joomla template

Меню користувача

Е-декларування

Шановні суб'єкти декларування!

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування, який розпочинається 01.01.2018 року просимо Вас виконати такі дії:

 1) перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державною реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевої о самоврядування (далі - Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2Я.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для робот і Реєстром слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватись в Реєстрі за адресою: http://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий Е-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити Е-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна Е-mail»  | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни Е-mail перейдіть за посиланням у листі повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «Е-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстра не потрібно отримувати новий ЕЦП.

Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після нього натиснути на сертифікат подвійним кліком даної кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП.

Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифікату сплинув, необхідно отримати новий ключ ЕЦП.

У разі виникнення технічних проблем Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за телефоном +38(044) 200-06-94.

Порядок формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затверджений рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 3, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 № 959/29089 (Додаток 1)

- Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю, затверджене Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 11 серпня 2016 р. №3 (із змінами, внесеними рішеннями Національного агентства від 06.09.2016 року №18, від 30.09.2016 року №57, від 03.11.2016 №106) (Додаток 2);

- Роз’яснення щодо визначення суб’єктів декларування, передбачених підпунктом «и» пункту 1 та пунктами 2, 3 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» (щодо посадових осіб юридичних осіб публічного права) (Додаток 3);

- Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Додаток 4);

- Роз’яснення щодо заповнення електронної декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, навчальні відеоматеріали із заповнення розділів декларації у «Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» https://nazk.gov.ua/deklaraciya