joomla template

Меню користувача

Інформує Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області

Відповідно до статті 19 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з метою врахування історичних, національно-культурних, соціально- економічних та інших особливостей здійснення місцевого самоврядування представницький орган місцевого самоврядування на основі Конституції України та в межах цього Закону може прийняти статут територіальної громади села, селища, міста.
Пунктом 48 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання затвердження статуту територіальної громади.
Умови та порядок державної реєстрації статутів територіальних громад сіл. селищ, міст визначає Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад (далі - Положення), затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 №1150.
Відповідно до пункту 1 Положення реєстрація статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім м. Києва) здійснюється відповідними головними територіальними управліннями юстиції, статуту територіальної громади м. Києва - Мін’юстом за заявою встановленого зразка (додаток 1).
Звертаємо увагу, що заява оформлюється на бланку сільської, селищної, міської ради із зазначенням відповідних вихідних реквізитів.
Відповідно до пункту 1-1 Положення прийняття та видача документів здійснюється через центри надання адміністративних послуг.

Для реєстрації статуту разом із заявою подаються:

а) статут територіальної іромади села, селища, міста .(далі : статут) у д в о х примірниках;
б) рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту;

в) протокол пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту.
Документи, що подаються для реєстрації статуту, мають бути оформлені відповідно до вимог законодавства та цього Положення.
Орган, що здійснює реєстрацію статуту, не мас права вимагати від заявника подання документів, не передбачених законодавством та цим Положенням або оформлених інакше, ніж визначено у цьому Положенні.
Орган, що здійснює реєстрацію статуту, в разі погреби перевіряє відомості, які містяться в поданих документах.
Заява про реєстрацію статут)'1 розглядається в місячний термін І за результатами розгляду заяви приймається рішення про реєстрацію статут) або відмову в його реєстрації.
У разі прийняття рішення про реєстрацію статут)1 видається свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади встановленого зразка (додаток 2). Відомості про це вносяться до реєстру статутів територіальних громад, який ведеться органом, що здійснює реєстрацію статутів.
Підставою для відмови в реєстрації статуту може бути його невідповідність Конституції та законам України. Орган, що здійснює реєстрацію статуту, не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про відмову в реєстрації статуту надсилає таке рішення до центру надання адміністративних послуг, шо здійснював прийняття відповідних документів, для видачі його заявникові.
Рішення про відмову в реєстрації статуту може бути оскаржено в судовиму порядку.

Послугами з повторного отримання документів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану зможуть скористатися всі українці. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу онлайн будинок юстиції http://obu.org.ua.
На порталі сервісу можна знайти інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук.
Будь-який громадянин може подати заяву через «Онлайн будинок юстиції» про отримання повторного свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, витягів про реєстрацію актів цивільного стану. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу http://online.miniust.gov.ua обрати в меню розділ -«Повторна видача документів» та подати відповідну заяву.
При заповненні запису до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області на електронну адресу заявника надсилається повідомлення відділу про можливість отримання повторного свідоцтва або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Крім того, через он-лайн будинок юстиції Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану, скориставшись послугою в меню «Інформація з реєстру» розділу «Акти цивільного стану» на порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актівгцивільного стану.

На Черкащині впевнено крокує пілотний проект Міністерства юстиції України «Шлюб за добу».

Для того, щоб скористатися послугою експрес-одруження молодятам достатньо зробити кілька простих кроків:

1)       звернутися до організатора шлюбної церемонії у місті Черкаси - це комунальне підприємство «Центральний стадіон» Черкаської міської ради.

Контактна Інформація про організаторів розміщена на сайті Головного територіального управління юстиції: http://uprav.ck.minjust.gov.ua/7part~kerivn7;

2)        обрати час і місце проведення реєстрації шлюбу;

3)        укласти відповідний договір з організатором;

4)        прийти на весілля.

У місті Черкаси станом на 29.06.2017 послугою «Шлюб за добу» скористалися та подали відповідні заяви 68 пар, 64 пари молодят вже поєднали себе сімейними узами, серед яких були мешканці інших міст України та 3 пари громадяни інших держав.

Зичимо новоствореним сім’ям великого кохання та щастя! А парам які бажають поєднати себе сімейними узами пропонуємо скористатись послугами з експрес - одруження.

Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон) відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.
Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді:

1) безоплатного доступу через портал електронних сервісів;

2) оприлюднення публічної Інформації з Єдиного державного реєстру у формі відкритих даних відповідно до Закону України «Про доступ до публічної Інформації»;

3) безоплатного доступу через персональний кабінет до документів, поданих юридичною особою, фізичною особою - підприємцем та громадським формуванням, що не має статусу юридичної особи, для проведення реєстраційних дій, відомостей про результати їх розгляду, документів, ЩО МІСТЯТЬСЯ в реєстраційній справі таких осіб в електронній формі, та відомостей про цих осіб, які актуальні на момент запиту та на визначену дату, - шляхом їх перегляду, копіювання та роздрукування;

4) документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі;

5) виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі;

6) витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату;

7) суб’єктам приватного права може надаватися прямий доступ до Єдиного державного реєстру в електронному вигляді у режимі реального часу на платній основі на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором.
Частиною 7 статті 11 Закону передбачено, що державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру, крім випадків, передбачених цим Законом.

В.о. начальника   О.О. Свіренюк

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 11