joomla template

Меню користувача

Інформує Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області

Міністерством юстиції України для зручності громадян та уникнення черг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану запроваджено пілотний проект Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

В Черкаській області реалізація даного пілотного проекту розпочалася з вересня 2015 року. До проекту залучено всі відділи державної реєстрації актів цивільного стану Черкаської області.

Пілотний проект надає можливість громадянам через мережу Інтернет:

-  подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію актів цивільного стану, про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

- надіслати до відділів ДРАЦС сканкопії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;

- здійснити попередній запис на відвідування ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу;

- оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів ДРАЦС;

- отримати консультації працівників відділу ДРАЦС.

Даний пілотний проект є популярним серед населення, адже працює цілодобово 7 днів на тиждень.

Ввійти на Веб-портал можна за посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua/.

Для того щоб зареєструватися на Веб-порталі необхідно:

  1. на головній сторінці Веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація»,
  2. заповнити поле «Логін», який буде використовуватися для входу на Веб-портал,
  3. в поле «Електронна адреса»  необхідно ввести існуючу електронну адресу, на яку буде надіслано підтвердження проведеної реєстрації на порталі,
  4. заповнити поле «Прізвище, ім’я, по батькові»,
  5. поставити мітку щодо згоди на передачу та обробку персональних даних,
  6. поставити мітку щодо ознайомлення з порядком роботи з Веб-порталом,
  7. натиснути кнопку «Реєстрація». З»явиться повідомлення «Користувача «логін» створено. Пароль відправлено на електронну адресу.» На вказану електронну адресу буде надіслано повідомлення щодо реєстрації на порталі,
  8. для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та ввести логін та пароль. Далі натиснути кнопку «Вхід».

Користуйтесь зручними сервісами Міністерства юстиції України.

П'ятниця, 14 вересня 2018, 11:25

«Консультує Міністр юстиції»

353 Вітаю, пане Павле! Моя кума вже не один рік мучиться зі своїм чоловіком. Той як вип’є постійно піднімає на неї руку. Вона боїться щось робити, бо переживає, що все одно ніхто їй не допоможе, а після того як вона напише заяву буде ще гірше. Скажіть, що і як їй треба зробити?

Олександра Коптунова

Перш за все, хочу порадити і Вашій кумі, і всім жінкам й іншим українцям, які зазнають насильства, ні в якому разі не мовчати. Забудьте про всі сподівання, що агресор одумається і втихомириться. Навпаки, чим довше ви мовчите   про проблему, тим більше насильник переконується у своїй безкарності, й тим більше у нього розв’язуються руки.

Наскільки ця проблема актуальна для України?

Історично склалося, що цю проблему в нас намагалися замовчувати, адже не хотіли «виносити сміття з хати». Це підтверджувала й народна мудрість, яка казала «б’є – значить любить». Через це багатьом поколінням, передусім жінок і дітей, доводилося регулярно терпіти побої  й знущання тиранів, будучи фактично жертвами фізичного насильства.

За даними Міністерства внутрішніх справ, упродовж 2017 року до поліції надійшло понад 110 тисяч заяв та повідомлень про домашнє насильство. І це при тому, що за статистикою усього лише 10-15% постраждалих від домашнього насильства звертаються за допомогою. Тому можна лише уявити, скільки реально жінок страждають від побоїв. Більше того, за експертними оцінками, щороку понад 600 жінок в Україні гинуть через такого роду знущання.

Що зробило Міністерство юстиції для посилення відповідальності агресора?

Ми не могли залишати цю проблему в тому стані, в якому вона перебувала роками. Тому було розроблено й прийнято Закон «Про запобігання та протидію домашньому насильству». Він деталізує види насильства, визначаючи фізичне, сексуальне, психологічне та економічне. Окрім цього, було внесено зміни до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів, які запровадили кримінальну відповідальність за домашнє насильство в будь-яких його проявах.

Якого покарання слід очікувати тим, хто вчиняє домашнє насильство?

Якщо дії правопорушника будуть кваліфіковані як адміністративне правопорушення, то йому на перший раз загрожує штраф від 170-340 грн, громадські роботи від 30 до 40 годин або ж адміністративний арешт на строк до 7 діб. У разі вчинення тих самих дій протягом року штраф може сягнути і 680 грн, тривалість громадських робіт збільшення 60 годин, а адміністративний арешт становитиме вже 15 діб.

Також за домашнє насильство передбачена кримінальна відповідальність. В  цьому випадку санкції значно суворіші, з тюремним ув’язненням. Зокрема, особі може бути присуджено громадські роботи на строк від 150 до 240 годин, арешт на строк до 6 місяців, обмеження волі на строк до 5 років або позбавлення волі на строк до 2 років.

Куди звертатися громадянам, які постраждали від домашнього насильства?

Постраждалі від домашнього насильства можуть звернутися до:

– уповноважених підрозділів органів поліції за номером 102,

– загальних та спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб,

– служби у справах дітей за місцем свого проживання (Служба у справах  дітей Черкаської обласної державної адміністрації знаходиться за адресою: бульвар Шевченка, 185, м. Черкаси, 18000, телефон 33 01 15, 54 32 61,
e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ),

– скористатися послугами адвокатів системи безоплатної правової допомоги за місцем проживання (контактна інформація про місцеві центри надання безоплатної вторинної допомоги у регіоні розміщена на офіційному веб-сайті Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Черкаській області:  http://cherkasy.legalaid.gov.ua/ua/mc. Даний центр  знаходиться за адресою: бульвар Шевченка, 185, м. Черкаси, 18000, телефон (0472) 54 68 31, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ).

