joomla template

Меню користувача

Е-декларування

Суб’єкт декларування, який припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, має подати декларацію за період, не охоплений раніше поданими деклараціями – з 1 січня року, в якому відбулося звільнення, по день фактичного звільнення.

«Слід зазначити, що при звільненні за ініціативою працівника суб’єкт декларування має подати декларацію у день фактичного звільнення. Якщо звільнення відбувається за ініціативою роботодавця, така декларація подається суб’єктом декларування протягом 20 днів з моменту, коли працівника було звільнено», – повідомив керівник Департаменту перевірки декларацій та моніторингу способу життя НАЗК Ігор Степанов.

Вирішенню цього та інших практичних питань щодо заповнення електронних декларацій представники Національного агентства з питань запобігання корупції та Української школи урядування присвятили тренінг, який відбувся в кінці минулого тижня у Харкові за сприяння обласної державної адміністрації.

Представники Національного агентства зауважили, що відсутність даних для заповнення декларації, таких як розмір грошових компенсацій при звільненні, не є підставою для відтермінування подання декларації. Адже законом передбачена можливість тричі подати виправлену декларацію упродовж семи днів. Крім того, у разі неможливості отримати необхідні дані для заповнення декларації у вказаний термін декларант має можливість повідомити про це НАЗК в «Особистому кабінеті».


Вівторок, 08 січня 2019, 11:20

До уваги суб'єктів декларування

Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік.

Оновлені рекомендації щодо заповнення декларацій за посиланням:

https://nazk.gov.ua/news/do-uvagy-subyektiv-deklaruvannya-9

Шановні суб'єкти декларування!

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування, який розпочинається 01.01.2018 року просимо Вас виконати такі дії:

 1) перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державною реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевої о самоврядування (далі - Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2Я.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для робот і Реєстром слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватись в Реєстрі за адресою: http://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий Е-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити Е-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна Е-mail»  | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни Е-mail перейдіть за посиланням у листі повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «Е-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстра не потрібно отримувати новий ЕЦП.

Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після нього натиснути на сертифікат подвійним кліком даної кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП.

Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифікату сплинув, необхідно отримати новий ключ ЕЦП.

У разі виникнення технічних проблем Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за телефоном +38(044) 200-06-94.

<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2