можливість отримання інформації щодо будь-яких змін в реєстрах бізнесу й нерухомості щодо власного майна.
З 2015 року українці скористалися послугами онлайн-сервісів Міністерства юстиції понад 60 мільйонів разів, при цьому уникнувши комунікації з чиновниками, бюрократії та корупції. МінІстрество юстиції України є лідером серед міністерств по ефективності впровадження електронних сервісів.
Як свідчить міжнародний досвід, важливою передумовою для підвищення якості надання державних послуг мають стати впровадження в їх діяльність європейських стандартів, які призводять до спрощення процедури надання послуги. Європейські стандарти якості надання державних послуг - це передусім комплекс принципів, норм формування та впровадження, вимог до державного службовця. Ця сукупність створює засади для наближення до певного, визнаного світом, стандарту для реалізації впровадження концепції “сервісної держави”. Дотримання цих стандартів виведе Україну на новий рівень взаємодії держави та громадян, а також надання високоякісних державних послуг.
Таким чином, на сьогодні перед органами державної влади України першочерговим завданням є впровадження в Україні ефективної системи надання державних послуг на рівні європейських стандартів, адже це показник реальних дій влади для запобігання корупції та реалізації розпочатих реформ в Україні.

Четвер, 07 вересня 2017, 08:35

Реєстрація шлюбу з іноземцем

Створення родини в Україні між громадянином України та громадянином Іншої держави - це максимально просто.
Для цього необхідно подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяву на реєстрацію шлюбу, пред’явити паспорт громадянина України, а іноземцю - паспортний документ, посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність його перебування на території України. Слід зазначити, разом з оригіналами документів складених іноземною мовою, обов’язково подаються їх переклади на українську мову, засвідчені нотаріально.
У яких випадках необхідно пред’явити додаткові документи? Наприклад, якщо це не перший шлюб. Особи, які раніше перебували в шлюбі, можуть зареєструвати повторний шлюб за умови пред’явлення документів, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу не дійсним. Документи про підтвердження припинення попереднього шлюбу, які передбачені законодавством іноземної держави та видані компетентним органом, повинні бути відповідним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Все більшої популярності в Україні набуває універсальна, комфортна послуга “Шлюб за добу”, якою користуються не тільки українці, а й іноземці.
Перелік відділів, що проводять державну реєстрацію у скорочені терміни з кожним днем збільшується. От і на Черкащині до Черкаського міського відділу ДРАЦС долучився ще один відділ - Соснівський районний у місті Черкаси відділ ДРАЦС.
З моменту запровадження пІлотного проекту «Шлюб за добу» в місті Черкаси за прискореною процедурою зареєстрували шлюб 133 пари, з них 11 іноземних громадян створили свої родини.
Звертаємо Вашу увагу, що кожен охочий зареєструвати шлюб у скорочені терміни, у обраному заявниками місцем звертається до організатора державної реєстрації шлюбу, маючи при собі необхідні документи, укладає відповідну угоду та приходить на власне весілля.
Організатором пілотного проекту “ Шлюб за добу” у місті Черкаси є комунальне підприємство «Центральний стадіон» Черкаської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Черкаси, вул. Смілянська, 78, телефон: (0472) 37-14-68,45-21-93.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 15