Стосовно кривдника вже на цьому етапі може бути застосовано обмежувальний припис, взяття на профілактичний облік та проведення профілактичної роботи, а також направлення для проходження програми для кривдників.

Ці заходи забороняють кривдникові мешкати з постраждалою особою в одному приміщенні та будь-яким чином взаємодіяти з нею на термін до 6 місяців.

Куди звертатися за більш детальними консультаціями та роз’ясненнями?

Якщо Ви постраждали або стали свідком домашнього насильства щодо своїх близьких, рідних, знайомих, зверніться на Національну «гарячу» лінію із попередження домашнього насильства, торгівлі людьми  тендерної дискримінації за номером 116 123 (цілодобово та безкоштовно в межах України).

Крім цього, на сайті Міністерства соціальної політики України msp.gov.ua в розділі «Громадянам»/»Запобігання та протидія домашньому насильству та жорсткому поводженню з дітьми»/ «Інші» /»Довідкові матеріали» є контакти центрів соціальних служб, мобільних бригад соціально-психологічної допомоги.

Також телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0(800) 213-103. Там ви зможете отримати поради і правовий захист.



Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області повідомляє про те, що 28.08.2018 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення економічних передумов для посилення захисту права дитини на належне утримання» від 03.07.2018 № 2475-VІІІ (далі - Закон).

Законом внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Сімейного кодексу України, Кримінально-виконавчого кодексу України, Цивільно-процесуального кодексу України, Господарського процесуального кодексу України, Законів України «Про дорожній рух», «Про нотаріат», «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», «Про банки і банківську діяльність», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про центральні органи виконавчої влади», «Про безоплатну правову допомогу», «Про вибори народних депутатів України», «Про судовий збір», «Про Кабінет Міністрів України», «Про Національне антикорупційне бюро України», «Про запобігання корупції», «Про прокуратуру», «Про місцеві вибори», «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та Інших злочинів», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про державну службу», «Про Державне бюро розслідувань», «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів», «Про виконавче провадження».

У Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон 1) відтепер передбачено, що у разі звернення заявника із заявою про державну реєстрацію права власності щодо майна, що відповідно до поданих для такої реєстрації документів відчужено особою, яка на момент здійснення такої реєстрації внесено до Єдиного реєстру боржників, зокрема за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці, суб’єкт державної реєстрації, нотаріус відмовляє у проведенні державної реєстрації прав (п. 12 ч. 1 ст. 24 Закону 1) та відповідно п. 9-1 ч. З ст. 10 Закону 1 надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», відповідну інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю.

В свою чергу, у Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон 2) частину першу статті 28 доповнено підставою для відмови у проведенні державної реєстрації, а саме у випадку, коли заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов'язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи у зв'язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, подано щодо засновника (учасника), який на момент подання заяви внесений до Єдиного реєстру боржників, зокрема за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці, крім випадку збільшення розміру такої частки, суб’єкт державної реєстрації, нотаріус відмовляє у проведенні державної реєстрації зазначених змін, та згідно п. 6-1 ч. 2 ст. 6 Закону 2 надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», відповідну інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю.

Ознайомитись з текстом змін Ви можете за посиланням:http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2475-19/page.

Громадські об’єднання утворюються і діють на принципах:

1) добровільності - передбачає право особи на вільну участь або неучасть у громадському об’єднанні, у тому числі в його утворенні, вступі в таке об’єднання або припиненні членства (участі) в ньому.

2) самоврядності - передбачає право членів (учасників) громадського об’єднання самостійно здійснювати управління діяльністю громадського об’єднання відповідно до його мети (цілей), визначати напрями діяльності, а також невтручання органів державної влади, Інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в діяльність громадського об’єднання, крім випадків, визначених законом.

3) вільного вибору території діяльності - передбачає право громадських об’єднань самостійно визначати територію своєї діяльності, крім випадків, визначених законом.

4) рівності перед законом - передбачає, що громадські об’єднання є рівними у своїх правах та обов’язках відповідно до закону з урахуванням організаційно-правової форми, виду та/або статусу такого об’єднання.

5) відсутності майнового інтересу їх членів (учасників) - передбачає, що члени (учасники) громадського об’єднання не мають права на частку майна громадського об’єднання та не відповідають за його зобов’язаннями. Доходи або майно (активи) громадського об’єднання не підлягають розподілу між його членами (учасниками) і не можуть використовуватися для вигоди будь-якого окремого члена (учасника) громадського об’єднання, його посадових осіб (крім оплати їх праці та відрахувань на соціальні заходи).

6) прозорості, відкритості та публічності, що передбачає право всіх членів (учасників) громадського об’єднання мати вільний доступ до реєстрації про його діяльність, у тому числі про прийняті громадськими об’єднаннями рішення та здійснені заходи, а також обов’язок громадського об’єднання забезпечувати такий доступ. Публічність означає, що громадські об’єднання інформують громадськість про свої мету (цілі) та діяльність.

Утворення і діяльність громадських об’єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права І свободи людини, здоров’я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, забороняється.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 60